Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Liian komea mies kiinnostunut minusta?

Vierailija
25.09.2020 |

Työpaikallani on eräs todella komea mua vähän nuorempi mies, itse olen ylipainoinen ja muutenkin aika harmaahiirulainen, en edes meikkaa. Se mies selvästi vilkuilee minua, välillä jopa tuijottaa pitkään. Aluksi luulin vain kuvittelevani koska ei ton näköinen mies voi minusta kiinnostua, mutta välillä on tullut sellaisia syviä katsekontakteja, että olen ihan panikoinut koska tunnen punastuvani. Eli kai mun on uskottava, että hän tykkää musta vaikken ymmärrä miksi. Ollaan kyllä oltu samalla työpaikalla jo vuosia, mutta vasta äskettäin "heräsin" tajuamaan, että on minusta kiinnostunut, enkä kuvittele vaan. On se aina mua vähän vilkuillut, mutta en suostunut uskomaan sitä aiemmin. Joo, on huonohko itsetunto minulla. Vähättelen itseäni ja ulkonäköäni naisille tyypillisesti.

Mutta mun ongelma on, että pelkään liian komeita miehiä. Heti tulee kauheat ennakkoluulot, että se on joku panomies ja kusipää. Ja pettää mua kuitenkin koska mä nyt oon vaan tällainen punkero tavis-Tiina.
Haluaisin kuulla, lähinnä komeilta miehiltä, onko teidän mahdollista kiinnostua naisesta joka ei ole mikään hottis ja mies tietää että saisi paljon kauniimmankin? Koska minua ei kiinnosta mikään seksisuhde vaan se on sitten tosissaan oltava jos ollaan. Olen tähän asti seurustellut tavismiesten kanssa, tuollaista komeaa miestä en uskonut saavani koskaan, joskaan ei sillä niin väliäkään onko komea vai ei. En vain pääse näistä ennakkoluuloistani eroon ja pelkään sitä jätkää sen takia. Juoksen vaan karkuun sitä kuula punaisena :D

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että nöyryytin kaikkia, ulkonäöstä viis.

Vierailija
62/88 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi komea mies ei voisi olla ihan tavis. Itseäni on kehuttu komeaksi niin usein että korviani on alkanut väsyttää. Hymyjä, katseita ja flirttiä olen saanut naisilta jokapäiväisesti ja koko elämäni ajan. Jotenkin siihen kaikkeen on vain turtunut. Mielestäni olen ihan tavis, ja ikisinkkukin vielä.

Ja lisäyksenä:

Mitään en enempää halua kuin löytää sen elämäni rakkauden, ja ehkäpä siksi minua kiinnostaakin enemmän juuri se nainen, joka ei huomioonsa osoita niin selvästi.

Tämän tosin voisi tulkita niinkin, että haluat sen jota et voi saada. Saalistusvietti jne, tyrkyttäjät tulisivat liian helpolla.

Oma kokemukseni ei sinänsä liity aloitukseen, mutta liittyy sinun kirjoitukseesi. Parikymppisenä meidän kaveriporukassa oli yksi poika, johon koko kaupungin naiset olivat rakastuneet. Mentiin minne tahansa, aina hänellä oli useampi nainen hihassa roikkumassa. Ainoa, joka meidän kaveriporukan naisista ei ollut kiinnostunut hänestä, olin minä. Ja varmaan arvata saattaa, että tämä poika tuli sitten tunnustamaan tunteitaan mulle. Annoin pakit, koska en tosiaan ollut kiinnostunut hänestä, ja aloinkin seurustella samasta kaveriporukasta yhden toisen pojan kanssa, joka oli tämän komean pojan paras kaveri. Kun erosimme kymmenen vuotta myöhemmin, tuo entinen komea poika ja nykyään erittäin komea mies kysyi minua heti ulos. En edelleenkään ollut kiinnostunut.

Tarinan opetus: miehet usein haluavat juuri sen, kuka vaikuttaa etäisimmältä. Vähän niin kuin kissatkin menevät aina allergisen syliin.

Taas tätä komeiden miesten yhteenniputtamista ja stereotypioimista. Tottakai komealla miehellä on aina saalistusvietti!

En sanonut mitään ”totta kai” ja ”aina” vaan ”voisi tulkita niinkin”.

En ole sii väittänyt yhtään mitään, spekuloin vain oman yksittäisen kokemukseni pohjalta. Että se siitä olkiukostasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitenkään mahdotonta, etteikö komea mies olisi kiinnostunut tavallisen näköisestä naisesta, sellaista tapahtuu yhtenään. Mutta kaipaan kuitenkin lisätietoja: minkä ikäisiä olette? Minkä näköinen mies on, pituus yms.? Mistä päättelet, että hän katsoisi sinua kiinnostuneesti? Ette ole edes puhuneet keskenänne koskaan, joten ei oikeastaan voi tietää tämän perusteella asiasta mitään. Jotkut voivat vajota ajatuksiinsa ja tuijottaa siksi tai voi tosiaan katsella sinua muustakin syystä. 

Mutta on kiva lisä arkeen, jos tuollaista tapahtuu. Siitä voi kuitenkin nauttia, mutta työpaikkaromansseilla voi olla ikävä loppu. Toisaalta työpaikkaromanssit ovat johtaneet avioliittoihinkin (tunnen useita). Täällä on vähän turha kysellä, jos et ole koskaan edes miehen kanssa jutellut. Joten joko pidät haaveesi tai sitten kokeilet miten hän reagoi, jos juttelet hänen kanssaan.

Vierailija
64/88 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitenkään mahdotonta, etteikö komea mies olisi kiinnostunut tavallisen näköisestä naisesta, sellaista tapahtuu yhtenään. Mutta kaipaan kuitenkin lisätietoja: minkä ikäisiä olette? Minkä näköinen mies on, pituus yms.? Mistä päättelet, että hän katsoisi sinua kiinnostuneesti? Ette ole edes puhuneet keskenänne koskaan, joten ei oikeastaan voi tietää tämän perusteella asiasta mitään. Jotkut voivat vajota ajatuksiinsa ja tuijottaa siksi tai voi tosiaan katsella sinua muustakin syystä. 

Mutta on kiva lisä arkeen, jos tuollaista tapahtuu. Siitä voi kuitenkin nauttia, mutta työpaikkaromansseilla voi olla ikävä loppu. Toisaalta työpaikkaromanssit ovat johtaneet avioliittoihinkin (tunnen useita). Täällä on vähän turha kysellä, jos et ole koskaan edes miehen kanssa jutellut. Joten joko pidät haaveesi tai sitten kokeilet miten hän reagoi, jos juttelet hänen kanssaan.

Olen itse nyt jo 40v. Tulin tähän työpaikkaan jo 15v sitten ja tämä mies tuli sinne muutama vuotta myöhemmin, en muista tarkkaan koska. Ja ollaan me siis joskus pari sanaa jotain työjuttuja vaihdettu, mutta koska me ollaan ihan eri hommissa niin ei me olla varsinaisesti juteltu eikä siten paremmin tutustuttukaan. Yhden kerran olen ollut hänen kanssaan samalla osastolla ja silloin nämä syvemmät katseet toteutuivat. Siis se oli sellaista, että yhtäkkiä kesken töiden huomasin hänen katseensa vain nauliintuneen minuun. Ja suoraan silmiin, ei koskaan ole ollut mitään että katsoisi mun rintoja tms vaan suoraan silmiin. En osaa tämän paremmin sitä selittää, muuten kuin että ei mua yleensä miehet tuolleen katso syvästi silmiin hypnotisoituneen näköisenä. Ja tosiaan olin jo aiemmin huomannut hänen katselevan mua etäältä, mutta tämä ainoa lähellä oleva ja suorastaan silmiini nauliintuminen vasta minut vakuutti, joten en mitenkään helpolla todellakaan uskonut sitä kiinnostusta. Ja kuten myönsin jo, luulin vain kuvitelleeni kaiken tai katsovan mua vain koska olen ruma muumi.

Meidän firma ei myöskään mitään juhlia pahemmin järjestä, jotain joskus alkuaikoina oli mutten niihin aina mennyt kun en ole oikein party tyyppiä. Sen muistan ettei hän niissä mua lähestynyt mitenkään, eikä muitakaan naisia, oli vaan siellä jätkäporukoissa ja joi paljon. Mies on mua muutaman vuoden nuorempi, en enää muista tarkkaan minkä ikäinen, mutta ollaan me siis suunnilleen samaa ikäluokkaa kuitenkin.

Mies on sellainen luonnostaan rotevan raamikas hyväkroppainen, muttei kuitenkaan varsinaisesti bodari. On hänelläkin tullut tässä vuosien aikana vähän sellaista daddy-massua. Hän on aina ajanut tukkansa kaljuksi, mutta sängestä näkyy että kyllä hänellä hiukset kasvaa, jostain syystä ei vain halua kasvattaa niitä. Kalju kyllä sopiikin hänelle hyvin. Voi olla, että hänellä on luonnonkihara tukka eikä sen takia halua kasvattaa sitä. 

Pituutta en tiedä, mutta olen itse 168cm ja on hän mua selvästi pidempi, mutta ei mikään jäätävä hujoppi kuitenkaan. Ehkä 185-190cm? Kasvot ovat miehekkään kauniit ja pitää sellaista miehekästä siistiä partaa. Toki kauneus ja komeus on katsojan silmässä, mutta mun mielestä hän näyttää sellaiselta aika stereotyyppiseltä komealta mieheltä, tai mitä miehenä pidetään miehekkäänä ja maskuliinisena. Hän ei varsinaisesti "yritä" olla miehekäs, on vaan sitä ihan luonnostaan. Ei siis mitään sliipattua, ei kalliita vaatteita ja treenattua kroppaa jne vaan sellainen syntymäkomea miehekäs vahva, maskuliininen duunarimies. 

En nyt jaksa uskoa sitäkään, että vain mä näen hänet komeana.. 

Vierailija
65/88 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet nauttii kun ne saa rikottua naisen itsetunnon, sielun ja psyyken.

Vierailija
66/88 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tätähän minä pelkäänkin. Varsinkin kun en ole mitenkään hyväitsetuntoinen alunperinkään ja masennustaustaakin löytyy. Ja se tiedetään, että herkät naiset houkuttelee hyväksikäyttäjämiehiä kuin hunaja mehiläisiä. 

ap

Vierailija
67/88 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä vastaan; nusasta haluaa.

Ja mun kanssa nimenomaan? Eikö komea mies saa helposti muutenkin? Ja paremman näköisiltä?

Voi voi teitä naisia, kun ette ymmärrä. Miesten fantasiakirjot on usein laajoja. Te osaatte ajatella vain tunnepuolella. Kolmekymppistä miestä voi seksuaalisesti kiihottaa yhtä hyvin viisikymppinen työpaikan täti kuin vaikkapa parikymppinen opiskelija. Se ei siltikään sitä tarkoita, että kumpikaan seurustelumielessä kiinnostaisi, mutta seksikokemuksena kylläkin.

Kyllä on ymmärretty. En halua olla miehelle pelkkä seksikokemus ja siksi ohitan liian komeat vaikka olisi kuinka ystävällinen kaveri, kyllä sen sitten huomaa nopeasti kun tyyppi siirtyy toista naista liehittelemään että pelkkää panoa oli hakemassa. En ole ruma enkä hiirulainen mutta liian komeat ovat vain epäilyttäviä. Eikä pelkkä komeus kerro asian oikeata laitaa, käytös sitäkin enemmän.

Vierailija
68/88 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tätähän minä pelkäänkin. Varsinkin kun en ole mitenkään hyväitsetuntoinen alunperinkään ja masennustaustaakin löytyy. Ja se tiedetään, että herkät naiset houkuttelee hyväksikäyttäjämiehiä kuin hunaja mehiläisiä. 

ap

Niin. Siinä on vastaus.

Älä haihattele.

Vierailija
69/88 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että nöyryytin kaikkia, ulkonäöstä viis.

Juu. On olemassa myös jännänaisia. Jotkut ihmiset vaan nauttivat kun saavat loukata muita. Että kyllä tässä kaikki saa olla varuillaan sukupuoleen katsomatta.

En ymmärrä kuinka sun kaltaiset saavat unta öisin?

Tosin eihän tuollaisilla varmaan mitään nukahtamisongelmiakaan ole. Petoeläimetkin nukkuvat levollisesti maha pinkeänä saaliseläinten valvoessa ympärillään.

Vierailija
70/88 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa täällä on komeita miehiä palstalla. Tai mistäs sitä tietää?

Komeita varmaan, mutta autisteja. 

Vierailija
71/88 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä komea mies myös ollut vuosikausia sinkkuna. Kerrot, että olette olleet vuosia samalla työpaikalla. Onko kuulunut juttuja, että on pelimies, miten käyttäytyy juhlissa juttuja yms. Vai onko ujo joka ei uskalla kontakteja ottaa. Kyllähän näitäkin komeissa löytyy.

Ei hänellä ainakaan ole sormusta koskaan ollut, eikä ole lapsia. Sen enempää en tiedä onko ollut jotain suhteita kuitenkin. Eli ei ainakaan vaimoa ole löytänyt, enkä tiedä haluaako edes, voihan olla ettei haluakaan vakavaa suhdetta vaan pelkkää hetken hurmosta. Taas ennakkoluuloisesti ajattelen..

ap

Vierailija
72/88 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttiä kehiin työpaikalla. Jonain päivänä väläytät kauniin hymyn.

Vierailija
73/88 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelin komean miehen kanssa, mutta hän osottautui pettäjäsiaksi. Ehkä seuraavan kerran mulla soi hälyytyskellot semmosen kohdalla, joka vuolaasti kehuu kuinka aina naiset pyytelee baarissa numeroa. Taisi itse olla numeroaan jakamassa.

Eikö herätyskellot yhtään piipannu, kun alkoi kehua itseään ja mainostaa kaatoja? Ihan näin miehenä kysyn.

Vierailija
74/88 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella että ajattelisin ihan samalla tavalla, jos huomaisin todella komean miehen olevan minusta kiinnostunut. Tai ajattelisin että huomaan ihan omiani eikä ole mahdollista. Näin on itse asiassa tapahtunutkin ja silloin hävetti, miten liikoja kuvittelin itsestäni. Kun normaalisti minuun osoittavat kiinnostusta vain ne miehet joita kukaan (myöskään minä) ei halua, miten joku komea mies muka voisi olla minusta kiinnostunut? Ei sellaista tapahdu, vaikka silloin hetkellisesti niin kuvittelinkin.

Vierailija
75/88 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin kuvitella että ajattelisin ihan samalla tavalla, jos huomaisin todella komean miehen olevan minusta kiinnostunut. Tai ajattelisin että huomaan ihan omiani eikä ole mahdollista. Näin on itse asiassa tapahtunutkin ja silloin hävetti, miten liikoja kuvittelin itsestäni. Kun normaalisti minuun osoittavat kiinnostusta vain ne miehet joita kukaan (myöskään minä) ei halua, miten joku komea mies muka voisi olla minusta kiinnostunut? Ei sellaista tapahdu, vaikka silloin hetkellisesti niin kuvittelinkin.

Mun tilanne on sikäli eri, että kyllä minusta on miehet kiinnostuneet, ei vaan tuollaiset komistukset. En nyt haluaisi tuoda mitään tasoteoriaa tähän, mutta pakostikin mietin, että olen täysin eri tasoa kuin se mies. Oikeasti tuollaisilla asioilla ei pitäisi olla mitään merkitystä, mutta valitettavasti eletään niin pinnallisessa maailmassa, että väkisinkin tulee mietittyä tällaisia. 

Ja olen kuitenkin melko varma etten ole vain kuvitellut kaikkea, koska...noh olen jo perustellut sen, että todella monta vuotta kesti uskoa ja niin edelleen.

Kiitos kuitenkin kaikille vastaajille. En oikeastaan tullut hullua hurskaammaksi, sama epäily kalvaa edelleenkin joten jätän tän vaan kohtalon käsiin. En kyllä itse ainakaan uskalla mitenkään aloitteellinen olla koska en miestä oikeastaan tunne ollenkaan. Ehkä jos joskus päädytään taas samoihin hommiin ja saan olla niissä paria päivää pidempään, pääsen vähän paremmin tutustumaan häneen edes työtoverina. 

ap

Vierailija
76/88 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
77/88 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en itse naisena ymmärrä, mikä ongelma niissä seksisuhteissa on. En olisi varmaan ikinä päätynyt tätä nykyistä komeaa miestäni pokaamaan, jos olisivat ongelma minullekin. Sinkkuaikoina se irtoseksi oli ihan kivaa, huolehti vain kortsun käytöstä ja vähän katsoi, ketä kotiinsa baarista raahasi niin ei mitään ongelmaa.

Kyllähän sitä tuli turpaankin välillä rakkaudessa, kun moni paljon vähemmän komea ukko antoi pakit jne., mutta olen aina ollut sitä mieltä, että rohkeasti vain tuulta päin! Mitä hävittävää sinulla on?

Työpaikalla toki kannattaa silleen varovasti lähestyä, jutella niitä näitä ja tutustua ihmiseen. Ehkä hän sitten rohkaistuu pyytämään ulos tms. tai jos käy niin, että välillänne alkaa synkata niin voithan itsekin joskus kysäistä, huvittaisiko nähdä työajan ulkopuolella tms.

Vierailija
78/88 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kiva tyyppi?

Tutustu.

Me nähdään niin eri asioita toisissamme kauniina ja viehättävänä. Ei sitä itse tiedä mikä se on.

Rohkaise itseäsi olemaan se oma ittes. Olet just hyvä.

Suo itsellesi kivoja asioita.

Anna kivan tyypin löytää sinut.

Epävarmuudenkin voi kertoa.

Jotenkin kaunis tilanne siellä on.

Vierailija
79/88 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian komea saattaa olla semmoinen sinun mielestäsi komea. Makuja on monia.

Hienoa, että on komea.

Kurkkaa pinnan alle.

Vierailija
80/88 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, mulla on sama ongelma. Yksi tyyppi on alkanut lähestyä harrastuspiireissä ja on selvästi kiinnostunut. En tunne häntä juuri ollenkaan. Hän on tosi komea, ja aina kun näen hänet, ajattelen, että hän on täydellinen (no ei tietenkään ole, mutta se ajatus vaan aina tulee). Haluaisin halata häntä.

Ongelma on se sama, että minä sen sijaan olen paljon vaatimattomamman näköinen. En nyt suorastaan ruma, mutta en mikään kaunistuskaan. Epäilen, ettei hän oikeasti voi tykätä minusta. Ehkä hän pitää minua helppona, koska on varmaan huomannut, että olen vilkuillut häntä. Ja miten niin komea voi olla sinkku?