Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kiva isyysmekko miehelle?

Vierailija
27.11.2013 |

Millaisen isyysmekon olette hankkineet odottavalle miehellenne? Meillä on raskaus vasta alkuvaiheessa, joten asialla ei ole kiirettä, mutta ajattelin käydä jo ennen tammikuun alennusmyyntejä katselemassa valikoimia. Mistä kannattaisi aloittaa ja mitä pitäisi ottaa huomioon?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 00:20"]

Menee jo yli, ei kannata jatkaa.

[/quote]

höpö höpö, ei se ole mikään syy abortoida, että miehellä menee raskausmekkoilu yli! Se on ihan yleistä ja luonnollista, että tuleva isukki intoilee. Onhan siinä kestämistä, mutta on sitä kiva seurata kun toinen menee helmt paukkuen.

Vierailija
22/52 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa harvinaisen kuivaa ämmähuumoria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helvetin isyysmekko?? Toivottavasti tää on provo.

Vierailija
24/52 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihhihhhhiihhhhiih, kikattelen täällä ihan kippurassa. Ihhihhihhhih, älkää vaan lopettako!

Vierailija
25/52 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisen pitäisi ostaa se mekko? Kai mies voi jotain itsekin tehdä? Sehän on teidän molempien lapsi, jota te odotatte.

Vierailija
26/52 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 00:40"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 00:20"]

Menee jo yli, ei kannata jatkaa.

[/quote]

höpö höpö, ei se ole mikään syy abortoida, että miehellä menee raskausmekkoilu yli! Se on ihan yleistä ja luonnollista, että tuleva isukki intoilee. Onhan siinä kestämistä, mutta on sitä kiva seurata kun toinen menee helmt paukkuen.

[/quote]

Sää sen kuiskasit.

Vierailija
27/52 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 00:44"]

Mikä helvetin isyysmekko?? Toivottavasti tää on provo.

[/quote]

Käy vaikka HenkkaMaukassa, niin näet, että siellä niitä on kahdessakin tangossa. Aikuisten potkupukujen jälkeen tuli nää isyysmekot.
Rahastustahan se on, koska miehet vois varmaan ostaa naistenkin mekkoja.

Vierailija
28/52 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up, meillä kanssa taistelua mekon kuosista!!

Vierailija
29/52 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hankala tilanne koska miehen työssä tulisi käyttää haalareita. Nyt valittaa, että sotkeutuu mekon helmoihin hommia tehdessään. Tietääkö kukaan voiko isyysloman aloittaa jos ei kykene töihinsä vaatetuksen takia. Ompelin tuon työmekon itse, että on samaa väriä kuin muiden poikien haalarit, ei ole kuulemma joutunut kiusatuksi. Kotimekkona käyttää mun vanhaa Marimekon pitkää yöpukua.

Vierailija
30/52 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me dän mies on niik juppi* ettei kelvannut kuin I-mekko, android vuorella.. perkeleen kallis oli.

Vierailija
31/52 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

31 pahoittelee krjoitusvirheitä. Kirjoitan kännykällä vauva sylissä.

Vierailija
32/52 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

homer simpsonilla oli tyylikäs mekko. mun mies haluaisi sellaisen vaikkei olla raskaana. voiko sitä pitää ihan muuten vain?

nää pukeutumisjutut on mun mielestä syrjintää :/

Vierailija
33/52 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoimmat mammat voivat antaa omat vanhat mekkonsa miehelle. :D

Vierailija
34/52 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tosiaan kukaan ole neulonut isyysmekkoa?

Vierailija
35/52 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 00:23"]

Eikö tosiaan kukaan ole neulonut isyysmekkoa?

[/quote]

Miehet inhoavat kaikkea neulottua. Paitsi ehkä jotkut viherituhipit, joiden sukupuoli tosin onkin vahvistamatta.

Vierailija
36/52 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huovuttanut miehelle mekon. Valittaa että kutittaa, sanoin että nyt on hyvä harjoitella pois mukavuusalueilta. Pian myös nukuttaa, ei ole omaa aikaa, nälkä kun kukaan ei syötä ym. ikävää... Yritin selittää, että on jo iso poika ja isäkin kohta, tämän tein miehentajuisella kielellä. No enpä tiedä tajusiko, hirveet raivarit sai ja joutu jäähylle, nyt on hiljaista pitkään istuupa 43 minuuttia ihan kuin on ikävuosiakin.

no kun tulee pakkaset on kiitollinen lämpimästä mekostaan ja rasvaan sen sitten illalla, on se kuitenkin niin lutunen meidän isukki <3

Vierailija
37/52 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonkuitu on aina luonnonkuitu. Älkää ostako miehillenne niitä polyesteriveluurivermeitä. Niihin tulee nyppyjä.

Vierailija
38/52 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vähän jäykältä se huovutettu mekko, en oikein tiedä....

Vierailija
39/52 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu jäykkä on mutta niin on jo tuo mieskin. Lapset kannattaisi tehdä nuorena niin ei haittaisi mekon jäykkyys, meillä jo yli nelikymppinen mekkoilija.

nro 48

Vierailija
40/52 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen meille molemmille jouluksi punaiset mekot. On sitten kiva, kun ollaan samanlaisissa. :)