Kuka vielä kehtaa käyttää farkkuja?
Hävytöntä. Tuhansia litroja vettä tuhlataan pelkästään yhtiin farkkuihin.
Kommentit (29)
Ostan kaikki farkut kirpparilta. Parempi käyttää niitä kuin pitää niitä tyhjän panttina, kun ovat kerran luonnonvaroja syntyessään kuluttaneet.
Minä, ja aion myös jatkossa pitää, en halua olla perse paljaana. Legginsit ovat rumia.
Vierailija kirjoitti:
Ostan kaikki farkut kirpparilta. Parempi käyttää niitä kuin pitää niitä tyhjän panttina, kun ovat kerran luonnonvaroja syntyessään kuluttaneet.
Mutta jis sinäkään et niitä farkkuja käyttäisi, riippumatta siitä onko ne kirpparilta vai kaupasta, niin ei niitä tarvitsisi ollenkaan valmistaa. Säästyisi ne vedet ja puuvillan tuotantoa voidaan vähentää ja leikata huomattavia määriä.
Vierailija kirjoitti:
Minä, ja aion myös jatkossa pitää, en halua olla perse paljaana. Legginsit ovat rumia.
Ei kukaan kiellä käyttämästä muita housuja. Käytä ennemmin kierrätys materiaaleista valmistettuja kangashousuja kuten vaikka ekologisia chinoja.
Kuka vielä käyttää TikTokkia?
Se että jopa Yle käyttää tuota Chinashittiä on karu merkki.
Olen ratkaissut ongelman siirtymällä puuvillahousuihin!
Tätini ja mummoni eivät ikinä käyttäneet housuja vaikka fyysisiä töitä tekivät.
Ap on hyvä ja opettelee hankkimaan kierrätettyjä vaatteita.
Yhden hampparin valmistukseen kuluu 2400l vettä. Jne. Farkut eivät todellakaan ole pahimmasta päästä luonnon kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jis sinäkään et niitä farkkuja käyttäisi, riippumatta siitä onko ne kirpparilta vai kaupasta, niin ei niitä tarvitsisi ollenkaan valmistaa. Säästyisi ne vedet ja puuvillan tuotantoa voidaan vähentää ja leikata huomattavia määriä.
Kävele sinä peppu märkänä hiostavissa muovihousuissasi vaan.
Luuletteko te, että se valmistukseen käytetty vesi katoaa maapallolta jonnekin? 🤣
Vierailija kirjoitti:
Luuletteko te, että se valmistukseen käytetty vesi katoaa maapallolta jonnekin? 🤣
Olin sanomassa ihan samaa. Vesi kiertää. Se ei ole mistään poissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan kiellä käyttämästä muita housuja. Käytä ennemmin kierrätys materiaaleista valmistettuja kangashousuja kuten vaikka ekologisia chinoja.
Oih, oikein ekologisia (vielä uskot siihen?). Miksi mun pitäisi farkuistani luopua kun kestävät yleensä 15-20 vuotta ja rientää ostamaan jotain kierrästyskamaa? Koska trendipelle niin haluaa?
Vierailija kirjoitti:
Kuka vielä käyttää TikTokkia?
Se että jopa Yle käyttää tuota Chinashittiä on karu merkki.
No, don't touch me there! This is my no-no square!
Vierailija kirjoitti:
Silti kulutettu ja käytetty vesi vähenee kokoajan samalla kun maailman laajuinen kuivuus ja veden puute vain paisuu paisumistaan ja kasvaa kasvamistaan. Kaikilla maailman ihmisillä ei ole puhdasta vettä juodakseen vaan he joutuvat juomaan mutaa ja kuravettä kun me tuhlaamme puhtaan veden farkkuihin ja vessanpönttöihin.
Minä kehtaan. Hyvällä omallatunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti kulutettu ja käytetty vesi vähenee kokoajan samalla kun maailman laajuinen kuivuus ja veden puute vain paisuu paisumistaan ja kasvaa kasvamistaan. Kaikilla maailman ihmisillä ei ole puhdasta vettä juodakseen vaan he joutuvat juomaan mutaa ja kuravettä kun me tuhlaamme puhtaan veden farkkuihin ja vessanpönttöihin.
Voi pyhä yksinkertaisuus.
Vai että yhtiin farkkuihin tuhansia litroja vettä?