Ovatko Hunksit hot or not?
Ovatko Hunksit sinun makuusi olevia miehiä? Kelpaisiko?
Kommentit (16)
No jotkut niistä on ihan kivan näköisiä, mutta kyllä mä tunnen taas sitä kauheaa ja ihan turhaa myötähäpeää siitä että keski-ikäiset naiset (joihin itsekin kuulun) kirkuu ja on ihan ekstaasissa niitä katsellessaan. Itse en tiedä mitä kicksejä mä voisin niiden showsta saada. En ole käynyt katsomassa vaikka erään heistä tunnenkin.
Not. Liian lihaksikkaita ja mulle on turn-off liialliseen itsensä palvontaan viittaavat ominaisuudet.
Ei. Mut sytyttää pään sisä-, ei ulkopuoli.
Ovat komeita ja hyväkroppaisia miehiä, mutta emmä...
Mä tykkään toisenlaisista miehistä, miehekkäämmistä, karvaisemmista, vähempi öljytyistä, isomahaisemmista äijistä.
En ole koskaan ollut katsomassa hunkseja, vähän se tuntuis samalta kuin mennä katsomaan Matti Nykästä tai Tukiaista.
Jotku niistä on jo vähä yli-ikäsii, ja voisivat antaa tilaa nuoremmille kolleille. Se yksikin on ollu siellä aina vaan ja iät kaiket.
Mä en myös tykkää liian treenatuista miehistä. Tikkiin trimmattu vartalo kertoo siitä, että vietetään tiukkaa kurinalaista elämää, tuijotetaan peiliin, tuijotetaan myös puolison makkaroita, palvotaan ulkonäköä, elämä pyörii treenaamisen, haukkalihaksen, protskun ja hiilarin ympärillä. Treenit, vähärasvaista kanaa, treenit, vähärasvaista kanaa, mitään kivaa ei voi tehdä kun on treenit ja huomennakin treenit.
Not. Komeita katsella, toki, mutta kyllä mäkin kostun enemmän sellasista vähän vähemmän trimmatuista.
Oltiin kaverin kanssa katsomassa keikkaa viime vuoden pikkujoulukaudella, ja olivat aika paha pettymys. Tanssillisesti anti oli ihan surkeaa, eivät ihan pilkulleen edes vaivautuneet pysymään rytmissä, eikä siellä riittävästi paljasta pintaakaan näkynyt. Yksi pylly ja siinä se. Ohjelmanumerot oli myös liian lyhyitä, heti kun meinasit päästä poliisienkatselufiilikseen ne lähti jo lavalta tullakseen hetken pääästä jossain toisissa asuissa takaisin.
Ja vähän liikaa jotkut ovat hurahtaneet itseruskettaviin. Se bb:ssäkin ollut ex-hunksi näytti aika friikiltä, kun tuli kaupungilla vastaan.
Aina välillä tuttujen naisten kanssa tulee puheeksi Hunksit, ja muistini mukaan KUKAAN ei ole sanonut pitävänsä heitä komeina. Samaan aikaan edelleen yhtä lukuun ottamatta kaikki ovat käyneet katsomassa heidän esitystään. Sama trendi näkyy olevan täälläkin: ei kiinnosta mukamas ei.
...ja siellä ne kundit vain vuodesta toiseen esiintyvät ja aina välillä lehdissä kertoillaan heidän suhdekuvioistaan. OIKEASTI naisia kiinnostaa kovasti, mutta jostain syystä sitä ei vain saa sanoa ääneen kysyttäessä. Eikä muuten ole ainoa asia, jossa naisten puheet ja teot ovat räikeässä ristiriidassa.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 00:23"]
Aina välillä tuttujen naisten kanssa tulee puheeksi Hunksit, ja muistini mukaan KUKAAN ei ole sanonut pitävänsä heitä komeina. Samaan aikaan edelleen yhtä lukuun ottamatta kaikki ovat käyneet katsomassa heidän esitystään. Sama trendi näkyy olevan täälläkin: ei kiinnosta mukamas ei.
...ja siellä ne kundit vain vuodesta toiseen esiintyvät ja aina välillä lehdissä kertoillaan heidän suhdekuvioistaan. OIKEASTI naisia kiinnostaa kovasti, mutta jostain syystä sitä ei vain saa sanoa ääneen kysyttäessä. Eikä muuten ole ainoa asia, jossa naisten puheet ja teot ovat räikeässä ristiriidassa.
[/quote]
Hunksit on jo niin tunnettu juttu, että kyllähän niitä nyt kerran pitää käydä kattomassa jo siksi että tietää mistä puhutaan. Tunnetko montakin, jotka olisi nähneet ne useammin kuin kerran?
Mua ei todellakaan hävetä myöntää, että tykkään katsella komeita miehiä, mutta näiden komeiden sliipattujen miesten show jätti kyllä aika kylmäksi.
1. 10
Not, enkä ole nähnyt esitystä. Mun ystävistä ei ole muuten kukaan ollut niitä katsomassa. Jotkut tykkää semmareista ja joku Jean ässästä.
En voi sille mitään mutta mua jotenkin nolottaa niiden puolesta. Varsinkin aina kun ne puhuu maailmanvallotuksesta.
Ei sitten yhtään. Liian homoja mun makuun.
Not. Miehet kai kuvittelevat, että miehen ulkonäkö (trimmattu sellainen) saa naiset kiinnostumaan. No, ei minua ainakaan. Äly, status ja sosiaaliset taidot ovat ne seikat jotka kiinnostavat.
No eipä oikein, jos siis Scandinavian Hunkseja eli Skunkseja tarkoitit. Liian epäboheemeja makuuni.