Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsinki julisti ilmastohätätilan! :D :D :D

Vierailija
25.09.2020 |

https://www.verkkouutiset.fi/helsinki-julisti-ilmastohatatilan/#3da72967

"Helsinki ei taistele ilmastonmuutosta vastaan vain siksi, että se on taloudellisesti järkevää, vaan ennen kaikkea siksi, että meidän vastuullamme on pelastaa planeetta tuleville sukupolville. Olemme yksi niistä kaupungeista, joilla on aidosti uskottava, kunnianhimoinen ja toteutettavissa oleva ilmasto-ohjelma, toteaa Helsingin pormestari Jan Vapaavuori (kok.)."

Jaa, että vieläpä oikein taloudellisesti kannattavaa. 😂 On varmasti joillekin tahoille. On tämä hullu maailma.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistun hätätilan korjaamiseen lupaamalla pyhästi, etten koskaan muuta pk- eli paska-kusi-seudulle. 

Vierailija
22/35 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan tuo. Käykää jossain miljoonakaupungissa, niin yhdytte nopeasti kuoroon maailman pelastamisesta. Aina ei voi vaatia muiden toimivan. Joskus on itsekin osallistuttava, eikä olla vapaamatkustajana. Kehitysmaissa on liikaa ihmisiä, mutta silti ne kuluttaa yhteensä vähemmän kuin muutama Euroopan valtio. Eli meidän kulutus ensin samalle tasolle ja sitten voimme vaatia heidän kanssa pienenemään.

Yksinkertaisesti olen kyllästynyt kuulemaan, että tehköön toiset jotain. Minä en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osallistun hätätilan korjaamiseen lupaamalla pyhästi, etten koskaan muuta pk- eli paska-kusi-seudulle. 

Varmasti pääkaupunkiseutu ja moni muu alue myös toivoo näin.

Vierailija
24/35 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jan Vapaavuori ei ole koskaan oikeen vakuuttanut. Mies pärjäisi paremmin varmasti nakkikioskin myyjänä.

Jan on fiksu ja osaava. Pakko myöntää, vaikka edustaa eri ideologiaa mitä minä itse.

Vierailija
25/35 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska vihreät.

Pidetään huolta, etteivät nouse 1. puolueeksi kevään kunnallisvaaleissa.

Järkkyjä suunnitelmia Hngin pilaamiseksi heillä on.

Todellakin pidetään, koskee myös KOKO Suomea.

Vierailija
26/35 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sivusta vaan, mutta oletan että palstalla on paljonkin nuoria ihmisiä, ja heillä todennäköisesti on lapsiakin.

Että teillehän se tulevaa elämä, tulevaisuus jää.

Siis se yhteiskunta, jossa tulette kärsimään ilmastonmuutoksen ja muunkin luonnon saastumisen seuraukset. 

Toki niitä tässä ja nyt voitte vähätellä ja ivailla ja nauraa.

Mutta kun alatte olla jo n. 60 vuotiaita ja ylikin, ja kun lapsenlapsiakin saattaa olla, on maailma silloin aivan eri muodossa kuin nyt.

Jos mitään saastumisen ja muun luonnon tuhoamisen eteen ei tehdä, saatte olla aivan varmoja että tilanne tuolloin on pahempi, kuin kukaan koskaan olisi voinut edes kuvitella.

Ei koske enää itseäni, olen jo eläkkeellä ja elinvuodet ovat rajattuja.

Vierailija
27/35 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottahan tuo. Käykää jossain miljoonakaupungissa, niin yhdytte nopeasti kuoroon maailman pelastamisesta. Aina ei voi vaatia muiden toimivan. Joskus on itsekin osallistuttava, eikä olla vapaamatkustajana. Kehitysmaissa on liikaa ihmisiä, mutta silti ne kuluttaa yhteensä vähemmän kuin muutama Euroopan valtio. Eli meidän kulutus ensin samalle tasolle ja sitten voimme vaatia heidän kanssa pienenemään.

Yksinkertaisesti olen kyllästynyt kuulemaan, että tehköön toiset jotain. Minä en.

Juuri niin! Niin kauan, kun me suomalaiset saastutamme maapallon luonnon ja ilmaston kuluttamalla monen maapallon luonnonvarat, meillä ei ole mitään oikeutta huudella miljardien ihmisten kehittyville maille, jotka elävät vaatimattomasti ja luonnonläheisesti.

Vierailija
28/35 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvaa vaan ketuttaako asua täällä, minkäs teet kun töitä ei muualta pahemmin löydy.

Vierailija
29/35 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse päätin jo vuosia sitten, etten menee enää koskaan sinne päinkään. Ap

Vierailija
30/35 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallis valitti että julistus ei johda tekoihin 😁 jos olisi johtanut tekoihin niin niistä hallis vasta olisikin pahoittanut mielensä.

Vierailija
31/35 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallis valitti että julistus ei johda tekoihin 😁 jos olisi johtanut tekoihin niin niistä hallis vasta olisikin pahoittanut mielensä.

Onneksi persut ei ole päättämässä :D

Vierailija
32/35 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse päätin jo vuosia sitten, etten menee enää koskaan sinne päinkään. Ap

https://yle.fi/uutiset/18-101019

---niin, ei kaikkea voi käsittää, eikä tarvikaan. Pysyy poissa;-)

Vierailija
33/35 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sivusta vaan, mutta oletan että palstalla on paljonkin nuoria ihmisiä, ja heillä todennäköisesti on lapsiakin.

Että teillehän se tulevaa elämä, tulevaisuus jää.

Siis se yhteiskunta, jossa tulette kärsimään ilmastonmuutoksen ja muunkin luonnon saastumisen seuraukset. 

Toki niitä tässä ja nyt voitte vähätellä ja ivailla ja nauraa.

Mutta kun alatte olla jo n. 60 vuotiaita ja ylikin, ja kun lapsenlapsiakin saattaa olla, on maailma silloin aivan eri muodossa kuin nyt.

Jos mitään saastumisen ja muun luonnon tuhoamisen eteen ei tehdä, saatte olla aivan varmoja että tilanne tuolloin on pahempi, kuin kukaan koskaan olisi voinut edes kuvitella.

Ei koske enää itseäni, olen jo eläkkeellä ja elinvuodet ovat rajattuja.

Ilmastonmuutos ei tee muuta kuin hidastaa odotettavissa olevan uuden jääkauden tuloa. Kehitysmaiden ongelmat eivät johdu sääilmiöistä vaan väestöräjähdyksestä.

Vierailija
34/35 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt miljoona kaupungeissa muuallakin kuin kehitysmaissa. Vihreäliike on yhteiskunnalle vahingollisin sitten stalinismin ja kansallissosialismin. Se pitäisi sulkea kokonaan poliittisen järjestelmän ulkopuolelle kuten syöpäkasvain joka tuhoaa elimistön jossa loisii.

Vierailija
35/35 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään poltan jäteöljyt ja muoviroskat pois pihalla olevassa tynnyrissä joka syksyiseen tapaan. Moni muukin tekee pääkaupunkiseudulla vastaavaa. Pitää vain poltella niitä pois pienemmissä erissä pimeän tullen. niin luullaan jätkänkynttilöiksi tai grillaamiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi