Joskus mietin että olisin kyllä aikamoinen saalis jollekin miehelle, mutta..
Tykkään laittaa ruokaa ja siivota, ja osaan tehdä nämä asiat tosi hyvin. En ehkä osaa tehdä terveellistä ruokaa mutta osaan tehdä tosi hyvää. Tykkään myös seksistä ihan yhtä paljon kuin keskiverto mies.
Mutta sit aina lukee miten nainen on roskaa kun on tatuointeja tai pari kiloa ylipainoa. Onko miehet oikeasti noin ronkeleita?
Kommentit (50)
Mulla on ihan supertissit ja olen valmiina seksiin aina. Teen myös itse aloitteita. Olen myös nätti, fiksu ja hauska. Mutta odotan mieheltä parisuhteessa jotain muutakin panostusta kuin sitä seksiä. Sitä ei sitten kauan jakseta, kun alkaa ajatus helpommasta naisesta ja taas voidaan parin vuoden päästä ihmetellä miksi tyttöystävä ei innostu seksistä. Kyllä parisuhteessakin pätee jonkinlainen tasapaino. Jos en koe itse saavani mitä tarvitsen, niin miksi mies olettaa saavansa huippuseksiä loputtomiin.
Vierailija kirjoitti:
Suurelle osalle miehistä ylipaino on deal breaker.
Luisut ylipainon vuoksi sille friend zonelle.
Miesten ykkösvastimus kumppanille on seksuaalinen viehätysvoima, sen jälkeen luonne. Tässä järjestyksessä.
Aika tyly yleistys eikä pidä paikkaansa kuin nuorilla ja kokemattomilla. Miehen ikään ehtinyt ja jo useamman naisen kokenut tietää, että ulkonäkö on katoavaista. Tietää myös, että kaikkeen kyllästyy.
Näytä minulle maailman seksikkäin nainen ja minä näytän sinulle miehen, joka on kyllästynyt nussimaan häntä. Tämä mies seisoo sen naisen vieressä.
Huoli pois siis ja kiloista viis, aikuiset arvottavat sen luonteen ulkonäön edelle.
Miehet ei noin pääsääntöisesti ole raadonsyöjiä.
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja tämän palstan juttuja.
Todellisuudessa suurin osa miehistä ei etsi mitään siivoojaa ja ruuanlaittajaa, he osaavat tehdä nuo asiat ihan itse. Suurin osa ei myöskään pidä tatuointeja tai pientä ylipainoa mitenkän epämiellyttävinä, monet myös tykkäävät jommasta kummasta tai molemmista. Käy vaikka katsomassa kadulla, baarissa tai lähikaupassa, kuinka monta sellaista pariskuntaa näet, joissa toisella on tatuointeja tai ylipainoa. Ei ole harvinainen näky.
Just näin.
Mutta se että miten sä kohtelet itseäsi ja mitä pidät kiinnostavana merkkaa enemmän. Ainakin mulle.
Oletko ap räväkkä totuuden torvi ja aina oikeassa. Siinä tapauksessa siivoaminen ja seksi eivät auta.
Miten nämä tatuointijankkaajat eivät ymmärrä, että ihmiset jotka ottavat tatuointeja, eivät haluakaan miellyttää juntteja, joiden mielestä naisen pitää olla puhtoinen ja keittiössä? Hyvä vaan, jos teidät saa sillä tavalla pysymään kaukana.
Ei ole miehet ollenkaan ronkeleita naisen ulkonäön suhteen. Jos niin luulet, niin avaa silmäsi ja katso minkälaisia pariskuntia katukuvassa näkyy...
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja tämän palstan juttuja.
Todellisuudessa suurin osa miehistä ei etsi mitään siivoojaa ja ruuanlaittajaa, he osaavat tehdä nuo asiat ihan itse. Suurin osa ei myöskään pidä tatuointeja tai pientä ylipainoa mitenkän epämiellyttävinä, monet myös tykkäävät jommasta kummasta tai molemmista. Käy vaikka katsomassa kadulla, baarissa tai lähikaupassa, kuinka monta sellaista pariskuntaa näet, joissa toisella on tatuointeja tai ylipainoa. Ei ole harvinainen näky.
Kyllä, mutta oletkos miettinyt että se oma kultamussukka on otettu silloin laihana ja nuorena. Sitten on siinä vähän pyöristynyt, mutta eihän rakkainta sen takia jätetä.. mutta ottaisitko hänet nyt, jos näkisit?
Omasta mielestäni sen takia näin nelikymppisenä sinkkuna on vaikea ihastua omanikäisiin, kun useimmat on jo plösähtäneitä.
Tatuoinnit kuten moni muukin seikka jakaa ihmisiä. Osalla turn off, toisille merkityksetön seikka ja joillekin turn on.
Ulkonäön osalta suurin osa meistä on tavallisia ihmisiä olematta erityisen rumia tai kauniita7komeita. Koska harvempaa kiinnostaa joka ainut ihminen, joita isossa kaupungissa kuitenkin kohtaa helpolla satojakin, niin joukosta erottuvat jotkut. Oletettavasti jokainen toivoo kumppaninsa olevan viehetteävä ja se minkä minä koen viehettäväksi varmasti eroaa sen suhteen mitä muut ihmiset kokevat viehettäväksi.