Mistä kiva isyysmekko miehelle?
Millaisen isyysmekon olette hankkineet odottavalle miehellenne? Meillä on raskaus vasta alkuvaiheessa, joten asialla ei ole kiirettä, mutta ajattelin käydä jo ennen tammikuun alennusmyyntejä katselemassa valikoimia. Mistä kannattaisi aloittaa ja mitä pitäisi ottaa huomioon?
Kommentit (52)
http://www.riemurasia.net/kuva%2FEl%25C3%25A4m%25C3%25A4m-koulu-asenne-paita%2F132796
Me kun ollaan vähän sellanen rock-perhe, niin me ei mitään mekkoja päällemme pistetä. Hankin miehelle tälläsen paidan odotukseen ja synnytykseen.
http://www.riemurasia.net/kuva%2FEl%25C3%25A4m%25C3%25A4m-koulu-asenne-paita%2F132796
Me kun ollaan vähän sellanen rock-perhe, niin me ei mitään mekkoja päällemme pistetä. Hankin miehelle tälläsen paidan odotukseen ja synnytykseen.
Mä ompelin miehelle isyysmekkoon etupuolen vahakankaasta ja takaosan tavallisesta kankaasta, löytyi kivasti samaa kuosia. Etupuoli on kätevä pyhkäistä rätillä puhtaaksi kun mies sotkee ruualla, ei tarvitse pestä niin usein.
Meillä myös miehellä työhaalarit töissä. Tein yhteen haalariin "hameen helman". Ei ihan isyysmekko, mutta valitteli että sotkeutuu muuten pahasti. Tein hameesta polvipituisen, kun joutuu kumartelemaan niin ei helma viistä maata pitkin.
Kuinka pitkään teidän miehet on joutunut pitämään isyysmekkoa raskauden jälkeen? Jotkuthan käyttää ihan silkasta mukavuudesta mutta tuntuu ettei meidän miehen päälle mene vieläkään normaalit vaatteet. :(
On se kiva kun kaikki täällä tuntuu olevan niin riikaita :/ Liituraitaa ja merkkimekkoa. Hyvähän teillä.
Mä olen jokaiseen raskauteen ommellut miehelle itse mekon, yleensä verhoista tms vähän isommasta kankaasta. Toivoisin kyllä kovasti, että jo äitiyspakkaukseen voitaisiin suunnitella isyysmekko.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 17:03"]
On se kiva kun kaikki täällä tuntuu olevan niin riikaita :/ Liituraitaa ja merkkimekkoa. Hyvähän teillä.
Mä olen jokaiseen raskauteen ommellut miehelle itse mekon, yleensä verhoista tms vähän isommasta kankaasta. Toivoisin kyllä kovasti, että jo äitiyspakkaukseen voitaisiin suunnitella isyysmekko.
[/quote]
Vanhasta rullaverhosta saa tosiaan aika hyvän, pitää vaan ommella tyköistuva kun ei taivu valtavan hyvin. Pimennysverhosta voisi saada paremman, mutta se vanha meni muutossa jo roskiin. Tyköistuva odotuskorsetti, mies on pitänyt sitä mielellään. Päässä sellainen punainen lippis jossa sininen propelli. Ihan hieno kokonaisuus jos rasvaa käsivarret ja jättää parransängen pitkäksi.
Joopa joo. Eipä yheksänkytluvulla mitään mekkoja kukaan käyttänyt ja ihan hyviä vauvoja on tullut. Ihme vouhotuksia, ja sitten palstailijat luulee, että kaikkien on PAKKO hankkia. Uskokaa pois, taatusti ohimenevä ilmiö.
Mies ilmoitti haluavansa minimekon. Mikään muu ei kuulemma kelpaa. Eikä aio ajella säärikarvojaan. Sanoin, että sitten en ajele minäkään. :P
Meillä on vähän sellainen ongelma, että mies näyttää isyysmekossa ihan Mega-Paulalta. Minua tällainen drag queen -tyyli vähän nolottaa, mutta mikä neuvoksi? Pitäisikö takavarikoida mieheltä heti ensimmäiseksi kaikki meikit ja peruukit?