Selvätuntija (näkijä) paikalla
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Miksi en saa erästä henkilöä pois mielestäni?!
Mielesi ei ole sinun.
Olen tainnut sinulle jo vastatakin.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Miksi olen kokoajan niin surullinen, löydänkö suuntaa elämälleni ja mistähän se mahtaa löytyä? Olen ihastunut erääseen henkilöön, vaikka olen parisuhteessa. Hän taitaa tykätä myös minusta, mutta miksi. Haittaa hieman elämää kun ei tiedä miten olisi tämän ihmisen lähellä.
Koska asiat eivät ole sitä miltä näyttää.
Zinc
Hän voi olla oikeasti vaikka miehesi ..
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko minun ja ihastukseni välillä enää koskaan tapahtumaan mitään? Tapasimme tasan kaksi vuotta sitten tänään ja emme ole puhuneet yli vuoteen... Erään ennustuksen mukaan olisimme alkaneet seurustella 2019-2020, mutta asumme nykyään myös eri maissa.
Täällä sanotaan vahvasti, että kaikki on mahdollista, jos oikein laitat aikomuksen ja tilauksen tälle asialle ja alat jälleen olemaan yhteydessä häneen, mutta sinua odottaa myös eräs toinen henkilö. Polku tämän ulkomailla olevan henkilön kanssa ei tulisi olemaan helpoin ja tulisi vaatimaan kärsivällisyyttä, sillä se vaatisi uuden alun. Sinulle tuntuu, että aika on mennyt niin nopeasti ja toinen puoliskosi todella myös etsii sinua. Joka tapauksessa uusia seikkailuja enkelit ehdottavat sinulle ja tunnen, että uusi lehti on kääntymässä sinulle nyt tämän tulevan talven aikana. (tulee riemukas energia)
Tulisiko tanskalaisesta mitään mieleen?
Elämäni on ihan sekaisin. Tuleeko tähän mitään tolkkua?
Vierailija kirjoitti:
Elämäni on ihan sekaisin. Tuleeko tähän mitään tolkkua?
Elämä on kaaosta, mutta kaaosta voi hallita
Zinc
vähäsen
Kaikille lienee vastattu .. lähden tästä grillaamaan ..
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen näkijä. Näen että olet sokea manipuloija. Vastaukset on hatusta vedettyjä. Sen verran ympäripyöreitä että bulkkia sisältöä.
Tällä jos rahaa teet muutoin niin kylläpä on huonosti nukuttuja öitä ja varo karma velottaa pian. Se tulee äkkiarvaamattomana tilanteena luoksesi.
Minä nukun yöni oikein hyvin ja olen jumalallisesti suojattu Jeesuksen ja arkkienkeli Mikaelin toimesta. Varo vain omaa karmaasi. Kyllä se sinullekin ylpeys käy vielä lankeemuksen edellä. Sinulla ei ole oikeutta kutsua minua manipuloijaksi, ensinnäkin kaikki kanavoinnit tulevat korkeista energioista ja missään ei käsketä saati manipuloida yhtään mihinkään, joka voisi olla haitaksi.
Saako poikani töitä tai löytääkö muuta mielekästä tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joutuuko isäni puolen jo iäkkäät isovanhemmat (91v ja 85v) muuttamaan nyt aika piakkoin jonnekin palvelukotiin heidän kotoaan maalaistalosta? Ukki on muistisairas ja mummolla on sydänvikoja ja on ollut nyt sairaalassa jonkun sydänjutun takia. Heidän lapsensa on aika hyvä apu ajoittain kodinhoidossa, mutta valitettavasti me lähisuku asutaan täällä Etelä-Suomessa ja he Savossa, joten työt pitää kiinni täällä Etelä-Suomessa.
Heittää lusikan nurkkaan .. kirjoittelit tästä jo vuosia sitten palstalle.
Zinc
Öö vasta toissapäivänä avauduin tästä ensimmäistä kertaa.
Oletko Zinc mielisairas, kun vastailet jokaikinen päivä täällä kaikkiin juttuihin? Voitko pysyä poissa välillä kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Kaikille lienee vastattu .. lähden tästä grillaamaan ..
Zinc
En suosittele. Näen että voit tukehtua makkaraasi ja rakastettusi muuten pettää sinua, jos et satu vielä tietämään.
Vierailija kirjoitti:
Mille alalle asperger-piirteitä omaava nuorempi poikamme kannattaa suunnata?
Hänen tulisi kuunnella sydäntään ja miettiä, mistä todella pitää. Jotenkin ravintola-hotelli -ala täältä nousee. Sitten tietysti, voihan hän käydä ammatinvalintatestissä. Mutta suuri kehotus tulee, että täytyy kuunnella sydäntä - mistä todella tykkää. Enkelit toivovat perheeltä tukea ja kannustusta hänelle. Pyytävät, että saisi ilmaista itseään vapaasti ja luovasti. Hänellä on myös sisäisiä lahjoja.
Parannunko yhtään tästä vakavasta sairaudesta? Vai oliko se tässä... Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Mille alalle asperger-piirteitä omaava nuorempi poikamme kannattaa suunnata?
Hänet kannattaa antaa olla rauhassa ja kehittää omia kiinnostuksen kohteitaan, eikä yrittää suunnata minnekään, hän kukoistaa vielä tieteen tai taiteen parissa, jossain jossa hänen mahdollinen keskittymiskykynsä ja syvälle menevä kiinnostuksensa oli se tekniikkaa tai jopa ihmisten kanssa.
Kannattaa pitää häntä mukana, ottaen huomioon ettei ympäristön ärsykkeet liikaa kuormita, mutta ettei esim jämähdä tietokoneen ääreen, vaan että on liikunnassa mukana.
Rakastakaa häntä sellaisena kuin hän on, se on hänen kasvulleen kaikkein tärkeintä.
Tässä toinen "näkijä", asperger aikuinen nainen, joka on kehittänyt menetelmän ja aika arvostettu, ja useinta vaihtuvia kiinnostuksen kohteita joihin menee syvälle ja sitten taas kiinnostuu muusta, mutta stressaantuu liioista ärsykkeistä, mutta tykkää jutella pienissä porukoissa ja olen eloisa.
Onnea pojan kanssa. ps. Googlaa englanniksi aiheesta, löytyy paljon tietoa!
Tulenko integroitumaan nykyiseen työpaikkaani, johon vaihdoin muutama kuukausi sitten ? Tulenko vastaamaan pomojen odotuksia ?
Ja mikähän nimesi on Ap.
Tutun kuuloista.
Joutuuko isäni puolen jo iäkkäät isovanhemmat (91v ja 85v) muuttamaan nyt aika piakkoin jonnekin palvelukotiin heidän kotoaan maalaistalosta? Ukki on muistisairas ja mummolla on sydänvikoja ja on ollut nyt sairaalassa jonkun sydänjutun takia. Heidän lapsensa on aika hyvä apu ajoittain kodinhoidossa, mutta valitettavasti me lähisuku asutaan täällä Etelä-Suomessa ja he Savossa, joten työt pitää kiinni täällä Etelä-Suomessa.