Suurin Pudottaja Suomi !
Kuka on teidän suosikki ? Kuka inhokki ? ja mikä ihmeen reirä tai kolo sillä hevilaulajalla on mahassa!? (se 194kg)
Kommentit (92)
Pari vuotta Dania ig:ssä seuranneena, tuskin on lihottanut vain ohjelmaa varten. On lihonut parin vuoden aikana pikku hiljaa. Jonkun loppu spurtin on kyllä varmasti ottanut.
Vierailija kirjoitti:
Ohjelma meni tylsäksi kun Meiju ja Claudia lähti. Vain miehiä ja "never höör" - nainen. En katso enää. Ei kiinnosta. Luulen että tämä on meidän naisten ohjelma, joten kuka tätä enää katsoo.
Mulle on myös tuo Dani-nevö hööd, mistä ne noita perähikiän unohdettuja tyyppejä kaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohjelma meni tylsäksi kun Meiju ja Claudia lähti. Vain miehiä ja "never höör" - nainen. En katso enää. Ei kiinnosta. Luulen että tämä on meidän naisten ohjelma, joten kuka tätä enää katsoo.
Mulle on myös tuo Dani-nevö hööd, mistä ne noita perähikiän unohdettuja tyyppejä kaivaa?
Dani ja tämä Veera ovat mulle täysin tuntemattomia. Antti ja Mika ihan ok tyyppejä. Viime kaudella tosin oli mielenkiintoisempia tyyppejä mukana. Ja Nina Mikkosen sisukkuus tempasi mukaansa. Nyt on tähän asti ollut vähän tasapaksua.
Vierailija kirjoitti:
Ryhmähenki kummasti paranee kun Claudian ja Danin kaltaiset seläntakanapuhujat häipyy sieltä. Dani mainostaa itseään oikeudenmukaisena ja oman joukkueensa puolta pitävänä, mutta on yhdestä pallosta (Oskarin laittama) valmis katkaisemaan välit: "sehän on varma, että Oskari ei enää mun kanssa treenaa!"
Eli en tiedä suosikkia, mutta inhokki on ilman muuta Dani.
Niinpä, niin nolo tyyppi, käyttäytyy kuin taaperoikäinen hiekkalaatikolla. Voiko tää olla jokin roolitettu feikki, jolla on yritetty saada jotain viihdearvoa ohjelmaan, mutta on kyllä epäonnistuttu. Juuri tuon naurettavan nevöhöödin takia tätä ohjelmaa ei jaksaisi katsoa.
Olipa piristävää nähdä Nina Mikkonen tsemppaamassa kilpailijoita. Harmittaa, että Mika joutui lähtemään.
Dani on turha tässä ohjelmassa, koska pystyy hyvin laihduttamaan ilman tätä ohjelmaakin. Mika varmaankin jatkaa laihdutusta saamiensa ohjeiden pohjalta, mutta hän olisi tarvinnut tätä loppuohjelmaa enemmän kuin Dani.
Mua ärsyttää tuo Danin ja treenari-Akin naurettava kukkotappelu. Kun Dani lähti sooloilemaan ruokavalion kanssa, niin Aki laittoi Danille aivan älyttömät painot treeneissä. Tarkoituksena oli selkeästi saada Dani hyytymään, jotta voi sitten vahingoniloisena todeta, että "I told you"! Punaista tiimiä Akin äijäily jo ärsyttää. Kokoajan vain vedetään täysillä. Vrt. Jannan tiimi, jossa ihmisissä on aikaansaatu liikkumisen ilo ja silti painonpudotustulokset ovat aivan yhtä hyviä. Mitäs luulette, kumman tiimin jäsenet ottavat liikunnan pysyväksi osaksi elämää?
Samaa mieltä siitä, että Dani on turha täyte tähän ohjelmaan, vaikka tuovathan hänen lapselliset mielensäpahoittamiset väriä muuten hieman puuduttavaan juoneen. "Yhyy, Osku laittoi pallon mun tuubiin. Ikivihat petturi-Oskulle!"
Katson joka jakson. Mukavaa viihdettä. Kiva nähdä ihmisten kehon muutos. Ja oppiihan siinä itsekin ravitsemuksesta asiaa. Katson myös Olet mitä syöt -ohjelmaa ja Hengenvaarallisesti lihavat -ohjelmaa. Välillä ohjelmia katsoessa jumppaan itse. Toisinaan myös syön. Mutta katson aina vasta diginauhoituksen. Niitä mainoksia ei jaksa kukaan. Nainen 52v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dani ja tämä Veera ovat mulle täysin tuntemattomia. Antti ja Mika ihan ok tyyppejä. Viime kaudella tosin oli mielenkiintoisempia tyyppejä mukana. Ja Nina Mikkosen sisukkuus tempasi mukaansa. Nyt on tähän asti ollut vähän tasapaksua.
Viime vuonna oli kaksi vastarannan kiskiä; Riitta ja TamU eivät kuuluneet ohjelmaan. Tänä vuonna on ylikilpailuhenkinen; ärsyttävyyteen asti Dani...
Älyttömän vastenmielinen tuo Fani.
Antti ja Aarni on mun suosikkeja!
Veerasta huokuu itsekkyys, viha maailmaa kohtaan ja epövarmuus omasta itsestään. Kun kamera sulkeutuu, paljastuu todellinen luonne. Välillä pilkahtaa myös kameran läsnäollessa. Toivon silti kaikkea hyvää hänelle ja terveempää elämää jatkossa! Vähemmän vihaa ja enemmän rakkautta <3
Aarni on aivan huikee! Ihanan avoin ja rehellinen ja positiivinen sekä sydämellinen ja kohtelias muita kohtaan. Ylpeästi ja rohkeasti ilmaisee itseään ja on oma itsensä. Go Aarni!
Miksi ihmeessä toi yksi edes on kisassa. Sillä näyttää olevan pari liikakiloa mutta muuten se on ihan eri kuntotasolla kuin muut.
Vierailija kirjoitti:
Antti on suosikki! Epärehellistä Danilta alkaa ite vähentää kaloreita, kun mut seuraa ohjelmaa. Pikavoitto vaa'alla ei tarkota pitkäaikaista muutosta elintavoissa, se kostautuu. Veera ja Dani inhokkeja. Veera on aikamoinen drmaa queen mielensäpahoittaja. Selvästi Pia pinnistelee että kestää sitä. Oskari on vaan super nolo. Noi liioitellut ilmeet... ei näin.
Dani karsi vain ylimääräset hiilarit pois eli leivät.
Ilmiselvää että laihin ei laihdu jos kaloreita liikaa.
Miksi Oskari ei voinut säästää Mikaa pudotukselta, vaan antoi tämän tippua ja kahden päivän päästä lähti itse omatoimisesti nilkkojensa takia? Turhauttaa, Mika olisi ansainnut olla tuolla.
Olen aina tiennyt, että Bile-Dani oli roolihahmo, mutta tuo jätkä on aidosti todella yksinkertainen, lapsellinen ja ylimielinen. Halusin uskoa, että hän on oikeasti fiksu ja empaattinen ihminen, mutta mitä vielä.
Eikös Nina Mikkonen pudottanut leirillä 14 kiloa? Tämän vuoden pudotukset ovat pettymyksiä.
No enpä nyt sanoisi alaikistä ammattiurheilijaksi. Vai minkä verran hän painitessaan tienasi?