Kuka vielä kehtaa käyttää farkkuja?
Hävytöntä. Tuhansia litroja vettä tuhlataan pelkästään yhtiin farkkuihin.
Kommentit (29)
Minä. Juuri luovuin (kirpparille) 14 vuotta vanhoista farkuistani. Olivat hyvässä kunnossa edelleen, mutta ei mahdu päälle enää.. Pisimpään farkut kaikista mun käyttämistä vaatteista kestää. Muut kangashousut kuluu puhki tai haalistuu nopeasti.
Farkut on just parhaat siihen parhauteen mitä housut jalassa voi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Farkut on just parhaat siihen parhauteen mitä housut jalassa voi tehdä.
Ottamaan housuja pois ennen segzin harrasdamisda? :DDdd
Suomessa valmistetaan myös farkkuja ja valmistusmenetelmässä voi olla eroja. Farkku pitää viileää tuulta vähän paremmin kuin kangasrievut housuna.
Vierailija kirjoitti:
Olen ratkaissut ongelman siirtymällä puuvillahousuihin!
Heh. Kai tää oli sarkasmia.
Vierailija kirjoitti:
Tätini ja mummoni eivät ikinä käyttäneet housuja vaikka fyysisiä töitä tekivät.
Hurraa, hurraa, hurraa!!!
(Vastaavanlainen kommentti jossain meikkaus/kosmetiikkaketjussa on se, kun hyvin nopeasti joku tulee ilmoittamaan että "minä en ole ikinä meikannut". Paitsi vaseliinia vähän pistin huuliin kun lähdin navettahommien jälkeen seuraintalolle tansseihin)
Minä. Mulla on aina kahdet farkut. Kun toiset ovat pesussa käytän toisia siihen saakka kunnes alkavat hajota. Aina kotiin tullessa vaihdan kotihousut joita on myös kahdet. Ne ovat sen verran siistit että kehtaa viedä roskat ja käydä kävelylenkillä ja jopa lähikaupassa. Töissä käytän työvaatteita.
Johonkin sitä pitää pukeutua, mutta ei ole varaa ostaa koko perheelle kalliita ekovaatteita.
Paljonko yksien farkkujen tuotoilla voi ostaa vaikka appelsiineja? Ne farkut ei ole yksinomaan menetys vaan niitä voittoja voidaan käyttää tuomaan vettä monissa eri muodoissa.
Yhdessä pienessä kuutiokilometrin kokoisessa kumpupilvessä on vettä tuhansiin farkkuihin.