Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein jotakin, joho en olis ikinä uskonu pystyväni :)

Vierailija
24.09.2020 |

En kerro teille pikkuisille utelijoille. :D Mie oon tosi ujo ja arka, mut mie oon yrittäny tehä asioita asioita, jotka jännittää. Oli kyl ihan kamalaa. :D Sydän tykytti ja tunsin, ku posket oli punasena. Oli aika lähellä, et olisin jättäny tekemättä. Ny se takana, ja pitää tehdä uudestaan muutaman viikon päästä. Sitten saattaa olla helpompaa, ennen on ainakin toinen kerta ollu helpompaa muissa jutuissa. Näin mie taistelen ujouttani vastaan. :) M25

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikosta tunnistin jo kirjoitustyylisi.

Vierailija
22/55 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, onnittelut!

Tiesithän että todellista rohkeutta ei ole se että ei pelkää. Vaan se että pelottaa kamalasti mutta tekee silti. <3

Kiitos! :) Tiesin tuon. Hyvä olo tuli, ku onnistuin vaikka edelleen jännittää. :D Mie en tosin oo ite keksiny tätä, et yritän jännittäviä juttuja. Netistä silloin joskus luin, et miten päästä eroon jännityksestä, ujoudesta, arkuudesta jne. :) M25

En minäkään ole itse keksinyt pyörää, mutta ajan sellaisella silti usein ja hyödyn siitä paljon.

Kiva kun olet alkanut kirjoittelemaan tänne myönteisiä juttuja. Olet hyvä esimerkki siitä, että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Kiitos. :) Ja kiva jos joillekin tulee hyvä mieli miun höpinöistä. :D On tosiaan aika ilkeitä kirjoituksia tääl ja muualla Internetissä. Ehkä joku päivä ihmiset ovat kilttejä toisilleen myös bittiavaruudessa. :) M25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ois sama juttu edessä huomenna kun sulla ap. Jännittää! 

Hyvin se menee!

Vierailija
24/55 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuit tuntematonta?

Vierailija
25/55 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin se menee!

Satasella paineet helpottaa.

Vierailija
26/55 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En viitsikään laittaa tähän ketjuun mitään negatiivista, vaikka ensin ajattelin.

Ihmisvihaaja

Nytkö se tapahtui?! :D Mie sain tehtyy jostakin kiltin, vaikka vain yhteen keskusteluun. Jipii, ny o kaikil hyvä mieli. :) M25

Vierailija
27/55 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävit maksullisella?

En todellakaan! Miks kaikki pitää tarkoittaa seksiä? :o Ja mie taisin sanoo, etten kerro. Ny jouduin laittaa alapeukun. M25

Vierailija
28/55 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla! Siitä se lähtee. Tosi hyvä, että haastat itsesi! Sussa on ainesta kaikenlaiseen. Harvoin ajattelee ihmisestä, että onneksi on eksynyt tälle palstalle, mutta susta voi kyllä ajatella niin.

Vierailija
29/55 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo pitkään kirjoituksiasi nähdessäni miettinyt, että oletko oikeasti 25-vuotias mies? Olemme suunnilleen samanikäisiä, enkä ole koskaan nähnyt kenenkään kirjoittavan noin. Jotenkin hymiöidenkäyttösi ja puhekielisyytesi antaa vaikutelman, kuin keski-ikäinen esittäisi nuorta.

Vierailija
30/55 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin muistan viime syksyltä vähän samanlaisen tilanteen. Jännitin niin paljon, että kädet tärisi, mutta jälkeenpäin olin ylpeä itsestäni kuitenkin. Tämäkin juttu liittyi ihmisten kanssa olemiseen. Olen myös samaa mieltä, että olet mukavan oloinen ja viestisi piristivät :)

Kiitos. :) Miulkin täris vähä kädet, mut ny alan jo rauhottuu. Miun juttu ei tosin liittyny ihmisen kanssa olemiseen. M25

Vierailija
31/55 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullla se ei ole ujouttta vaaan liika tietoisuuuutta vaikka vähä älyinen olisinkin.

Vierailija
32/55 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miust tuntuu, et me ei nyt puhuta samast asiasta. :D M25

Vierailija
33/55 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyty tyytyväinen kirjoitti:

Pimpsa se on maksullisen naisenkin pimpsa

Hus, ny mee noitte juttujes kanssa pois. M25

Vierailija
34/55 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miust tuntuu, et me ei nyt puhuta samast asiasta. :D M25

Ei varmaankaan, mutta pointti se, että munkin pitää astua oman mukavuusalueen ulkopuolelle reilusti. Hyvin se menee (toivottavasti). 

Vierailija
35/55 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikosta tunnistin jo kirjoitustyylisi.

Juu, mie kirjotan ja puhun miten sattuu. :D Välillä tulee ihan kirjakielen sana, mut sit välillä lyhenee sanat. En jaksa keskittyy kirjottamiseen ja puhumiseen nii paljoo. :) M25

Vierailija
36/55 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva kuulla! Siitä se lähtee. Tosi hyvä, että haastat itsesi! Sussa on ainesta kaikenlaiseen. Harvoin ajattelee ihmisestä, että onneksi on eksynyt tälle palstalle, mutta susta voi kyllä ajatella niin.

Kiitos! :) Tää itsesä haastaminen o kyl jännä juttu, ku jännittä ja pelottaa eikä haluis tehä, mut sit ku tekee nii se onnistumisen tunne on niin hyvä. :) M25

Vierailija
37/55 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, minäkin koittanut vähän uusia juttuja ja liikkua ns comfort zonelta pois :D se on kyllä kiva tunne, kun saa saavutettua asioita, joita ei uskonut saavuttavansa. Minä olen kans tuollainen noh, arka ja sosiaalisten tilanteiden pelkoinen.

Kuitenkin kivat sulle :-) jatka vaan eteenpäin. Tässä samassa paatissa on yllättävän paljon ihmisiä, kaikenikäisiä.

n21

Kiitos! :) Ja tsemppiä myös siulle! Juu, aika monella tuntuu olevan tätä samaa. Tai ainaki meil nuoril. :/ Tai sit ihmiset oli ennen rautaa! :D M25

Noh, kaikki ei esim ole kokenut läheisen itsemurhaa josta itse vieläkin parantumassa. Kyllä mä uskon, että esimerkiksi minunlaisia paljon pahaa kokeneita, rikki olevia ihmisiä oli reippaasti ennenkin, mutta nyt siitä vaan puhutaan vähän avoimemmin, vaikka mt-ongelmat tuntuu olevan vieläkin tabu.

Syrjäytyneisyys on kyllä varmaan yleisempää nykyisin, kun meillä on nyt netit sun muut eikä tavata ihmisiä ehkä yhtä paljon kuin ennen.

Se on jännä miten helposti sitä tuntee olevansa yksin ongelmiensa kanssa, vaikka samanlaisia ihmisiä on paljon. Näin tuossa muutama päivä sitten lenkillä ikäiseni nuoren naisen, joka oli selkeästi allapäin ja katse maassa. Koen niin paljon sympatiaa. Voisinpa vain halata ja jutella, jakaa kokemuksia. Minä en ole ongelmieni kanssa yksin eikä kukaan muukaan. Virtuaalihalit jokaiselle ujolle ja aralle, mt-ongelmaisille.

n21

Vierailija
38/55 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo pitkään kirjoituksiasi nähdessäni miettinyt, että oletko oikeasti 25-vuotias mies? Olemme suunnilleen samanikäisiä, enkä ole koskaan nähnyt kenenkään kirjoittavan noin. Jotenkin hymiöidenkäyttösi ja puhekielisyytesi antaa vaikutelman, kuin keski-ikäinen esittäisi nuorta.

Miun nimi o Lauri, asun Pohjois-Karjalas ja kyllä, oon syntyny 95. :) Kirjotan, ja puhun, nii ku ite lystään. En jaksa ruveta hiomaan jokaista lausetta kirjaopin mukaan. Ja mikä vika hymiöis o? :o Miust ne on kivoja, ku tuovat ilmettä (pun intended) tekstiin. ^.^ M25

Vierailija
39/55 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koira pystyy helposti nuolemaan vehkeitään?

Ny jouduin ilmiantamaan kommenttis. Tu o jo sairasta. M25

Vierailija
40/55 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt älä loukkaannu, mutta kun luin aloituksesi, nousi heti vain yksi mielikuva; nuori Antti Tuisku Idols karsinnassa. 😀

Samaa menestystä myös Sinulle☺️

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän