Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahdollisesti KAKSOSET?

Vierailija
22.09.2013 |

Kaksosten äidit/vanhemmat, huomio!

Millaisista oireista epäilitte (vai epäilittekö?) odottavanne kaksosia?

Itseäni asia hieman pelottaa. Raskaustesti näytti lähes VIIKON ennen kuukautisten alkua "raskaana 2-3 viikkoa". Olen nyt vasta viikolla kuusi, mutta väsymys.. se on mieletöntä! En meinaa jaksaa työpäivää pysyä hereillä. Lisäksi vatsa on turvoksissa, vaikka olen lukenut, ettei esikoista odottavalla pitäisi vielä aikoihin vatsan näkyä.. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arvannut etukäteen. Ekassa ultrassa selvisi.

Vierailija
2/11 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä väsymys, pahoinvointia jo heti kuukautisten poisjääntiä seuraavalla viikolla (yleensä alkanut vasta vähän myöhemmin), mahan nopea kasvutahti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on tosiaan ihan mieletöntä väsymystä ja ihmettelen kuinka housut kiristää jo nyt :( On ollut etovaa oloa, mutta oksentanut en vielä ole. Mieliteot mahdottomia! 

Vierailija
4/11 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä noista voisi jotain päätellä. Mulla oli vaan sellanen tunne tai oikeastaan pelko, että siellä on kaksi. En tiedä mistä se tuli.

Vierailija
5/11 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelko on täälläkin :/ Tottakai jos masussa kaksi on niin molemmat ovat tervetulleita. Mutta en sitä toivo :/

Vierailija
6/11 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ollut mitään oireita.

Vierailija
7/11 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin sain tietää vasta ekassa ultrassa että 2 on tulossa. Ei muuta kuin väsymystä joka ei ollut sen pahempaa kuin edellisestä..

Vierailija
8/11 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ekaraskaus kaksosraskaus ja pahoinvointi alkoi 4+1 ja oli niin pahaa, etten pystynyt kunnolla edes hengittämään. Kaksoset näkyi 8+ ultrassa.

Seuraava yksösraskaudessa pahoinvointi alkoi 3+4 ja jatkui pidempään ja yhtä pahana. Kummassakin väsytti kamalasti. 

Maha tuli esiin rv 13 kaksosraskauksessa ja rv 20 yksösraskaudessa. Eli huomattavasti nopeampaan kaksosia odottaessa.

Toivottavasti saatte kaksoset, se on mun elämän paras hetki ikinä, kun ne syntyi!! Rankkaa kyllä mutta palkitsee myöhemmin. 

Vierailija
9/11 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli alkukasvatuksessa täsmälleen samat speksit kuin AP:llä, ja ihan yhtä lasta tässä odotellaan. :) Nyt viikolla 14.

Vierailija
10/11 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuraskaudessa siis :D

9

Vierailija
11/11 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaksoset sai alkunsa koeputkihedelmöityksessä, joten tiesin heti, että siellä pitäisi olla kaksi ja muista raskauksista ei ole kokemusta, eli en ole kovin hyvä vastaamaan tähän, mutta ainakin testien viivat olivat hyvin vahvat 2 viikkoa alkionsiirron jälkeen ja oli erikoisia raskausoireita jo ennen testien tekemistä. Eli yöllä pistävää kipua kylkiluiden alla, ruoka ei maistunut miltään, ei edes kaakao ja suklaa, nenästä vuosi verta ja sitten närästys ja oksentelu oli hyvin voimakasta myös melko varhaisessa vaiheessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän