Millaiset joulukalenterit on 10-12v poikalapsillanne?
Tähän asti ollut lego-kalenterit, nyt en tiedä mitä tilalle koska eivät legoista enää perusta:/
Kommentit (25)
Partiolaisten. Lisäksi sellainen mihin laitan jonkun pikkulahjan joka yö,
Kinder. Ja Aku Ankan mukana tullut kuvakalenteri.
11-v sai isoisältään Kinder-kalenterin.
Lisäksi iso itse täytettävä kalenteri, johon on laitettu erilaisia Fazerin käärellisiä konvehteja.
No meillä vielä 15-vuotias halusi legokalenterin.
Tämä on aivan kauheata, mutta 10-v poikani juuri mietti joulukalenteria. Ilmoitti sitten, että ei halua kalenteria, vaan säästää meidän rahoja. Pikkuisen kirpaisi sekä tämä ainainen rahapula, että sen vaikutus lapseenkin noin paljon. Onneksi jostain aina ilmestyy kuvakalenteri ilmaiseksi.
2 tyttökalenteria. 1-12 & 12-24 Tyttöjä oli enemmän kuin päiviä (bonuskuvat) joten leikkelin huonoimmat pois. Tykännyt on kyllä tämä 12v.
Mun 10 v. pojalla on Kinder-kalenteri, valitsi itse.
13v, mut Dumle on ollu viime vuosina.
Partiolaisten kalenteri. Eipä tuo enää viime vuonnakaan muistanut availla luukkuja joka aamu, välillä meni kolme päivää että oli luukut avaamatta. Maidolle on allerginen, joten suklaakalenterit eivät sovi. On siis 12 v. ja on kasvanut periaatteessa kalenterien luukkujen avaamisen riemun yli ilmeisesti.
M&M kalenterit pojilla 9, 12 ja 14 v. Ne missä patukoita.
Sai puoleen hintaan niin ostin.
2 tyttökalenteria ja poika on 12v.
10v halus lego kalenterin ja 12v suklaakalenterin.
12 -vuotias halusi Kinder -kalenterin. Tähän asti on ollut Lego -kalenteri.
Dumle-kalenteri ja, 2-vuotiaasta saakka ollut kalenteri, johon laitan jotakin pientä joka aamu. Nyt jo alkaa olla vaikeaa keksiä siihen pieniä yllätyksiä. Just mun ihana poika sanoi, että tämän kalenterin kyllä aion säästää myös omille lapsilleni. Aika kiva!
Dumle-kalenteri ja, 2-vuotiaasta saakka ollut kalenteri, johon laitan jotakin pientä joka aamu. Nyt jo alkaa olla vaikeaa keksiä siihen pieniä yllätyksiä. Just mun ihana poika sanoi, että tämän kalenterin kyllä aion säästää myös omille lapsilleni. Aika kiva!
Tämä uutuus oli pakko tilata tänä vuonna. Tämä on Kärkkäisellä tarjouksessa 6.10.2021 asti (19,90€) Normaalisti 25,90€ (Fazerilla 26,50€) 😊🤩😋
Aika äkkiä loppuu nuo myyntiennätys, kun tulee lisäaika välillä. Eli aika suosittu on 😶🤗
Juuri 10-vuotta täyttäneellä on lego-kalenteri.