Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aina kuvitellut olevani hetero ja aina ollut vain miehen kanssa. Nyt kuitenkin huomaan, että minulla on romanttisia tunteita erästä naista kohtaan.

Vierailija
24.09.2020 |

Onko kenellekään muulle käynyt näin? Jos on, miten asia eteni - ja etenikö? Itse en ole tehnyt mitään, mutta huomaan miettiväni ja samalla toivovani, mahtaisiko ko. nainen saattaisi tuntea samoin. Jotenkin olen aistivani ilmassa jotain välillämme, mutten mitenkään voi tietää mitä, ja voin hyvinkin olla erittäin väärässäkin.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihastuin jo lapsena samaa sukupuolta oleviin myös, mutta vasta aikuisena valkeni että oon bi. 😁

Vierailija
2/22 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ihastuin jo lapsena samaa sukupuolta oleviin myös, mutta vasta aikuisena valkeni että oon bi. 😁

Ootko päässy tositoimiin? Miten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jostain lukenut, että jonkin asteinen biseksuaalisuus olisi naisilla jopa yleisempää kuin 100% heterous.

Vierailija
4/22 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin koittaa sitä naisen kanssa, mutta en kuitenkaan seurustella.

Vierailija
5/22 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lisää :)

Vierailija
6/22 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toinen nainen bi tai lesbo? Jos ei, niin kannattaa varmaan olla tekemättä mitään.

Vierailija
7/22 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä bi-naisille, että on romanttisia tunteita. Harva kuitenkaan haluaisi seksiä toisen naisen kanssa. Tai ehkä vienoa pussailua yläpään huulet vastakkain, mutta entä ylä- ja alapään huulien yhteen liittäen? 

Ei enää niin kiva ajatus. Tutkimusten mukaan lesboilla on muutenkin paljon vähemmän seksiä kuin heteroilla, homoista puhumattakaan.

Vierailija
8/22 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastojen kertomaa kirjoitti:

Tyypillistä bi-naisille, että on romanttisia tunteita. Harva kuitenkaan haluaisi seksiä toisen naisen kanssa. Tai ehkä vienoa pussailua yläpään huulet vastakkain, mutta entä ylä- ja alapään huulien yhteen liittäen? 

Ei enää niin kiva ajatus. Tutkimusten mukaan lesboilla on muutenkin paljon vähemmän seksiä kuin heteroilla, homoista puhumattakaan.

Lesboilla on kuitenkin enemmän orgasmeja.

Vierailija
9/22 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilastojen kertomaa kirjoitti:

Lesboilla on kuitenkin enemmän orgasmeja.

Per seksikerta, mutta entä keskimäärin?

Vierailija
10/22 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ollenkaan, onko tämä nainen bi tai hetero, en tunne häntä niin henkilökohtaisesti. En itsekään ensisijaisesti tunne mitään "himoa" häntä kohtaan, vaan ennemmin sellaista romanttista viehätystä, sitä on jotenkin vaikea kuvailla. En ole mitään himoa tuntenut kyllä koskaan elämässäni olleita miehiäkään kohtaan, vaan ensisijaisesti aina ihastumista tai rakastumista. Himon kohteena ovat lähinnä olleet sitten sellaiset tapaukset, joita en ole alun alkaenkaan ajatellut minkäänlaisina kumppaniehdokkaina. 

Eli voisiko sanoa sitten, että olen ihastunut ehkä jollain tapaa? Outoa.

Ap

Vierailija
11/22 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä/miten tunnette toisenne? Ts. miten paljon olette tekemisissä?

Vierailija
12/22 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä/miten tunnette toisenne? Ts. miten paljon olette tekemisissä?

Harrastuksen kautta, mutta harrastus on sellaista harvakseltaan tapahtuvaa, ei mitään säännöllisiä tapaamisia. Tekemisissä parin kuukauden välein. 

Ap

Vierailija
13/22 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä. Ehkä lepakointi onkin sinun juttu. Live a little

Vierailija
14/22 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt samoin. Ja nimenomaan juuri tuollaisia romanttisia tunteita on häntä kohtaan, ei seksuaalisia tunteita. Jännä että myöskin vain tuota yhtä ja ainoaa naista kohtaan. On jatkunut jo todella pitkään. Välillä olin ihastunut jo pariin mieheenkin, mutta ne meni nopeasti ohi, mutta siitä naisesta tykkääminen vain jatkuu. Uusia naisihastuksiakaan ei ole ilmaantunut.

Vierailija
15/22 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sit sua vaan vedätetään.

Vierailija
16/22 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielestäni täysi hetero, mutta pari kertaa nuorempana ihastunut salaisesti naiseen. En kuitenkaan koskaan olisi voinut kuvitella seksiä näiden kanssa, enkä mitään muutakaan intiimiä läheisyyttä. Outoa, mutta ihastus oli aitoa. Meni sitten ohi, kun emme olleet enää tekemisissä. En koskaan aiemmin ole kertonut tästä kenellekään, eivätkä kohteetkaan varmaan tiedä.

Vierailija
17/22 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sit sua vaan vedätetään.

Aika sydämetön nainen ois kyllä, jos vedättäis ja esittäis kemiaa. No siinä ois kyllä nopea ihastuksen loppu sitten, kun asia selviäis että miten ilkeä ja ilkikurinen se toinen oikeasti olisikaan.

-sivusta

Vierailija
18/22 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jostain lukenut, että jonkin asteinen biseksuaalisuus olisi naisilla jopa yleisempää kuin 100% heterous.

Uskon tämän. Oon aika tarkka havainnoimaan asioita ja melko usein on tullut elämän aikana havaittua "hetero"naisten välilläkin ihastunutta tuijottelua tms. Lisäksi viimeisen kymmenen vuoden aikana useampi "hetero" tuttu on eronnut miehestään neli-viisikymppisenä ja vaihtanut naiseen.

Vierailija
19/22 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedättääkö jotkut naiset toisia tuolleen muka? Kertokaa vedätättekö?

Vierailija
20/22 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Minulle on kyllä käynyt muutaman kerran niin, että olen huomannut kuinka toinen nainen tuntee vetoa minuun. Kummastakaan en aluksi tiennyt, että ovat lesboja. Tämä selvisi vasta myöhemmin. Ihastuminen heidän puoleltaan oli niin läpinäkyvää, ettei erehtymisen mahdollisuutta ole. Toinen lähestyi lisäksi niin suoraan, että jouduin myös aika suoraan hänet torjumaan. Ihan ok ja kivoja ihmisiä, mutta itselläni ei ollut sellaista kiinnostusta heitä kohtaan. Ei silloin, eikä nytkään. 

Ehkä sitten lähetän itsekin jotain bi-signaaleja, kun näin on käynyt. Onko muille käynyt näin? Olenko horroksessa ollut bi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme