Onko yleistä että isä on vielä intissä ku lapsi syntyy?
Juu tuota ku synnyin nii isä oli 19 ja intissä ja äiti oli 18. Pohdin vaa että onkohan tää millään tavalla yleistä? Tapahtumista on semmone 15 vuotta.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Itse sain esikoisen aikoinaan niin, että mies oli armeijassa..ehti leiriltä judt ja just synnytykseen, piti isyyslomat ja takaisin inttiin😁
Pitääkö sitten korvata ne päivät jotka oli poissa vai mitenkäs? Muaki kiinnostaa ku mun isällä ihan sama tilanne.
Ei välttämättä kovin yleistä mutta ihan normaali tilanne silti :)
Yleistä on se, että isää ei saa intistä pois, kun lapsi on syntynyt.
Ei, koska parikymppisillä miehillä on nykyään tosi harvoin lapsia.
Vielä yleisempää on että ”isä” on intissä leirillä hedelmöittymisen aikaan. Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vielä yleisempää on että ”isä” on intissä leirillä hedelmöittymisen aikaan. Sori siitä.
Ei mun isä ole voinut olla intissä hedelmöittymisen aikaan ellei mua tehty viikonloppuvapaalla koska se oli siellä vuoden.
Meillä ainakin kävi niin. Tosin luulen, että mies vain halusi pakoilla kaikkia velvollisuuksiaan.
Aika moni intti-isi ei ole biologinen isi
Vierailija kirjoitti:
Aika moni intti-isi ei ole biologinen isi
Siis mä en nyt ihan ymmärrä tätä. Mulla on isä ainaki ihan sama ku se joka oli intissä aikanaan.
Itse sain esikoisen aikoinaan niin, että mies oli armeijassa..ehti leiriltä judt ja just synnytykseen, piti isyyslomat ja takaisin inttiin😁