Haluaisin tehdä erityisen hyvää hedelmäsalaattia, mutta mitä laittaa?
Eli ei mitään perus hedelmäcocktailia, johon kenties lisättynä banaania ja omenaa, vaan jotain parempaa. Mutta mitä siihen laittaisi?
Kommentit (11)
Tuoretta ananasta.
Pakastemansikoita.
Banaania.
Omenaa.
Kiwiä.
Tuoretta mangoa.
Appelsiineja (ota nahat pois).
Viinirypäleitä (ota kivet pois).
Purkkihedelminä: päärynää, aprikoosia, mandariineja, papayaa. (Näin ovat tarpeeksi pehmeitä).
Hiukan sitä hedelmämehua noista purkeista.
Itse en tykkää kovista jutyista kuten pähkinärouheesta hedelmäsalaatissa. Toisille se on must.
Itse en tykkää sekamelskasalaateista. Tähän aikaan vuodesta mun suosikki on appelsiini-granaattiomenasalaatti. Ja tosiaan appelsiinista valkoiset kalvot pois.
Muovisessa purkissa myytävää tropiikin hedelmät-sekoitusta (löytyy samalta hyllyltä säilykehedelmien kans) ja lisäksi banaania ja mandariinia. On hyvää ja ihan eri luokkaa kuin perus säilykesekoituksista tehty!
Mä rakastan just tuollaisia 2 kuvaamia hedelmäsalaatteja, missä on vaikka mitä sekaisin! Ne sellaset, jossa on vaan 2-3 hedelmää, on aika aneemisia...
Vain tuoreita hedelmiä, ehkävähän tuoretta minttua sekaan taikka hunajaa.
Keitä liemi sokerista ja tähtianiksesta ja sitten tuoreita hedelmiä. Ihanaa, jos pitää aniksen mausta.:)
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 14:21"]
Keitä liemi sokerista ja tähtianiksesta ja sitten tuoreita hedelmiä. Ihanaa, jos pitää aniksen mausta.:)
[/quote]
Jouluinen idea! Kokeilen tuota!
T. 2
Muutamaa tuoretta hedelmää vähän isompina paloina (eli ei sellaiseksi purkkicocktailin pikkupaloiksi silputtuna).
Itse laittaisin mangoa, päärynää, vesimelonia ja ananasta. Ja kaikki siis tuoreena. Ja annoksen päälle viskaisin muutaman saksanpähkinän (ne aivojen näköiset herkut).
Lisää joukkoon tuoretta vaniljatankoa
Sekoita passionia salaattiin, antaa ihanaa kirpeyttä.
En tiedä meneekö HEDELMÄsalaatista, mutta erityisen hyvin toisiinsa sopivat avocado, tomaatti ja punainen paprika :) Vielä Kartanon salaattikastike päälle niin avot!