Mitä puoluetta aiot seuraavaksi äänestää?
Kommentit (36)
Samaa henkilöä kuin ennenkin, sillä luotto on säilynyt.
Koronan hoidon takia käännyn minäkin PS äänestäjäksi.
Vierailija kirjoitti:
Hahhah, tämähän on PS palsta ollut jo pitkään.
Kyllä täällä saa muitakin (miel. perusteltuja) mielipiteitä esittää. Toivottavasti ketjua ei poisteta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta tötöilystään huolimatta Perussuomalaiset on itselleni enää ainoa vaihtoehto. Vaikka en pidäkään heistä kaikista ja en ole kaikesta samaa mieltä.
tuskinpa sellaista puoluetta koskaan tuleekaan
En luota enää mihinkään puolueeseen. Tämä "hybridistrategia" koronan torjunnassa on ollut paha pettymys. En kannata myöskään asevelvollisuuden tai oppivelvollisuuden laajentamista. Sekin ettei vieläkään anneta kouluille tehokkaita keinoja estää kiusaamista on noussut taas esiin. Persujakaan en aio äänestää oikeistolaisuuden, pölhöpopulismin ym. takia.
Vihreät vaikka olen moneen asiaan pettynyt. Eläinvihreät tai luontovihreät voisi olla lähempänä omaa ajatusmaailmaa. Mikään puolue ei puhtaasti edusta niitä asioita mitä itse kannatan. Näin on ollut aina.
Voisin äännestää persuja sillä heidän suuri strategia on pistää kaikki kynnelle kykenevät ihmiset töihin.
Olen aina äänestänyt vihreitä, mutta nyt ääni menee kokoomukselle. Työnteon tulee olla kannattavaa aina ja hyysäämistä ja tukia pitää saada alas. Ei tämä näin voi mennä, että syöttiläät elää mukavammin samalla elintasolla kun keskiluokka raataa hulluna pitkää päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vihreät vaikka olen moneen asiaan pettynyt. Eläinvihreät tai luontovihreät voisi olla lähempänä omaa ajatusmaailmaa. Mikään puolue ei puhtaasti edusta niitä asioita mitä itse kannatan. Näin on ollut aina.
Vihreät eivät välitä enää juurikaan eläimistä tai luonnosta. Päinvastoin ovat täysin luonnosta vieraantuneita. Joskus vaikuttaa jopa siltä että todellisuudesta vieraantuneita.
Äänestin itse ennen vihreitä, mutta enää ei pysty.
liberaaleja, jos sellainen on listoilla.
Ilmankos tällä palstalla on pääsääntöisesti kökköjä juttuja, kun yli puolet on persuja. Asiallista avausta saa hakea.
Itsenäisyyspuoluetta, ainut puolue joka kannattaa eroa eu:sta.
Noista ei löydy minulle vaihtoehtoa.
Zinc
Ehkä Päiwi Räsänen on ainoa, jota voisin äänestää. En puolueen takia, vaan hänen mielipiteidensä takia.
Zinc
Ja mitä enemmän te fägetätte palstalla, sen enempi sinne suuntaan kallistunkin.
Zinc
Autoilijana ei ole muuta vaihtoehtoa kuin perussuomalaiset, muuten viedään liikkumismahdollisuudet verotuksella.
Suomen sananvapaudesta olen kyllä todella huolissani, kaikki eri mieltä ajattelevat leimataan rasisteiksi, vihapuhujiksi ja ties miksi. Suoranaista vainoa on meneillään yksittäisiä henkilöitä ja ihmisryhmiä kohtaan. Miettikää millaisessa maailmassa haluatte jälkikasvunne kasvattaa.
Yksikään puolue ei aja sananvapautta, paljon sanahelinää on, muttei todellisia tekoja.
Nämä kaikki 100 vuotta vanhat puolueet on jo niin nähty. Eivät koskaan joudu kunnolla vastuuseen tekemästään politiikasta ja voivat sen takia aina perseillä suomalaisten kustannuksella vaaleista toiseen, palkata niitä muutamia pudonneita tovereita avustajiksi ja ovat muutenkin niin samanlaisia puolueita jotka tuntuvat haluavan vain olla vallassa sen vallan takia.
Ääni menee Persuille.
Kaikesta tötöilystään huolimatta Perussuomalaiset on itselleni enää ainoa vaihtoehto. Vaikka en pidäkään heistä kaikista ja en ole kaikesta samaa mieltä.