Mun mies lähti pikkujouluihin...
Luoja miten komea se olikaan kun näin hänet valmistautumassa makkarissa suihkun jälkeen... Kuiskasin hänelle, että voisin ilahtua toisesta naisesta kolmantena, josko löytyy... Edelliskerrasta onkin jo liikaa aikaa.. ;P
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 18:45"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 18:40"]
Saa mies tulla mukaan, mutta kumpikaan meistä ei tietenkään saa olla ilman puolisoa kenenkään kanssa, siis aivan samoin kuin ns tavallisessa suhteessakin. Meillä ei petetä. Joo ja sinkkuna suositaan, juurikin tuon takia kun itselläkin meillä on lapsia eikä haluta rikkoa perheitä. Meillä on kokemusta myös pareista ja miehistä, mutta nainen kolmantena on molempien suosikki. ;) Miehiä olen saanut elämässäni jo ihan tarpeeksi mut kauniita naisia en. ;) Olen siis bi, mies hetero. Ap
[/quote]
Oletko K treen läheltä? Tiedoksesi, että miehesi pettää sua myös ilman että itse olet mukana... :(
[/quote]
Vai ollaanko läntiseltä pääkaupunkiseudulta?
T. Miehesi kanssa myös sinulta salaa
Mun mies lähti myös. Kuiskasin hänelle, että voisin ilahtua yöllisestä pizzasta tai Mäkki-päkistä, josko löytyy... Edelliskerrasta onkin jo liikaa aikaa.. ;P
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 19:21"]
Mun mies lähti myös. Kuiskasin hänelle, että voisin ilahtua yöllisestä pizzasta tai Mäkki-päkistä, josko löytyy... Edelliskerrasta onkin jo liikaa aikaa.. ;P
[/quote]
Mun mies usein soittaa ja tarjoutuu tuomaan kebabannoksen :)
ihan annoin kyydin miehelleni pikkujouluihin kun oli aloittanut juomisen... juomat pussissa lähti juhlimaan ja tapaamme baarissa myöhemmin... ja ihan kahdestaan aiotaan harrastaa seksiä sitten baarijatkojen jälkeen...
Erittäinkin todennäköistä, että mies ajattelee tuollaisessa suhteessa ollessaan, ettei nyt niin väliä vaikka silloin tällöin nusais jotakuta vierasta vaimon tietämättä.