Vinkkejä pahan mielen ja vitutuksen iskemiseen? ov
Eilisestä asti ollut paha mieli (itkenyt silmät päästä) ja pienoinen vitutus päällä :( Miten ihminen voikin olla näin helvatan idiootti :( Mä en näköjään ikinä opi :(
Kommentit (29)
Auttaiskohan sua, jos pääsisit puhumaan jollekin sun tilanteesta? Seurakunnan diakonille tai kunnan kautta jollekin psykologille. En tarkoita, että tarvisisit mielestäni jotain hoitoa, mutta kyllä tuollaiset taakat olis hyvä jakaa jonkun kanssa.
Anteeksi nyt vain, mutta kuulostaa kamalalta, kun kolmekymppisen ihmisen joka toinen sana on 'vittu' ja joka toinen 'paska'. Antaa ihmisestä hivenen angstisen kuvan.
Luin ensin, että "vinkkejä pahan miehen ja vitutuksen iskemiseen"...hehheh. Onhan toi nyt aika looginen jatkumo.
No kovasti vaikuttaa että murheesi ovat enemmän 13 kuin 31-vuotiasta vaivaavia. Mitäpä jos hankkisit elämän? Auttaisiko? Työpaikka, mies ja lapset pitävät niin kiireisenä ettei ehdi kavereita tai facebookia ajatella.
(ja nönnöönnöö, itseäkin kiusattiin ala-aste, yläaste, lukio ja jatko-opinnot, miehen löytäminenkään ei ollut rumuuden takia itsestäänselvyys mutta niin vain selvisin. Enkä edes ole fb:ssä, ei riitä aika eikä kiinnostus)
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 07:47"]
No kovasti vaikuttaa että murheesi ovat enemmän 13 kuin 31-vuotiasta vaivaavia. Mitäpä jos hankkisit elämän? Auttaisiko? Työpaikka, mies ja lapset pitävät niin kiireisenä ettei ehdi kavereita tai facebookia ajatella.
(ja nönnöönnöö, itseäkin kiusattiin ala-aste, yläaste, lukio ja jatko-opinnot, miehen löytäminenkään ei ollut rumuuden takia itsestäänselvyys mutta niin vain selvisin. Enkä edes ole fb:ssä, ei riitä aika eikä kiinnostus)
[/quote]
Just meinasin vastata kuten säkin. Eli oletko AP tosi nuori? Jos sun suurimmat murheet koskee jotain Facebookia niin ei sulla edes murheita ole tai olet vain tosi herkkä. Mä en ole edes facessa, joten faceen liittyvät murheet luulostavat tosi pinnallisilta.
Mun (entinen) mies on antanu mulle turpaan, en ees muista kuinka monta kertaa. Hoidan lapset yksin, sukulaiset ei kerkee auttamaan. Rakkain ystäväni kuoli muutama vuosi sitten. Siltikin elämä on elettäväksi. Anna anteeksi ja tee jotain hauskaa. Vaikka yksin.
Ap, lähde tänään radalle hankkimaan uusia ystäviä! Nyt on pikkujouluaika ja paljon porukkaa liikkeellä.
Ap ei ole tainnut kohdata oikeita ongelmia tässä elämässä jos noin paljon haittaa kun ystävä unohti facebook-päivityksestä nimen. Oikeesti, voi Luoja!
Muakin vähän vituttaa, ystävä kuoli keväällä. Mites nyt kun ei ole ollenkaan ystävää?
Kun minua vituttaa niin kuuntelen musiikkia joka auttaa, esim. stam1nan "viisi laukausta päähän" tai "kadonneet kolme sanaa" ja heti tulee iloisempi mieli. Siivoaminen auttaa myös. Jos vitutuksen yrittää sivuuttaa jollain lässytyksellä niin alkaa vituttaa vain ankarammin...