Jatkolento tapahtuukin päivä ennen lähtölentoa...
Hei! Olisin todella tyytyväinen jos joku vastaisi tähän mahd. nopeasti. Ostin keväällä lennon Singapore-Helsinki ja liput tulivat...Lufthansa myi omat lennot Singapore-Frankfurt-Helsinki. Lentoja muutettiin kaksi kertaa. Eka kerta oli siirretty 5 min. Toinen kerta muutoksesta ilmoitetiin elokuussa, huomasin että parikymmentä minuuttia. Minulla jäi huomamatta että paluulento Singaporesta oli siirretty kokonaisella vuorokaudella. No ei se haittaisi, mutta kun jatkolentoa Frankfurt-Helsinki ei oltu muutettu lainkaan. Eli ollaan Frankfurtissa päivä myöhemmin kun jatkolento on jo tapahtunut. Omasta mielestä ostin kokonaislennon samalta yhtiöltä. Koska elokuussa en tätä huomanut on umpeen mennyt kahden viikon huomautusaika ja itse joutuu maksamaan. Lufthansan yksi lippu F - H nyt yli 800€. Tuossa viestissä ei ollut mitään isoa varoitusmerkkiä että niinkin iso muutos on tapahtunut. Itse olen luottanut kaikkeen saksalaiseen mutta nyt kyllä tökkii pahasti. Lufthansalta ei ole mitään vastattukaan, ja harkitsen ostanko Air Balticin lennot joita saa vielä alta 200€ kappale. Kunnes sillä hinnalla vielä saa, matka on reilun viikon päässä.
Kommentit (3)
Hei!
Kiitos viestistäsi.
Suosittelisin olemaan yhteydessä suoraan lentoyhtiöön, jolta ostit lennot. Reittilentoyhtiöillä on kovin erilaiset säännökset matkojen ja muutosten suhteen emmekä näin ollen valitettavasti osaa auttaa asiassa.
Toivottavasti asia selviää parhain päin!
Ystävällisin terveisin
Terhi / Finnmatkat
Ölä osta yhdensuuntaista lentoa FRA-HEL vaan halvin menopaluu FRA-HEL-FRA, niin voit saada sen paljon halvemmalla, todnäk noin 200€. Siihen jää silti se vika, että sulla on Singapore-Fra ja Fra-Hel -lennot eri lipuilla, joten jos Singaporen lentosi myöhästyy niin että myöhästyt Helsingin lennolta, kukaan ei taaskaan korvaa...
Ota yhteyttä Lufthansan puhelinpalveluun tai mene lentokentälle selvittämään asia (siellä on eri yhtiöiden palvelupisteet).
Liittyykö tää jotenkin Finnmatkoihin?