Onko väärin chattailla,jos on parisuhteessa?
ihan vaan CHATTAILLA,ei hakea mitään pano/tapaamis hommia.
Kommentit (4)
Minulla ei ole kavereita,olen huono tutustumaan..ja todella ujo.
Mun mies ei kuitenkaan hyväksy chattaamista.Itse en osaa nähdä tuossa väärää.
Mies itse skypettää tuntemattomien kanssa ja haluaa tutustua uusiin ihmisiin (pelaa tietokoneella)
No eikö chattailun voi melkein rinnastaa aaveiluun? =)
Ihan yhtä vähän seksiseuraa täältä hakee kuin jostain chatista. Kunhan jutellaan ja vaihdetaan kuulumisia, ei sen kummempaa.
Kakkonen taas.
Itse en näe eroa siinä, tutustunko ihmisiin chatissa tai vaikkapa harrastuksessa. Toisessa nyt tietysti tavataan heti kasvotusten, toisessa ei mutta periaate on kuitenkin sama. Jutella ja tutustua uusiin ihmisiin.
Käytännössähän skypettäminen ja chattaaminen ovat samoja asioita, jutustelu hoidetaan vain eri kautta. Siksi jäinkin vähän ihmettelemään kolmosen miehen mielipidettä. Onko hän koskaan perustellut asiaa mitenkään? Miksi on ok jutella skypen kautta vieraiden kanssa mutta ei chatissa?
Olen varmaan jäävi sanomaan mitään koska olen itsekin vakinaama chatissa mutta kuitenkin. Minusta ei ole. Ujolle ihmisille kuten minä, chat on loistava paikka "tavata" muita ihmisiä. Sekä miehiä että naisia. Muutaman ihmisen kanssa olen tuntenut (netin välityksellä) jo pian kymmenen vuotta ja ollaan monesti suunniteltu ihan tapaamistakin mutta kun asutaan eri puolilla Suomea niin asia on sitten jotenkin jäänyt vain suunnittelun asteelle.