***** SYYSKEIJUJEN VIIKONLOPPU *****
Kommentit (43)
Eli ollaan ruvettu harkitteen nimiäisiä, muistanko väärin vai oliko joku teistä pitäny nimiäiset ristiäisten sijaan? Haluaisin kuulla kokemuksia ja mielipiteitä.
Täällä on kanssa kaksi päivää ahistanut syöminen tai siis se että kun ei saa syödä herkkuja. Mä voisin syödä ihan mitä vaan. Jotenkin itseltä veto poissa, mutta meidän kaksivuotiaalta ei ja tekis mieli lohduttaa itseään edes syömällä. No olen nyt syönyt " kuivia" keksejä ja taidan mennä ostamaan kaupasta hedelmäkarkkeja ja rötväillä tämän päivän. Meillä on kämppä ihan sekaisin ja haluaisin alkaa järjestellä viimein ja vihdoin niitä vauvan tavaroitakin ja tekemään inventaariota pitääkö jotain ostaa, mutta tee tässä nyt mitään kun poitsu ei viihdy sekuntiakaan omissa oloissaan vaan säntää heti äiskän perään. Ostettiin kaappikin, mutta en tiedä miten saan miehen sitä kasaamaan. Kun hän edes touhuisi pojan kanssa että saisin itse tehtyä jotain, mutta ei. Tänään tuntuu ahistavan kaikki...taidan poistua linjoilta liikaa marmattamasta.
rv 33+5
Kävin torstaina seinäjoella lääkäris, ihan tyytyväisiä ne oli mun verensokeri arvoihin eli ei tarvi ruveta pistään insuliinia. Samalla ultrattiin ja painoarvio oli 1800-2000 g, eli ihan niinku pitääki. Että mua sitte vituttaa ihmisten kommentit " sä saat kyllä tosi ison vauvan ku sun vatta on ny jo noin iso" kyllä siinä tekis mieli repiä neuvolakortit laukusta ja näyttää että kaikki on niinku muillaki raskaana olevilla. Sf-mitta menee keskikäyrällä ja vauva tosiaan painaa sen mitä muutki täs vaihees. Pieni avautuminen tähän väliin!=) Kohdunsuu oli kiintee ja kiinni. Vauveli on raivotarjonnas. Kysyin sitte sukupuoltaki ja kyllä se kuulemma pahasti rinsessalta näytti!!=) Varattiin heti uusi aika elokuun alkuun ja se on kuulemma viimmenen käynti ennen synnytystä mutta sillon viä katotaan että mitä pirkko sillon painaa ja mahtuuko se tuleen normisti. Jos joku tietää näistä tutkimuksista jotain ja haluaa kertoo niin en mä pahastu.
Tiistaina sitte synnytysvalmennukseen. Mua ei yhtää kiinnosta, ihan vaan sen terkkarin takia koska tietää että mitää ei kannata uskoo mitä se kertoo. Mä meen yksin eli äijä jää rannalle ruikuttaan.
Entisiä tai nykyisiä tupakan polttajia paikalla? Mä en sitte pystyny lopettaan. Muutama menee joka päivä ja iltasin on itku herkäs. Täytyy ottaa itteensä niskasta kiinni ja kopauttaa pää muutaman kerran tiiliseinään. Vaikeeta tää on kun tekis mieli karkkia ja tupakkia ja vaikka mitä herkkuja ja kaikki on kielletty. Yhtä helvettiä jos näin suoraan kerron tuntemuksiani.
Ei kai mulla sitte muuta oo sydämmellä, pirkko potkii äiskän käryttelystä huolimatta. Kysyin muuten eräältä puolitutulta polttamisen vaaroista kun se ittekki polttaa vaikka odottaa ja se kerto että ei haitaa vaikka polttas 10 päiväs. Oho. Samainen tyyppi vastas mulle että " outo tyyppi" kun kerroin että en huoli isäntää mukaan valmennukseen. Tälläsistä tutuista oon yleensä hankkiutunu eroon hyvis ajoin.
Miisa84 & Pirkko, rv 31+2