Sairaan näköistä kun ihmiset tuijottaa ihan koko ajan puhelimiaan niska kyttyrässä
Oli metrossa, kadulla, jonoissa, niin ihan joka paikassa valtaosa ihmisistä tuijottaa älypuhelintaan pää rintakehässä roikkuen. Mielenkiintoista nähdä missä kunnossa nykyihmisten niska-hartiaseutu on kunhan aikaa kuluu. Ja näyttäähän tuo nyt ihan hel vetin typerältä. Pelkääkö ihmiset nykyään niin paljon muita ihmisiä, ettei uskalleta enää pitää päätä pystyssä ja katsella ympärilleen, siinähän voi vahingossa tulla katsekontakti tuntemattoman ihmisen kanssa. Ja tuntuu myös siltä ettei aikuiset tänä päivänä kestää enää ollenkaan tylsyyttä eivätkä jaksa odottaa mitään, koko ajan pitää viihdyttää itseään pienen lapsen tavoin älypuhelimella, kävellä punaisia päin vilkkailla kaduilla jne. Aikuisista on tullut lapsellisia ja typeriä minäminäminä-tyyppejä.
Kommentit (29)
Tervetuloa zombiemaailmaan. Minä nautin suuresti kun saan kulkea rauhassa, ihmisten tuijottaessa laitettaan. :)
Minua naurattaa tuo, siinäpähän roikkuvat epätoivoisesti kiinni laitteissaan.
t. kannettavaan tietokoneeseen melkeinpä johdolla yhdistetty ihminen, jolla ei ole mukaälykästä puhelinta ja joka halveksii mukaälykkäitä puhelimia
Tää myytti on jo todistettu valheeksi. Suorassa oleminen ei tee ihmisestä terveempää, vaan saireudet vain lisääntyy kun yrittää pingottaa sotilaalliseen ryhtiin.
Ja buumerihan ei muka tuijottanut sitä lähteä aina julkisilla, lol.
Liika on liikaa, mutta puhelin on hyvä viihdyke. Pahimmillaan myös koukuttava.
Ehkä myös maailma jonne paeta.
Mä tuijotan teinityttöjen perseitä samassa asennossa.
SetäMies54
Tämä. Itse olen gameri eli pelaan tietokoneella, mutta silloin kun lähden ulos miesluolastani niin minä olen läsnä ympäristöni kanssa. Seuraan, katselen ja haistelen ympäristöäni. Mulla ei ole puhelimessa nettiä eli se on vain soittamista varten Puhelin ei ole koskaan mua viihdyttänyt. Tarvitsen siihen tietokoneen isoilla näytöillä immersion vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Liika on liikaa, mutta puhelin on hyvä viihdyke. Pahimmillaan myös koukuttava.
Ehkä myös maailma jonne paeta.
Maailma jonne paeta - jonnemaailma.
Tein muuten täsmälleen saman huomion toissa päivänä pyöräillessä kun vilkaisin ohi ajavaa bussia. Koko ikkuna rivi pää jyrkästi alaspäin. Ei ole vaikea arvata mitä puuhasivat. Tuskin rukoilivat.
Tulevaisuuden ihmisillä on kyttyrä niskassa niinkuin kamelilla.
Kun aloitin opiskelun niin luokallamme oli nuori tyttö jonka pää oli alaspäin, hiukset roikkui. Kysyin että nukutko sä? Sieltä hiusten seasta nousi pää ja kännykkä " eiku mä katon tätä videota", ( oli oppitunti menossa 🤩).
Ite sain ekan puhelimen 12-vuotiaana.
Oon kanssa huomannu saman, kaverit ei enää leiki esim. Pihalla, vaan vierekkäin näpyttelee niitä luureja.
Sama koskee myös aikuisia, jopa mummin 90v-juhlissa kaikki paitsi yhdellä oli koko ajan se helkkarin älypuhelin kädessä mun lisäksi...
Ja 4kk ikäinen vauva hiljennetään antamalla sille luuri käteen että itku loppuu.
Surullista katsoa.
Jos mut näkee selailemassa kännykkää kadulla, etsin sen karttaohjelmalla geokätköä. En someta.
Vierailija kirjoitti:
Narkkeja ne on.
Jep, puhelinnarkkeja.. Eli riippuvaisia.
Somezombeja