Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa puolisonne ärsyttävimmät ja huonoimmat puolet.

Vierailija
25.09.2020 |

Itseäni ärsyttää aikaansaamattomuus. Tai se kuinka haaveilee ja puhuu asioista muttei tee niiden eteen mitään. Myös sotkuisuus keittää välillä yli.

Ei myös usein ala keksustella vakavista asioista ennen kuin on ihan pakko. Monesti tilanne olisi helposti hoidettavissa jos asian puhuisi heti selväksi.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättää tyhjät leipäpussit, leikkelepaketit ym roskat keittiön pöydälle lojumaan. Muuten täydellinen mies mulle, joten pieni vika.

Vierailija
2/38 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättää tyhjät leipäpussit, leikkelepaketit ym roskat keittiön pöydälle lojumaan. Muuten täydellinen mies mulle, joten pieni vika.

Uskomatonta, että aikuinen mies tekee noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN KERRO!

Vierailija
4/38 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissuttelee viikollakin.

Vierailija
5/38 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva kovaan ääneen piereskely.

Vierailija
6/38 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on olematon.

Vierailija
7/38 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo ihmisestä aika paljon että haluaa keskittyä puolison huonoihin ominaisuuksiin.

Puolisollesi voisi sanoa JSS

Vierailija
8/38 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muista mihin jättää tavaransa ja kyselee sitten minulta, että olenko nähnyt. No en ole koskenut sun volttimittariisi tai tiedä missä sun vyö on. Ärsyttävää :D

Vierailija
9/38 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himourheilee, on anaali siisteyden suhteen, saattaa pettää, seksiaddikti.

Vierailija
10/38 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono muisti, aina jää kännykkä tai lompakko kotiin ellen muistuta. Jättää kaiken levälleen ja minä joudun kulkemaan perässä korjaamassa jäljet. Olenkin sanonut miehelle, että olen näköjään assistentti enkä vaimo, joten alan veloittaa siivouspalveluista.

Vierailija
11/38 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo ihmisestä aika paljon että haluaa keskittyä puolison huonoihin ominaisuuksiin.

Kuka tässä keskittyy puolison huonoihin ominaisuuksiin? Eikö ole aika normaalia keskustelua että millaisia parisuhteita muilla on, ja eiköhän jokainen tiedä hyvinkin ne puolisonsa hyvät ominaisuudet? Sanonta kuuluu että älä ota puolisoa jonka hyviä puolia rakastat, vaan sellaisen puolison jonka huonojen puolien kanssa tulet toimeen.

Vierailija
12/38 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä auttaa suhteuttamaan asioita. Miehet voisi tehdä vaimoistaan vastaavan ketjun, niin joku ehkä huomaisi, että naisen hiustenleikkuu ei olekaan kovin iso asia.

Vierailija
13/38 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö psykoosi

Vierailija
14/38 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitaus. Aina, kaikessa. Ei muuta ärsyttävää.

M41, 20v yhdessä.

Vierailija
15/38 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö epäterveellisesti ja on todella perso herkuille. On siis aika pyöreässä kunnossa ja kyllä tämä vaikuttaa hänen jaksamiseen vapaa-ajalla sekä seksielämään.

Vierailija
16/38 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sellainen liiallinen harkitsevaisuus, eikä kovin helposti syty uusille ja nopeille käänteille, ja usein seurauksena on, että moni asia jää hautumaan ja lopuksi tekemättä.

Vierailija
17/38 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin oikein miettiä, mutta ei kovin huonoja puolia tule mieleen.

Se joskus ärsyttää, kun puoliso neuvoo tai muistuttelee sellaisista asioista, jotka ovat aika itsestäänselviä. Tyyliin kotiin tullessa muistuttaa, että pese kädet, tai kun teen ruokaa niin muistuttaa siivoamaan jälkeni keittiössä.

Vierailija
18/38 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Puhuu (mulle tai itsekseen), viheltelee tai naksuttelee kieltään tauotta. Loukkaantuu, kun pyydän olemaan hetken hiljaa keskittyäkseni johonkin.

- Vääntelee ja hokee sanoja. "Jepulista jee / roskibäg / Siis et et et tota tota tota" tai jotain muuta typerää. Ei ole änkytystä, mutta kun sen perkeleen leipäläven nyt vaan pitää käydä tauotta.

- Aina kun lähtee ohittamaan autolla, hokee koko ohituksen ajan "vilk vilk vilk".

- Epävarma kaikesta ja varmistelee asioita monta kertaa. Jos ollaan esim. sovittu että mennään illalla töiden jälkeen leffaan, niin kysyy pahimmillaan 3-4 kertaa sekä edellisenä päivänä että leffapäivänä että onko vielä ok että mennään leffaan.

- Saattaa tökkiä mua vatsaan ja huomautella ylipainon riskistä jos otan palan suklaata. Itse saattaa vetää litran jäätelöä viikonlopussa.

- Suuttuu, jos olen menossa tapaamaan mun vanhempia tai kavereita ilman häntä.

- Mässyttää purkkaa suu auki

- Tekee täysin mielipuolisia, tuulesta temmattuja ja yleensä negatiivisia johtopäätöksiä milloin mistäkin, eikä suostu uskomaan jos joku kertoo asioiden todellisen syy-seuraussuhteen.

Nuo niitä rasittavimpia juttuja. Varsinkin viime aikoina olen saanut purra hammasta monta kertaa, etten sanoisi pahasti. Luojan kiitos meillä ei ole lapsia, eikä asuta yhdessä.

Vierailija
19/38 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisossani ärsyttää joskus sellainen välillä jaaritteleva ja hieman epäselvä puhe.

Joskus oikein huomaa kun keskustelun toinen osapuoli ei oikein jaksaisi keskittyä kuuntelemaan mieheni ulosantia.

Vierailija
20/38 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yltiö positiivisuus. 15 vuotta on yhdessä oltu ja 5 lastakin löytyy. Hän on vaan aina hyvällä tuulella, oma kiukuttelu hävettää 🥺

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan