Tein jotakin, joho en olis ikinä uskonu pystyväni :)
En kerro teille pikkuisille utelijoille. :D Mie oon tosi ujo ja arka, mut mie oon yrittäny tehä asioita asioita, jotka jännittää. Oli kyl ihan kamalaa. :D Sydän tykytti ja tunsin, ku posket oli punasena. Oli aika lähellä, et olisin jättäny tekemättä. Ny se takana, ja pitää tehdä uudestaan muutaman viikon päästä. Sitten saattaa olla helpompaa, ennen on ainakin toinen kerta ollu helpompaa muissa jutuissa. Näin mie taistelen ujouttani vastaan. :) M25
Kommentit (55)
Hienoa, onnittelut!
Tiesithän että todellista rohkeutta ei ole se että ei pelkää. Vaan se että pelottaa kamalasti mutta tekee silti. <3
Vierailija kirjoitti:
Ootko Jan XD
En oo Jan. :) Ny o siul väärä henkilö. M25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko Jan XD
En oo Jan. :) Ny o siul väärä henkilö. M25
Harmi, kuulostit ihan :D
Ilari saitko vihdoin ja viimein pesää?
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, onnittelut!
Tiesithän että todellista rohkeutta ei ole se että ei pelkää. Vaan se että pelottaa kamalasti mutta tekee silti. <3
Kiitos! :) Tiesin tuon. Hyvä olo tuli, ku onnistuin vaikka edelleen jännittää. :D Mie en tosin oo ite keksiny tätä, et yritän jännittäviä juttuja. Netistä silloin joskus luin, et miten päästä eroon jännityksestä, ujoudesta, arkuudesta jne. :) M25
Vierailija kirjoitti:
Oot suloinen <3
Kiitos! :D Harvemmin kuule, et joku sanoisi miuu suloiseksi. :) M25
Vierailija kirjoitti:
Ilari saitko vihdoin ja viimein pesää?
En oo Ilari. :) Ja tuoho siun kysymykseen, en, tää ei ollu tommone juttu. M25
Heh, minäkin koittanut vähän uusia juttuja ja liikkua ns comfort zonelta pois :D se on kyllä kiva tunne, kun saa saavutettua asioita, joita ei uskonut saavuttavansa. Minä olen kans tuollainen noh, arka ja sosiaalisten tilanteiden pelkoinen.
Kuitenkin kivat sulle :-) jatka vaan eteenpäin. Tässä samassa paatissa on yllättävän paljon ihmisiä, kaikenikäisiä.
n21
Vierailija kirjoitti:
mä tiesin et sä pystyt siihen :)
Ja mie tunsin siun kannustuksen. :) M25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, onnittelut!
Kiitos! :) Tiesin tuon. Hyvä olo tuli, ku onnistuin vaikka edelleen jännittää. :D Mie en tosin oo ite keksiny tätä, et yritän jännittäviä juttuja. Netistä silloin joskus luin, et miten päästä eroon jännityksestä, ujoudesta, arkuudesta jne. :) M25
En minäkään ole itse keksinyt pyörää, mutta ajan sellaisella silti usein ja hyödyn siitä paljon.
Kiva kun olet alkanut kirjoittelemaan tänne myönteisiä juttuja. Olet hyvä esimerkki siitä, että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
En viitsikään laittaa tähän ketjuun mitään negatiivista, vaikka ensin ajattelin.
Ihmisvihaaja
Vierailija kirjoitti:
Heh, minäkin koittanut vähän uusia juttuja ja liikkua ns comfort zonelta pois :D se on kyllä kiva tunne, kun saa saavutettua asioita, joita ei uskonut saavuttavansa. Minä olen kans tuollainen noh, arka ja sosiaalisten tilanteiden pelkoinen.
Kuitenkin kivat sulle :-) jatka vaan eteenpäin. Tässä samassa paatissa on yllättävän paljon ihmisiä, kaikenikäisiä.
n21
Kiitos! :) Ja tsemppiä myös siulle! Juu, aika monella tuntuu olevan tätä samaa. Tai ainaki meil nuoril. :/ Tai sit ihmiset oli ennen rautaa! :D M25
Minäkin muistan viime syksyltä vähän samanlaisen tilanteen. Jännitin niin paljon, että kädet tärisi, mutta jälkeenpäin olin ylpeä itsestäni kuitenkin. Tämäkin juttu liittyi ihmisten kanssa olemiseen. Olen myös samaa mieltä, että olet mukavan oloinen ja viestisi piristivät :)
Mulla ois sama juttu edessä huomenna kun sulla ap. Jännittää!
Pimpsa se on maksullisen naisenkin pimpsa
Ootko Jan XD