Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein jotakin, joho en olis ikinä uskonu pystyväni :)

Vierailija
24.09.2020 |

En kerro teille pikkuisille utelijoille. :D Mie oon tosi ujo ja arka, mut mie oon yrittäny tehä asioita asioita, jotka jännittää. Oli kyl ihan kamalaa. :D Sydän tykytti ja tunsin, ku posket oli punasena. Oli aika lähellä, et olisin jättäny tekemättä. Ny se takana, ja pitää tehdä uudestaan muutaman viikon päästä. Sitten saattaa olla helpompaa, ennen on ainakin toinen kerta ollu helpompaa muissa jutuissa. Näin mie taistelen ujouttani vastaan. :) M25

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ois sama juttu edessä huomenna kun sulla ap. Jännittää! 

Miust tuntuu, et me ei nyt puhuta samast asiasta. :D M25

Ei varmaankaan, mutta pointti se, että munkin pitää astua oman mukavuusalueen ulkopuolelle reilusti. Hyvin se menee (toivottavasti). 

Anyway, tsemppiä siulle! Ollaan kaikki tukena! :) M25

Vierailija
42/55 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Ap, mihinkä oletkin rohkaistunut :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävitkö puolukassa?

Vierailija
44/55 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, minäkin koittanut vähän uusia juttuja ja liikkua ns comfort zonelta pois :D se on kyllä kiva tunne, kun saa saavutettua asioita, joita ei uskonut saavuttavansa. Minä olen kans tuollainen noh, arka ja sosiaalisten tilanteiden pelkoinen.

Kuitenkin kivat sulle :-) jatka vaan eteenpäin. Tässä samassa paatissa on yllättävän paljon ihmisiä, kaikenikäisiä.

n21

Kiitos! :) Ja tsemppiä myös siulle! Juu, aika monella tuntuu olevan tätä samaa. Tai ainaki meil nuoril. :/ Tai sit ihmiset oli ennen rautaa! :D M25

Noh, kaikki ei esim ole kokenut läheisen itsemurhaa josta itse vieläkin parantumassa. Kyllä mä uskon, että esimerkiksi minunlaisia paljon pahaa kokeneita, rikki olevia ihmisiä oli reippaasti ennenkin, mutta nyt siitä vaan puhutaan vähän avoimemmin, vaikka mt-ongelmat tuntuu olevan vieläkin tabu.

Syrjäytyneisyys on kyllä varmaan yleisempää nykyisin, kun meillä on nyt netit sun muut eikä tavata ihmisiä ehkä yhtä paljon kuin ennen.

Se on jännä miten helposti sitä tuntee olevansa yksin ongelmiensa kanssa, vaikka samanlaisia ihmisiä on paljon. Näin tuossa muutama päivä sitten lenkillä ikäiseni nuoren naisen, joka oli selkeästi allapäin ja katse maassa. Koen niin paljon sympatiaa. Voisinpa vain halata ja jutella, jakaa kokemuksia. Minä en ole ongelmieni kanssa yksin eikä kukaan muukaan. Virtuaalihalit jokaiselle ujolle ja aralle, mt-ongelmaisille.

n21

Olet oikees tuosta itsemurhasta. En tunne ketään joka ois ees yrittäny sitä. Mie en ainakaa voi kuvitella, miltä se tuntuu ja miten se vaikuttaa mieleen. Noita surullisia lenkkeilijöitä on tullut pari kertaa vastaan, ja näkyny ku pidättävät itkua. :( Tekisi mieli myös miuu halata niitä, mut se ei onnistu. Internet o kaksipiippune juttu, ku ilman sitä miul, ja tosi monel muul, ei olis mitään sosiaalista elämää. Mutta sitten jos sitä ei olisi, niin ehkä sitä tulisi tutustuttuu ihmisiin. M25

Vierailija
45/55 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei liity ihmisten kanssa olemiseen.... niin sitten on joku torikammo tai ahtaanpaikankammo tai korkeanpaikankammo tai...pimeän pelko...🤔

Vierailija
46/55 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostat homolta.

Vierailija
47/55 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävitkö paskalla käsillä seisten?

Vierailija
48/55 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo pitkään kirjoituksiasi nähdessäni miettinyt, että oletko oikeasti 25-vuotias mies? Olemme suunnilleen samanikäisiä, enkä ole koskaan nähnyt kenenkään kirjoittavan noin. Jotenkin hymiöidenkäyttösi ja puhekielisyytesi antaa vaikutelman, kuin keski-ikäinen esittäisi nuorta.

Miun nimi o Lauri, asun Pohjois-Karjalas ja kyllä, oon syntyny 95. :) Kirjotan, ja puhun, nii ku ite lystään. En jaksa ruveta hiomaan jokaista lausetta kirjaopin mukaan. Ja mikä vika hymiöis o? :o Miust ne on kivoja, ku tuovat ilmettä (pun intended) tekstiin. ^.^ M25

Viesteissäsi on vain jotenkin outo "balanssi"; lukiessa tulee tunne, kuin "väärät" sanat olisi lyhennetty vs. jätetty kirjakielelle. Myöskään harvempi parikymppinen käyttää esim. :)-hymiötä.

Oletko koskaan palstalla paljastanut oletko autismin kirjolla, tai muuten "eksentrinen"? Edes joku luonnonlapsi näytelmäkerholainen?

Vierailija
49/55 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Ap, mihinkä oletkin rohkaistunut :)

Kiitos, sinä tuntematon ihminen siellä ruudun toisel puolel. :D M25

Vierailija
50/55 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuullostat homolta.

Mie oon kyl iha hetero. Mut jos siust tolta tuntuu, nii kait mie voin olla homo vain ja ainoastaan siun kanssa. ;) M25

Vierailija
51/55 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo pitkään kirjoituksiasi nähdessäni miettinyt, että oletko oikeasti 25-vuotias mies? Olemme suunnilleen samanikäisiä, enkä ole koskaan nähnyt kenenkään kirjoittavan noin. Jotenkin hymiöidenkäyttösi ja puhekielisyytesi antaa vaikutelman, kuin keski-ikäinen esittäisi nuorta.

Miun nimi o Lauri, asun Pohjois-Karjalas ja kyllä, oon syntyny 95. :) Kirjotan, ja puhun, nii ku ite lystään. En jaksa ruveta hiomaan jokaista lausetta kirjaopin mukaan. Ja mikä vika hymiöis o? :o Miust ne on kivoja, ku tuovat ilmettä (pun intended) tekstiin. ^.^ M25

Viesteissäsi on vain jotenkin outo "balanssi"; lukiessa tulee tunne, kuin "väärät" sanat olisi lyhennetty vs. jätetty kirjakielelle. Myöskään harvempi parikymppinen käyttää esim. :)-hymiötä.

Oletko koskaan palstalla paljastanut oletko autismin kirjolla, tai muuten "eksentrinen"? Edes joku luonnonlapsi näytelmäkerholainen?

Luuletko ihan tosissasi, että ihmiset ovat noin samasta muotista veistettyjä kuin odotat? Ettei muka kukaan muu kuin autisti tmv. voi kirjoittaa tuolla tavoin. Haloo, maa kutsuu. Nämä ihme palstasalapoliisit "asiantuntevine" teorioineen siitä mitä kukaan muka ei sanoisi tai tekisi, saisivat mennä muualle pätemään.

Vierailija
52/55 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko ihan tosissasi, että ihmiset ovat noin samasta muotista veistettyjä kuin odotat? Ettei muka kukaan muu kuin autisti tmv. voi kirjoittaa tuolla tavoin. Haloo, maa kutsuu. Nämä ihme palstasalapoliisit "asiantuntevine" teorioineen siitä mitä kukaan muka ei sanoisi tai tekisi, saisivat mennä muualle pätemään.

Kiitos, ku puolustit! En halunnu vastata tolle, ku tuli mieleen miun koulukiusaajat. Jos et oo niinku muut, nii siuu kiusataan. Tuo oli iha ku niitten kiusaajien suusta. M25

Vierailija
53/55 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse olla "samasta muotista veistetty" kirjoittaakseen yleiskieltä keskustelupalstalla. Et voi kieltää, etteivätkö ap:n viestit erottuisi poikkeavina (siitä, onko se hyvä vai huono asia, en ole sanonut mitään).

Vierailija
54/55 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkö me ujot kokoonnutaan? Minua on epäilty autistiseksi ja persoonallisuushäiriöiseksi täällä, mutta en anna niiden haitata mua. Ihmisasiantuntijoiden tehtäviin noi diagnosoinnit kuuluvat. Lähetän tätä kautta tsemppaus ja jaksuterveiset kaikille kiusatuille ja syrjäytyneille sekä mt-kuntoutujille että jo toipuneille ^_^ M26

Vierailija
55/55 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälläkö me ujot kokoonnutaan? Minua on epäilty autistiseksi ja persoonallisuushäiriöiseksi täällä, mutta en anna niiden haitata mua. Ihmisasiantuntijoiden tehtäviin noi diagnosoinnit kuuluvat. Lähetän tätä kautta tsemppaus ja jaksuterveiset kaikille kiusatuille ja syrjäytyneille sekä mt-kuntoutujille että jo toipuneille ^_^ M26

Kannattaa välttää sanaa "jaksu", moni ottaa sen vittuiluna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän