NEUVOJA KAIVATAAN! Nainen kävi minun luona saunomassa, ja on nyt raskaana!
Tilanne on sellainen että olin kesällä treffeillä tinder-naisen kanssa.
Kaikki meni hyvin, treffit oli minun luonani, saunottiin pihasaunassa ja harrastettiin s*ksiä.
Eipä siinä mitään, mutta kyseinen nainen on nyt raskaana! Mitä tehdä, kun kyseessä ei ole mikään kovin tasapainoinen tapaus?
Kommentit (31)
Onnea! Saat upean lahjan ja sisältöä elämään, ihanan lapsen! Iloitse!
Otsikon mukaan sai käsityksen, että raskaus olisi jotenkin taianomaisesti ollut seurausta tuosta saunomisesta.
Mutta kas, olihan siellä nusuteltukin. Tällöin raskaus on aika luonnollisesti mahdollisuus ja sinäkin varmasti tämän olet napsautellessasi tiedostanut.
Eipä tuossa oikein muuta voi, kuin todeta, että nyt on aika kantaa tekemisistään vastuu.
Miksi et huolehtinut ehkäisystä? Tyhmyydestä sakotetaan. Valmistaudu 18 vuoden elarien maksamiseen. Kysynpähän vaan, oliko sen arvoista?
Jos on niin viitun aasi, että vetelee paljaalla jotain randomlorttoa, niin kyllä joutaa kärsiä seuraukset. Tuollainen ei ole mitään muuta kuin puhdasta idioottimaisuuta.
Sellaista sattuu. Ja hyvin varmaan sovitte yhteen kun et itsekään taida olla kovin tasapainoinen kun ensin kiksauttelet satunnaista seuralaista ja sitten neuvoa kyselet.
Tunnusta tosiasiat. Varmista isyytesi. Tee päätökset. Jos et halua yhteiseloa, maksat elarit. Pidä huolta, että lapsi oppii tuntemaan isänsä. Se on tärkeää lapsen kehityksen kannalta.
Lapsen vika se ei ole.
On se epätoivoista tinder seurat.
Mikset veli vastustanut naisen viettelystä.
Henkisen kasvun kautta opimme sanomaan naiselle ei.
Mäkin ajattelin että tuli saunomisesta raskaaksi, sulla vissii niin mälliset lauteet...
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/9e84cecd-6b2d-44d5-a608-346cce…
Oh mu good...
Mä ajattelin kans, että sulla on miespuolinen saunatonttu.
Erikoista kun nykyään tulee saunomallakin raskaaksi.
Oon niin köyhä, että jos pistän naisen raskaaksi, kela maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Otsikon mukaan sai käsityksen, että raskaus olisi jotenkin taianomaisesti ollut seurausta tuosta saunomisesta.
Mutta kas, olihan siellä nusuteltukin. Tällöin raskaus on aika luonnollisesti mahdollisuus ja sinäkin varmasti tämän olet napsautellessasi tiedostanut.
Eipä tuossa oikein muuta voi, kuin todeta, että nyt on aika kantaa tekemisistään vastuu.
Kyllähän jotkut väittää että sukupuolitaudinkin voi saada vaikka epäsiististä vessasta. Jospa saunanlauteilla on jäänyt jotain tavaraa miehen harrastettua "käsitöitä".
onnea! tuolla tavalla tehdään saunatonttuja!
Isyys testiin mars, tee ehto että jos ilmenee vääräksi tuloksi nainen maksaa vahingon korvauksia paritonnia ajantuhlaamisesta