pakko käyttää av-mobiilia?
mulla on ollu aihe vapaa jo pitkän aikaa puhelimen pikavalinnoissa tylsiä hetkiä varten, mutta nyt se on jotenkin vaihtunut automaattisesti tohon mobiiliversioon josta en tykkää, saanko millään enää kännykällä selattua tätä normaaliversiota?
Kommentit (6)
Itse poistin sivuhistorian, kun joku täällä sitä suositteli. Sen jälkeen pääsin takaisin täysversioon.
Joo poista sivuhistoria ja oletukseks Se toinen kun mobiili. Mä en pystyny kommentoimaan mobiilissa ollenkaan. Ehdin repiä jo hiukset päästäni, kun ei päässy höyryjä päästelemään:D
Mulla toimi aiemmin sivuhistorian, evästetietojen jne. poistaminen ja sitten valitsin peruuta, kun kysyi haluanko ottaa mobiiliversion käyttöön. Mutta eipä toimi enää. Menee automaattisesti mobiliiversioon vaikka tekisin mitä.
Muuten toimii ihan kivasti toi mobiili, pystyn kommentoimaan ja pitkän ketjun uusimmat viestit saa näkyviin kun valkkaa "uusin ensin", mutta ketjujen otsikoiden selaaminen on rasittavaa ja vanhempien, ihan vaan vaikka muutama tunti sitten kommentoitujen, ketjujen löytäminen vaikeaa.
Av-mobiilista tulee mieleen joku auto, vähän kuin Ritari Ässän Kitt.
Jättääkää sivustolle palautetta, niin mä tein!
eikö kukaan osaa neuvoa miten saan kännykkään normaalin av:n näkyviin??