Mitä haluaisit kysyä narkomaanin vaimolta?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä käynyt kotirosvo?
Tutustuin mieheeni vuonna 2010, 2011 menin oppisopimuksella töihin, 2012 autoin kustantamaan miehelleni minnesota-hoidon ja hoidosta päästyään hän muutti luokseni asumaan toiselle puolelle suomea jotta pääsi niistä narkkaripiireistä eroon... kun mieheni asui sillä paikkakunnalla jossa vielä narkkasi ja teki rikoksia niin silloin häneltä on pöllitty kotoa tavaraa, mutta kun muutti mun luo niin tuskin ne entiset kaverit ees tiesi miehen nykyistä kotiosoitetta. Luojan kiitos näin päin, muuten ois voinut tulla munkin oven taakse vaikka minkälaista hiipparia ja olin tuolloin kuitenkin vasta 17-vuotias tyttö...
Anteeksi laskin aiemmin vahingossa väärin, mieheni on siis ollut kuivilla huumeista ja rikollisuudesta vuodesta 2012 lähtien eli nyt 8v!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko olet saanut c-hepatiitin tai hivin?
En, vaikka miehelläni kyllä C-hepatiitti on.
Eikö sinua pelota hänen C-hepatiittinsa yhtään? Entä jos hän saa vaikka verta vuotavan haavan? Miksi C-hepatiittia ei ole hoidettu häneltä, jos hän kerran on ollut monta vuotta kuivilla. Sehän on nykyään mahdollista, mutta edellyttää täyttä päihteettömyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko olet saanut c-hepatiitin tai hivin?
En, vaikka miehelläni kyllä C-hepatiitti on.
Eikö sinua pelota hänen C-hepatiittinsa yhtään? Entä jos hän saa vaikka verta vuotavan haavan? Miksi C-hepatiittia ei ole hoidettu häneltä, jos hän kerran on ollut monta vuotta kuivilla. Sehän on nykyään mahdollista, mutta edellyttää täyttä päihteettömyyttä.
Nykyään päihteiden käyttökään ei ole esteenä hoidolle joillakin paikkakunnilla.
Käykö sun mies jossain hoidossa? Mun veli on narkomaani. Nyt tosin korvaushoidossa. Käyttänyt aineita jo yli 20 vuotta. En usko että kokonaan ikinä lopettaa. Pilveä polttelee ja kaljaa juo mutta toivottavasti pitäytyy vain niissä.
Ei.