Mistä kiva isyysmekko miehelle?
Millaisen isyysmekon olette hankkineet odottavalle miehellenne? Meillä on raskaus vasta alkuvaiheessa, joten asialla ei ole kiirettä, mutta ajattelin käydä jo ennen tammikuun alennusmyyntejä katselemassa valikoimia. Mistä kannattaisi aloittaa ja mitä pitäisi ottaa huomioon?
Kommentit (52)
Hihhihhhhiihhhhiih, kikattelen täällä ihan kippurassa. Ihhihhihhhih, älkää vaan lopettako!
Miksi naisen pitäisi ostaa se mekko? Kai mies voi jotain itsekin tehdä? Sehän on teidän molempien lapsi, jota te odotatte.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 00:40"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 00:20"]
Menee jo yli, ei kannata jatkaa.
[/quote]
höpö höpö, ei se ole mikään syy abortoida, että miehellä menee raskausmekkoilu yli! Se on ihan yleistä ja luonnollista, että tuleva isukki intoilee. Onhan siinä kestämistä, mutta on sitä kiva seurata kun toinen menee helmt paukkuen.
[/quote]
Sää sen kuiskasit.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 00:44"]
Mikä helvetin isyysmekko?? Toivottavasti tää on provo.
[/quote]
Käy vaikka HenkkaMaukassa, niin näet, että siellä niitä on kahdessakin tangossa. Aikuisten potkupukujen jälkeen tuli nää isyysmekot.
Rahastustahan se on, koska miehet vois varmaan ostaa naistenkin mekkoja.
Meillä hankala tilanne koska miehen työssä tulisi käyttää haalareita. Nyt valittaa, että sotkeutuu mekon helmoihin hommia tehdessään. Tietääkö kukaan voiko isyysloman aloittaa jos ei kykene töihinsä vaatetuksen takia. Ompelin tuon työmekon itse, että on samaa väriä kuin muiden poikien haalarit, ei ole kuulemma joutunut kiusatuksi. Kotimekkona käyttää mun vanhaa Marimekon pitkää yöpukua.
Me dän mies on niik juppi* ettei kelvannut kuin I-mekko, android vuorella.. perkeleen kallis oli.
31 pahoittelee krjoitusvirheitä. Kirjoitan kännykällä vauva sylissä.
homer simpsonilla oli tyylikäs mekko. mun mies haluaisi sellaisen vaikkei olla raskaana. voiko sitä pitää ihan muuten vain?
nää pukeutumisjutut on mun mielestä syrjintää :/
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 00:23"]
Eikö tosiaan kukaan ole neulonut isyysmekkoa?
[/quote]
Miehet inhoavat kaikkea neulottua. Paitsi ehkä jotkut viherituhipit, joiden sukupuoli tosin onkin vahvistamatta.
Mä olen huovuttanut miehelle mekon. Valittaa että kutittaa, sanoin että nyt on hyvä harjoitella pois mukavuusalueilta. Pian myös nukuttaa, ei ole omaa aikaa, nälkä kun kukaan ei syötä ym. ikävää... Yritin selittää, että on jo iso poika ja isäkin kohta, tämän tein miehentajuisella kielellä. No enpä tiedä tajusiko, hirveet raivarit sai ja joutu jäähylle, nyt on hiljaista pitkään istuupa 43 minuuttia ihan kuin on ikävuosiakin.
no kun tulee pakkaset on kiitollinen lämpimästä mekostaan ja rasvaan sen sitten illalla, on se kuitenkin niin lutunen meidän isukki <3
Luonnonkuitu on aina luonnonkuitu. Älkää ostako miehillenne niitä polyesteriveluurivermeitä. Niihin tulee nyppyjä.
Juu jäykkä on mutta niin on jo tuo mieskin. Lapset kannattaisi tehdä nuorena niin ei haittaisi mekon jäykkyys, meillä jo yli nelikymppinen mekkoilija.
nro 48
Mä teen meille molemmille jouluksi punaiset mekot. On sitten kiva, kun ollaan samanlaisissa. :)
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 00:20"]
Menee jo yli, ei kannata jatkaa.
[/quote]
höpö höpö, ei se ole mikään syy abortoida, että miehellä menee raskausmekkoilu yli! Se on ihan yleistä ja luonnollista, että tuleva isukki intoilee. Onhan siinä kestämistä, mutta on sitä kiva seurata kun toinen menee helmt paukkuen.