Selvätuntija (näkijä) paikalla
Kommentit (63)
Pystynkö toipumaan vakavasta sairaudestani. Fyysiset kivut ovat hirveät, olen aika nuori vielä, edes morfiini ei auta kun pahin kipu iskee. Olen maannut sängyssä 3v ja nyt korona-ajan ei ole voinut ihmiset vierailla. Olen huolissani läheisistäni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joutuuko isäni puolen jo iäkkäät isovanhemmat (91v ja 85v) muuttamaan nyt aika piakkoin jonnekin palvelukotiin heidän kotoaan maalaistalosta? Ukki on muistisairas ja mummolla on sydänvikoja ja on ollut nyt sairaalassa jonkun sydänjutun takia. Heidän lapsensa on aika hyvä apu ajoittain kodinhoidossa, mutta valitettavasti me lähisuku asutaan täällä Etelä-Suomessa ja he Savossa, joten työt pitää kiinni täällä Etelä-Suomessa.
Heittää lusikan nurkkaan .. kirjoittelit tästä jo vuosia sitten palstalle.
Zinc
Öö vasta toissapäivänä avauduin tästä ensimmäistä kertaa.
Niin, mutta minä olen lukenut nämä jo vuosia sitten.
Zinc
Mitähän näet toiselle näkijälle? ;)
Löytävätkö 17 ja 19 v. veljekset sovun?
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä ystävyyden päättyminen kannaltani hyvä asia? Kaikesta huolimatta vähän harmittaa.
Löydänkö saman henkisen ystävän?
Tämä on viimeinen johon vastaan tällä erää, kun tänne on tullut jokin häirikkö kommentoimaan. Vaikka haikeus on läsnä, kyllä täällä näkyy ja montakin hyvää ystävyyssuhdetta on mahdollisuus sinun muodostaa. Sinun tulee avautua vastaanottamaan uusia ystäviä itsellesi - voisit tehdä asiassa visualisointia ja rukouspyyntöä. Enkelit muistuttavat: saat sen mistä luovut, eli sinun tulee hyväksyä, että tämä vanha ystävyys päättyi - näe se mielesi silmässä, kuinka se vapautuu rakkauteen ja valoon ja näin ollen se tulee myöhemmin muuntumaan uudeksi suhteeksi. Sinulle todella näkyy täällä ihmisiä, jotka jakavat samoja arvoja ja mielenkiinnonkohteita kanssasi. Tässä juuri lähetin sinulle myös rukouksen asiasta. Voi olla, että jostain harrastustoiminnasta, sovelluksesta tai Facebookista löytyy muuten sinulle.
Miten rakkausasiat etenee? Kuka on se oikea jonka kanssa olen lopulta onnellinen?
Vierailija kirjoitti:
Pystynkö toipumaan vakavasta sairaudestani. Fyysiset kivut ovat hirveät, olen aika nuori vielä, edes morfiini ei auta kun pahin kipu iskee. Olen maannut sängyssä 3v ja nyt korona-ajan ei ole voinut ihmiset vierailla. Olen huolissani läheisistäni
Toivomme sinulle helpotusta
Zinc
Kerro sitten, tuliko apu perille ..
Vierailija kirjoitti:
miksi koen hulluksi
tulemisen tunteita? [/quote
Hornien heittelyä ja stressiä, helpottaa.
Mee nyt zinc pois! Pilaat kaiken aina. Kiitti taas. Onko hyvä mieli onko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä ystävyyden päättyminen kannaltani hyvä asia? Kaikesta huolimatta vähän harmittaa.
Löydänkö saman henkisen ystävän?Tämä on viimeinen johon vastaan tällä erää, kun tänne on tullut jokin häirikkö kommentoimaan. Vaikka haikeus on läsnä, kyllä täällä näkyy ja montakin hyvää ystävyyssuhdetta on mahdollisuus sinun muodostaa. Sinun tulee avautua vastaanottamaan uusia ystäviä itsellesi - voisit tehdä asiassa visualisointia ja rukouspyyntöä. Enkelit muistuttavat: saat sen mistä luovut, eli sinun tulee hyväksyä, että tämä vanha ystävyys päättyi - näe se mielesi silmässä, kuinka se vapautuu rakkauteen ja valoon ja näin ollen se tulee myöhemmin muuntumaan uudeksi suhteeksi. Sinulle todella näkyy täällä ihmisiä, jotka jakavat samoja arvoja ja mielenkiinnonkohteita kanssasi. Tässä juuri lähetin sinulle myös rukouksen asiasta. Voi olla, että jostain harrastustoiminnasta, sovelluksesta tai Facebookista löytyy muuten sinulle.
Vastaa pliis vielä näihin muihin. Ja zinc - älä pilaa tätä ketjua, anna ihmisten keskustella. Monilla vaikeaa.
Mikä selvännäkijän etunimi on ? Saako arvata? Alkaa J:llä ja nainen 30v?
Vierailija kirjoitti:
Pystyt jos. toipumaan jos .. 😓
Voi rakas tuntematon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyt jos. toipumaan jos .. 😓
Voi rakas tuntematon.
Kiitos viestistä. Itkettää. En oikein tiedä mitä tehdä, haluan antaa läheisille hyvää mieltä ja toivoa. Vaikeinta miettiä miten lapset pärjäävät minulla yhä äitiäni kova ikävä, nukkui pois 2015. Olen kiitollinen kaikesta mikä on hyvin. Pidä sinä myös hyvää huolta itsestäsi, tällaiset seikat voivat välillä kuormittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löydänkö saman henkisen ystävän?Tämä on viimeinen johon vastaan tällä erää, kun tänne on tullut jokin häirikkö kommentoimaan. Vaikka haikeus on läsnä, kyllä täällä näkyy ja montakin hyvää ystävyyssuhdetta on mahdollisuus sinun muodostaa. Sinun tulee avautua vastaanottamaan uusia ystäviä itsellesi - voisit tehdä asiassa visualisointia ja rukouspyyntöä. Enkelit muistuttavat: saat sen mistä luovut, eli sinun tulee hyväksyä, että tämä vanha ystävyys päättyi - näe se mielesi silmässä, kuinka se vapautuu rakkauteen ja valoon ja näin ollen se tulee myöhemmin muuntumaan uudeksi suhteeksi. Sinulle todella näkyy täällä ihmisiä, jotka jakavat samoja arvoja ja mielenkiinnonkohteita kanssasi. Tässä juuri lähetin sinulle myös rukouksen asiasta. Voi olla, että jostain harrastustoiminnasta, sovelluksesta tai Facebookista löytyy muuten sinulle.
Vastaa pliis vielä näihin muihin. Ja zinc - älä pilaa tätä ketjua, anna ihmisten keskustella. Monilla vaikeaa.
Vastaan. En ole se zinc. Asun Tampereella. Rukoilen puolestanne.
Vierailija kirjoitti:
Joutuuko isäni puolen jo iäkkäät isovanhemmat (91v ja 85v) muuttamaan nyt aika piakkoin jonnekin palvelukotiin heidän kotoaan maalaistalosta? Ukki on muistisairas ja mummolla on sydänvikoja ja on ollut nyt sairaalassa jonkun sydänjutun takia. Heidän lapsensa on aika hyvä apu ajoittain kodinhoidossa, mutta valitettavasti me lähisuku asutaan täällä Etelä-Suomessa ja he Savossa, joten työt pitää kiinni täällä Etelä-Suomessa.
En ole selvännäkijä, mutta itse saman tien läpikäyneenä sanoisin, että kyllä joku palvekoti olisi se realistinen paikka. Tuo tilanne on sydäntäsärkevä, mutta muistisairaiden ja rakkaiden isovanhempieni omaishoitajuuden kokeneena sanon, että aika on tullut.
Sydänvikaisella mummolla, on liian suuri taakka muistisairaasta papasta. Se ei ainakaan tee hyvää sydämelle. Muistisairaus aiheuttaa kaikenlaista jopa aggressiivistakin käytöstä. Muistisairaan kaitseminen on kuin 24/7 kaitsisi 4v. lasta. Ei riitä, että joku käy katsomassa päivällä, kun sama meno jatkuu yölläkin. Muistisairaan hoitajana, sitä nukkuu "koiranunta", ja on aina valppaana kaikenaikaa. Se vie valtavasti voimia.
Hoivakodissa on apu lähellä. Mummollekin se olisi helpompaa. He varmasti saavat yhteisen huoneen.
Tuntuu pahalta, koska kukaan ei halua kotoaan pois, mutta muistisairas ei oikeastaan ikävöi nyky-kotiaan vaan sitä aikaa, kun hän oli vielä toimintakykyinen siellä kodissaan.
Älkää alistuko pimeyden voimille! Raamattu varoittaa olemasta yhteydessä ennustajiin ym henkimaailman kätyreihin. Pimeyden voimat antavat teille sen mitä haluatte, ei sitä mikä on totuus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko minun ja ihastukseni välillä enää koskaan tapahtumaan mitään? Tapasimme tasan kaksi vuotta sitten tänään ja emme ole puhuneet yli vuoteen... Erään ennustuksen mukaan olisimme alkaneet seurustella 2019-2020, mutta asumme nykyään myös eri maissa.
Täällä sanotaan vahvasti, että kaikki on mahdollista, jos oikein laitat aikomuksen ja tilauksen tälle asialle ja alat jälleen olemaan yhteydessä häneen, mutta sinua odottaa myös eräs toinen henkilö. Polku tämän ulkomailla olevan henkilön kanssa ei tulisi olemaan helpoin ja tulisi vaatimaan kärsivällisyyttä, sillä se vaatisi uuden alun. Sinulle tuntuu, että aika on mennyt niin nopeasti ja toinen puoliskosi todella myös etsii sinua. Joka tapauksessa uusia seikkailuja enkelit ehdottavat sinulle ja tunnen, että uusi lehti on kääntymässä sinulle nyt tämän tulevan talven aikana. (tulee riemukas energia)
Kiitos paljon, tämä auttoi todella! Pystytkö millään vielä katsomaan, ajatteleeko tämä vanha ihastus yhtään minua, ja mitä hän ajattelee jos hän ajattelee minua? Ja millainen toinen puoliskoni on? Pahoittelen kysymyksien määrästä, tuntuu vain että vastaus iski syvälle.
Vierailija wrote:
Löydänkö saman henkisen ystävän?
Joskus hankalaa monille.
Sairas on se, joka niitä jokapäivä lukee.
Zinc