Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa puolisonne ärsyttävimmät ja huonoimmat puolet.

Vierailija
25.09.2020 |

Itseäni ärsyttää aikaansaamattomuus. Tai se kuinka haaveilee ja puhuu asioista muttei tee niiden eteen mitään. Myös sotkuisuus keittää välillä yli.

Ei myös usein ala keksustella vakavista asioista ennen kuin on ihan pakko. Monesti tilanne olisi helposti hoidettavissa jos asian puhuisi heti selväksi.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin mutta alettaisi kuitenkin haukkua sovinistisiaksi.

Vierailija
22/38 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Puhuu (mulle tai itsekseen), viheltelee tai naksuttelee kieltään tauotta. Loukkaantuu, kun pyydän olemaan hetken hiljaa keskittyäkseni johonkin.

- Vääntelee ja hokee sanoja. "Jepulista jee / roskibäg / Siis et et et tota tota tota" tai jotain muuta typerää. Ei ole änkytystä, mutta kun sen perkeleen leipäläven nyt vaan pitää käydä tauotta.

- Aina kun lähtee ohittamaan autolla, hokee koko ohituksen ajan "vilk vilk vilk".

- Epävarma kaikesta ja varmistelee asioita monta kertaa. Jos ollaan esim. sovittu että mennään illalla töiden jälkeen leffaan, niin kysyy pahimmillaan 3-4 kertaa sekä edellisenä päivänä että leffapäivänä että onko vielä ok että mennään leffaan.

- Saattaa tökkiä mua vatsaan ja huomautella ylipainon riskistä jos otan palan suklaata. Itse saattaa vetää litran jäätelöä viikonlopussa.

- Suuttuu, jos olen menossa tapaamaan mun vanhempia tai kavereita ilman häntä.

- Mässyttää purkkaa suu auki

- Tekee täysin mielipuolisia, tuulesta temmattuja ja yleensä negatiivisia johtopäätöksiä milloin mistäkin, eikä suostu uskomaan jos joku kertoo asioiden todellisen syy-seuraussuhteen.

Nuo niitä rasittavimpia juttuja. Varsinkin viime aikoina olen saanut purra hammasta monta kertaa, etten sanoisi pahasti. Luojan kiitos meillä ei ole lapsia, eikä asuta yhdessä.

Miksi olette yhdessä, kun kuulostaa, että mies on sinusta lähinnä yksinomaan ärsyttävä..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisolla on selvästi liikaa vapaa-aikaa. Epäsäännöllinen työaika ja tästä johtuen vapaita lisäksi. Lähettelee minulle töihin dick picejä, ei niissä mitään, mutta ei kiinnosta kun teen jotain yksikkökohtaista kustannuslaskentaa.

Vierailija
24/38 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo ihmisestä aika paljon että haluaa keskittyä puolison huonoihin ominaisuuksiin.

Puolisollesi voisi sanoa JSS

Tämä auttaa suhteuttamaan asioita. Miehet voisi tehdä vaimoistaan vastaavan ketjun, niin joku ehkä huomaisi, että naisen hiustenleikkuu ei olekaan kovin iso asia.

Eikös tämä ketju ole tarkoitettu molemmille sukupuolille. Puoliso tarkoittaa aviopuolisoa, miestä tai vaimoa.

Vierailija
25/38 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti pesukoneen pesuohjelman päättymisen jälkeen mies käy sulkemassa pesukoneen sisäänottoveden hanan, muttei kuitenkaan laita samalla poistovesiletkua pois, avaa pesukoneen luukkua tai ripusta pyykkiä, vaikka näitä on toistuvasti pyydetty.

Sitten aina jossain vaiheessa menen kylppäriin tyhjentämään koneen, täyttämässä seuraavan koneellisen valmiiksi ja laitan pesukoneen päälle. Ja siinä on tietysti se vesihana kiinni. Aaaaaaaaai että, kun ärsyttää. :D

Vierailija
26/38 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/38 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Puhuu (mulle tai itsekseen), viheltelee tai naksuttelee kieltään tauotta. Loukkaantuu, kun pyydän olemaan hetken hiljaa keskittyäkseni johonkin.

- Vääntelee ja hokee sanoja. "Jepulista jee / roskibäg / Siis et et et tota tota tota" tai jotain muuta typerää. Ei ole änkytystä, mutta kun sen perkeleen leipäläven nyt vaan pitää käydä tauotta.

- Aina kun lähtee ohittamaan autolla, hokee koko ohituksen ajan "vilk vilk vilk".

- Epävarma kaikesta ja varmistelee asioita monta kertaa. Jos ollaan esim. sovittu että mennään illalla töiden jälkeen leffaan, niin kysyy pahimmillaan 3-4 kertaa sekä edellisenä päivänä että leffapäivänä että onko vielä ok että mennään leffaan.

- Saattaa tökkiä mua vatsaan ja huomautella ylipainon riskistä jos otan palan suklaata. Itse saattaa vetää litran jäätelöä viikonlopussa.

- Tekee täysin mielipuolisia, tuulesta temmattuja ja yleensä negatiivisia johtopäätöksiä milloin mistäkin, eikä suostu uskomaan jos joku kertoo asioiden todellisen syy-seuraussuhteen.

Nuo niitä rasittavimpia juttuja. Varsinkin viime aikoina olen saanut purra hammasta monta kertaa, etten sanoisi pahasti. Luojan kiitos meillä ei ole lapsia, eikä asuta yhdessä.

Miksi olette yhdessä, kun kuulostaa, että mies on sinusta lähinnä yksinomaan ärsyttävä..?

Rehellisesti sanoen en ole enää ihan varma. Kai sitä jossakin syvällä sisimmässään elättelee toivoa, että mulla olisi tässä nyt vain joku ohimenevä vaihe päällä, kun ärsyynnyn niin helposti. Pohjimmiltaan mies on joka tapauksessa hyväsydäminen, ja tiedän vallan hyvin etten itsekään ole kovin täydellinen. Toivon, että jossakin vaiheessa löytäisin vielä edes osan niistä samoista tunteista kuin suhteen alkuvaiheessa, jolloin oikein odotti että pääsee viettämään toisen kanssa aikaa. Mutta aika heikoilla jäillä tässä varmaan kyllä ollaan.

Vierailija
28/38 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti sanoen en ole enää ihan varma. Kai sitä jossakin syvällä sisimmässään elättelee toivoa, että mulla olisi tässä nyt vain joku ohimenevä vaihe päällä, kun ärsyynnyn niin helposti. Pohjimmiltaan mies on joka tapauksessa hyväsydäminen, ja tiedän vallan hyvin etten itsekään ole kovin täydellinen. Toivon, että jossakin vaiheessa löytäisin vielä edes osan niistä samoista tunteista kuin suhteen alkuvaiheessa, jolloin oikein odotti että pääsee viettämään toisen kanssa aikaa. Mutta aika heikoilla jäillä tässä varmaan kyllä ollaan.

Mun miehessä on vähän samoja piirteitä kuin tuossa sun miehessä ja muistan, että alussa se jatkuva puhuminen, eloisuus ja aktiivisuus oli tosi viehättävää. Tuntui, että tuo tyyppi on täyttä energiaa. Myöhemmin alkoi ärsyttää ja yhdessä vaiheessa ei muuta tehnytkään kuin ärsytti. Nyt oon oppinut, että tarvitsen aina välillä lepoa hänestä ja kun saan tarpeeksi omaa aikaa, tykkään hänestäkin. - eri

Vierailija
29/38 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotkuisuus. Ruuanjämät lavuaarissa, kun on huuhdellut lautasensa. Murut ja tahrat keittiön tasoilla. Pyykkivalmiit vaatteet lattialla. Ei koskaan pyyhi hellaa laitettuaan ruokaa. Tomaattiset ruuat on pahimpia. Se punaisen roiskeen määrä. Vessan ja kylppärin lavuaareja ei ilmeisesti osaa pestä, kun vaikka pyydän pitämään puhtaana, niin auta armias, jos en itse koske niihin muutamaan päivään.

Ja ei, en ole lapanen. Sanon joka kerta näistä asioista, mutta hänellä siinä "siisteyskohdassa" aivoja vissiin vaan on joku tyhjä blokki.

Rakastan silti tuota sottapyttyä ja hän tekee elämästäni täyttä ja ihanaa ja rakastaa minua vikoineni kaikkineni. Olen viimeisen 4 ja puolen vuoden aikana oppinut sietämään sotkua, mutta silkasta nalkutukset ilosta, saatan kysellä esim, että kukahan ihme se nämä rasvatahrat on jättänyt tänne keittiön tasolle? Mies vastaa: Oisko joku rasvatonttu ja tulee kyllä pesemään, jos pyydän.:D

Vierailija
30/38 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän vieree.

Vierailija
31/38 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sotkuisuus. Ruuanjämät lavuaarissa, kun on huuhdellut lautasensa. Murut ja tahrat keittiön tasoilla. Pyykkivalmiit vaatteet lattialla. Ei koskaan pyyhi hellaa laitettuaan ruokaa. Tomaattiset ruuat on pahimpia. Se punaisen roiskeen määrä. Vessan ja kylppärin lavuaareja ei ilmeisesti osaa pestä, kun vaikka pyydän pitämään puhtaana, niin auta armias, jos en itse koske niihin muutamaan päivään.

Ja ei, en ole lapanen. Sanon joka kerta näistä asioista, mutta hänellä siinä "siisteyskohdassa" aivoja vissiin vaan on joku tyhjä blokki.

Rakastan silti tuota sottapyttyä ja hän tekee elämästäni täyttä ja ihanaa ja rakastaa minua vikoineni kaikkineni. Olen viimeisen 4 ja puolen vuoden aikana oppinut sietämään sotkua, mutta silkasta nalkutukset ilosta, saatan kysellä esim, että kukahan ihme se nämä rasvatahrat on jättänyt tänne keittiön tasolle? Mies vastaa: Oisko joku rasvatonttu ja tulee kyllä pesemään, jos pyydän.:D

Hyvä kun osaatte suhtautua hyväntahtoisesti niin toisen sotkemiseen kuin toisen nalkutukseen. Itse kyllästyin miehen nalkutukseen ja läksin... Ja varmaan niitäkin on, jotka on lähteneet, kun eivät ole kestäneet sotkuja.

Vierailija
32/38 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän vieree.

Siis pieree.

Vierailija
33/38 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yltiö positiivisuus. 15 vuotta on yhdessä oltu ja 5 lastakin löytyy. Hän on vaan aina hyvällä tuulella, oma kiukuttelu hävettää 🥺

Kosta sille olemalla positiivinen

Vierailija
34/38 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän vieree.

Siis pieree.

Prööt prööt!

Vierailija
35/38 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuu välillä niin hiljaa etten kuule. Pätee asioista joista ei edes tiedä mitään. Ostaa mulle herkkuja vaikka olen kieltänyt. (Silti syön ne aina...)

Vierailija
36/38 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
37/38 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kun osaatte suhtautua hyväntahtoisesti niin toisen sotkemiseen kuin toisen nalkutukseen. Itse kyllästyin miehen nalkutukseen ja läksin... Ja varmaan niitäkin on, jotka on lähteneet, kun eivät ole kestäneet sotkuja.

Onko nalkutusta huomauttaa että toinen sotkee yhteistä kotia ja pyytää hoitamaan osuutensa? Onko se nalkutusta jos joutuu pyytämään vielä kolmannenkin kerran ennenkuin toinen vaivautuu tekemään mitään? Miksi aikuinen ihminen ei osaa huolehtia yhteisestä omaisuudesta?

Vierailija
38/38 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko nalkutusta huomauttaa että toinen sotkee yhteistä kotia ja pyytää hoitamaan osuutensa? Onko se nalkutusta jos joutuu pyytämään vielä kolmannenkin kerran ennenkuin toinen vaivautuu tekemään mitään? Miksi aikuinen ihminen ei osaa huolehtia yhteisestä omaisuudesta?

Käsitykset siisteydestä vaihtelee. Toisen siisti voi olla toisen sotkuinen. Eikä kumpikaan voi yksipuolisesti päättää, että juuri hänen näkemyksensä on se oikea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi