Minkä ikäisenä lakkasit pitämästä poninhäntää?
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Näin paljon vastauksia pitkähiuksisilta nelikymppisiltä. Missä te oikein piileskelette kun tuolla oikeassa elämässä harvemmin näkee pitkiä hiuksia yli nelikymppisillä
Luulet heitä varmaan nuoremmiksi.
Tämä on kyllä minun aloitukseni vuosien takaa! Terveisin ap
Näin juuri eilen noin 55- vuotiaan naisen, jolla oli saparot. Ei hyvä. Ponnari ok.
Nuorempana ja vielä joku vuosi sitten hiukset kävivät kiinni, ponnarille tai mitä vaan. Nyt viiskymppisenä hiukset on ohentuneet ja vaikka ovat pitkähköt niin kasvojen rumuus tulee esiin jos laittaa ne kiinni. Vähän sama ilmiö kuin että jos laittaisi huivin päähän niin jää vain rumat kasvot jäljelle. Eli oikeastaan muutamassa vuodessa on käynyt niin ettei hiuksia pysty enää oikein laittamaan kiinni. Kun pidän hiuksia auki niin kasvot jää vähempään rooliin.
Aloin käyttää n. 50-vuotiaana, kun hiukset kasvoivat niin pitkiksi, että ylsivät poninhännälle. Sitä ennen tuli tuhrattua leikkausten ja värjäysten kanssa kampaamokierteessä.
En ole vielä lakannut, ikää 60+. Miksi lakkaisin?
Vanhojen ketjujen nostelija heräsi taas.
Vanha ketju, mutta vastailen. Ehkä sitten lopetan, kun hiukset ovat niin huonokuntoiset, että eivät enää näytä hyvältä pitkänä. Nyt on hiukset (ollleet jo vuosia) lapaluihin asti ja pidän niitä usein korkealla ponnarilla. Tänään ranskalaisella letillä, kun ajattelin mennä uimaan.
-48v
Oon 58 ja pitkät hiukset nytkin ponihännällä. Eilen oli saparot.
Miten mun kuuluu pitää pitkiä, paksuja, hiuksiani?
Terkut incel-kulttuuriin ja tätilöille: Hiukseni ovat minun, ei teidän valtapiirissä.
En ole vielä lopettanut. 72 v. Aina välillä se on paras kampaus, esim. eilen metsälenkillä, kun ei se nutturakaan tässä iässä vielä oikein omalta tunnu. Kyllä se persoona, kasvojen muoto, tilanne ym. asiat ratkaisevat, ei pelkkä ikä.
Olen yli 70mja pidän ponnaria, koska mulla ei ole varaa käydä kampaajalla leikkauttamassa tukkaa.
Anteeksi, jos se häiritsee teitä.
Minulle tuli uutena tietona tuo, ettei aikuinen nainen saa käyttää saparoita. Noh, onneksi minua ei ole ennenkään muiden mielipiteet kiinnostaneet.
N33, säännöllisesti kampauksena sekä poninhäntä että saparot
Ihanaa olla keski-ikäinen. Elämänkokemus on tuonut mukanaan itsevarmuutta. Ei tarvitse miettiä tai välittää mitä muut ihmiset poninhännästäni ajattelee.
Pidin ponnaria vain entisessä työssä työaikana. Ei ollut muina aikoina.
N. 55 V. kun loppukin tukka lähti. Nyt annan partani kasvaa niin, että siihen saa ponnaria vastaavan viritelmän..
Hä? Onko siihen ikäraja? Töissä pidettävä hiukset kiinni. Poninhäntä toimii
Hieman lapsekashan tuo kampaus on. Sopii Kitille, kun yhdistän hänet lasten suosikki Tanhupalloon.