Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suurin Pudottaja Suomi !

Vierailija
25.09.2020 |

Kuka on teidän suosikki ? Kuka inhokki ? ja mikä ihmeen reirä tai kolo sillä hevilaulajalla on mahassa!? (se 194kg)

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhean riitaisaa porukkaa tällä kaudella. Sanonta, et lihavat on lepposii, ei päde ainakaan näihin kisaajiin.

Vierailija
22/92 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin vähän keskustelua et kattooko tätä kukaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti on suosikki! Epärehellistä Danilta alkaa ite vähentää kaloreita, kun mut seuraa ohjelmaa. Pikavoitto vaa'alla ei tarkota pitkäaikaista muutosta elintavoissa, se kostautuu. Veera ja Dani inhokkeja. Veera on aikamoinen drmaa queen mielensäpahoittaja. Selvästi Pia pinnistelee että kestää sitä. Oskari on vaan super nolo. Noi liioitellut ilmeet... ei näin.

Vierailija
24/92 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veera on tosi negatiivinen. Yllätti että onpas Oskari muuttunut sitten kaupunginteatterin "hurmuriaikojen". Bile-dani jotenkin possumaisen höpsö, ei siis söpöllä tavalla ehei - mutta lisää ohjelman viihdearvoa. 

Vierailija
25/92 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dani on ärsyttävä, miksi edes mennä ohjelmaan, jos luulee itse tietävänsä parhaiten, miten laihtuu? No, haluaa voittaa tietenkin. Toivon, että joku muu voittaa, koska minusta Danin paikalla voisi olla joku, joka saisi tästä elämäntapoihinsa todellisen muutoksen Nina Mikkosen tyyliin.

Vierailija
26/92 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sai Pia-Claudia lähteä kotiin. 

Vierailija
27/92 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan Claudia oli helpottunut, kun pääsi pois sen tumman negatiivisen naisen hoodeilta? Mä ainakin olisin..

Vierailija
28/92 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veera ja Dani pois, kiitos...

Vierailija
29/92 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burgeri laittoi Mikalle viestin. Huomasitteko kuinka nimeä ei mainittu eikä muutakaan mainintaa kuka nainen Mikalle viestiä laittoi.

Vierailija
30/92 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mä ihmettelen kun tää Claudiahan pitäis olla selvännäkijä, että miten se menee tolle kieroilija-huijari-valehtelija danille sellasia puhumaan, että kuka pitäis pudottaa, tai ylipäänsä mitään. 

Että vähän saa syyttää itseäänkin pudotuksestaan. 

Vierailija
31/92 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dani kaikkitietävyydessään todella ärsyttävä!Naamalla ärsyttävä toisia halvesiva ilme saa niskavillat pystyyn. Mitä tekee tuolla kun tietää muka kaiken paremmin. Onko naama hävinnyt julkisuudesta eli lehtijuttuja ei tehdäkään, niin päästävä takaisin??

Vierailija
32/92 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dani kaikkitietävyydessään todella ärsyttävä!Naamalla ärsyttävä toisia halvesiva ilme saa niskavillat pystyyn. Mitä tekee tuolla kun tietää muka kaiken paremmin. Onko naama hävinnyt julkisuudesta eli lehtijuttuja ei tehdäkään, niin päästävä takaisin??

Se haluaa voittaa, on tullut ohjelmassa selväksi. Ties vaikka olisi lihottanut itsensä ohjelmaa varten (aikaisemmin ollut aina hyvässä kunnossa) ohjelmassakin sanoo olleensa ammatti urheilija, en tosin tiedä minkä lajin :D luulee saavansa helppoa rahaa. Ensin lihottaa itseä, jotta voi mennä suurin pudottajaan hakemaan voittoa kotiin. Minusta varsin moraalitonta toimintaa, ottaen huomioon muut kilpailijat, jotka oikeasti tarvitsevat elämäntapa muutosta.

Vierailija
33/92 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää tässä se, että noi kaikki suurin pudottaja suomi on noita julkkisjuttuja... kyllä suomesta varmaan löytyisi lihavia taviksiakin ja musta se olis kivampaa katsottavaa, kun tuo formaatti ei oo mikään nolausohjelma.

Vierailija
34/92 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää tässä se, että noi kaikki suurin pudottaja suomi on noita julkkisjuttuja... kyllä suomesta varmaan löytyisi lihavia taviksiakin ja musta se olis kivampaa katsottavaa, kun tuo formaatti ei oo mikään nolausohjelma.

Olisi ehkä suositumpikin kuin tämä julkkisversio. Minusta tuntuu ettei tätä katso muut kuin minä. Kuitenkin tuntuu ettei nämä julkkikset ole niin tosissaan, vaikka osa heistä varmasti onkin. Mutta ensi vuodeksi toivon tavallisten ihmisten Suurinta Pudottajaa. 

Vierailija
35/92 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se haluaa voittaa, on tullut ohjelmassa selväksi. Ties vaikka olisi lihottanut itsensä ohjelmaa varten (aikaisemmin ollut aina hyvässä kunnossa) ohjelmassakin sanoo olleensa ammatti urheilija, en tosin tiedä minkä lajin :D luulee saavansa helppoa rahaa. Ensin lihottaa itseä, jotta voi mennä suurin pudottajaan hakemaan voittoa kotiin. Minusta varsin moraalitonta toimintaa, ottaen huomioon muut kilpailijat, jotka oikeasti tarvitsevat elämäntapa muutosta.

Kävipä sama mielessä että tuo on tullut Danielle aivan tarkoituksella. Niinhän näyttelijät joutuvat tekemään, kuten Riku Nieminen tietää.

En minäkään ole kuullut et minkä lajin urheilu lienee kyseessä, missä Dani ollut huippuja?

Kaikenkaikkiaan erittäin epäilyttävä tapaus!

Tähän formaattiin.

Vierailija
36/92 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Nuoruudessaan Lehtonen voitti painin suomenmestaruuden kahdeksan kertaa, ja hänestä povattiin uutta painin olympialupausta. Kurinalainen painitreenien ja dieettien ympärille keskittynyt elämä sai jäädä 15-vuotiaana, kun Lehtonen löysi mopot, tytöt ja alkoholin."

http://yksilehti.fi/juhlienjalkeen/

Vierailija
37/92 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi ehkä suositumpikin kuin tämä julkkisversio. Minusta tuntuu ettei tätä katso muut kuin minä. Kuitenkin tuntuu ettei nämä julkkikset ole niin tosissaan, vaikka osa heistä varmasti onkin. Mutta ensi vuodeksi toivon tavallisten ihmisten Suurinta Pudottajaa. 

On täällä yksi muukin, minä olen katsonut jokaisen jakson ja aion katsoa loppuun asti. Katsoin viime kaudellakin.

Vierailija
38/92 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minun mielestäni kaikki, ketkä ohjelmassa nyt ovat jäljellä, ovat tosissaan. Dani omista syistään ja muut siksi, että haluavat tehdä elämäntapamuutoksen ja pudottaa painoaan paljon.

Vierailija
39/92 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelma meni tylsäksi kun Meiju ja Claudia lähti. Vain miehiä ja "never höör" - nainen. En katso enää. Ei kiinnosta. Luulen että tämä on meidän naisten ohjelma, joten kuka tätä enää katsoo.

Vierailija
40/92 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmähenki kummasti paranee kun Claudian ja Danin kaltaiset seläntakanapuhujat häipyy sieltä. Dani mainostaa itseään oikeudenmukaisena ja oman joukkueensa puolta pitävänä, mutta on yhdestä pallosta (Oskarin laittama) valmis katkaisemaan välit: "sehän on varma, että Oskari ei enää mun kanssa treenaa!"

Eli en tiedä suosikkia, mutta inhokki on ilman muuta Dani.