Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelloasiaa, mitä mieltä Omegan kellosta (linkki):

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omega on laatu merkki ja kannatan kunnon kelloon sijoittamista. Ihmettelen bloggaajia monen tonnin Chanel kainalossa ja ranteessa joku massa Michael Kors kello.

Itse pidän jostain muista omegan malleista enemmän kuin noista yleisimmistä, mutta jos tykkäät, niin hanki. Itsehän siitä pitää tykätä. Perus Cartierin saa myös jo tolla hinnalla ja on ehkä himpun yksilöllisempi. 

Vierailija
2/13 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on tuo sama kello valkoisella kellotaululla, sain huomenlahjaksi lähes 12v sitten. Tykkään kovasti!!! Kello on vaan aika pieni, nythän taitaa olla trendinä vähän isommat kellot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno mutta minulle tuo olisi liian kallis. Jos vaikka hukkaisin sen...

Vierailija
4/13 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 21:42"]

Itselläni on tuo sama kello valkoisella kellotaululla, sain huomenlahjaksi lähes 12v sitten. Tykkään kovasti!!! Kello on vaan aika pieni, nythän taitaa olla trendinä vähän isommat kellot.

[/quote]

Eikun tuo onkin varmaan isompi kuin mun kello. Tykkään valinnastasi :)

Vierailija
5/13 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun Omega on kestänyt paremmin ja pysynyt naarmuuntumattomampana kuin puolet uudempi Rolex. Myös huomattavasti edullisempi Guccin kello on (yllättävää kyllä) pysynyt hyvänä lähes yhtä kauan kuin Omega, sen kone on myös sveitsiläinen.

t: nelikymppinen rouva

Vierailija
6/13 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 21:03"]

http://www.laatukellot.fi/omega-constellation-31-mm-black-dial-bracelet-p-13510.html

569

[/quote]

Ihastuin tuohon kun näin sellaisen kuvissa, aina niin ihanan tyylikkäällä Nicole Kidmanilla :)

Vierailija
7/13 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omega on yksi kellohullun mieheni lempimerkeistä. Itse en edes kelloa käytä, joten luotan kellojen laadun suhteen täysin hänen asiantuntemukseensa. Joskus on ollut puhetta siitä, minkä mallin valitsisin, jos joskus saisin hyvän kellon häneltä lahjaksi. Juurikin tämän Constellation ja jonkun simppelin Ladymaticin valkkasin Laatukellon sivustolta. Longinesin kellojen malleista pidän myös, mutta ne eivät kuulema ole koneistoltaan ollenkaan yhtä hyviä kuin Omegat.

Vierailija
8/13 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omegaa kutsutaan kellojen kuningattareksi.

Vierailija
9/13 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon vastauksista! Olen hankkimassa laatukelloa lahjaksi itselleni, olen säästänyt rahaa jo jonkin aikaa. Omega tuntuu merkiltäni, mutta malli pohdituttaa ja myös kellotaulun väri. Aiemmin olin valkoisen kannalla, nyt tumman... kiitos vielä! ap

Vierailija
10/13 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omegalla on edelleen tyylikäs maine. Se yhdistetään eleganssiin, klassisuuteen, James Bondiin (sankari joka ajaa kalliilla klassisilla brittiautoilla).

Rolexeilla ja Cartiereillä on nykyään vähän liian "amerikanräppäri"-maine, ne räppää niistä merkeistä myös lyriikoissaan, Omegan ovat sentään ymmärtäneet jättää rauhaan ja pilaamatta.

Vierailija
11/13 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

euroopan kuninkaallisethan suosii pitkälti omegaa.

Vierailija
12/13 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on Omega pelittänyt jo kohta 15v. Minulla on kokolailla samanlainen kuin tuossa kuvassa, kellotaulu on kylläkin sinertävä harmaa. Oli silloin mainoksissa Nicolella :)

Ostin omani Aleksanterinkadulta kelloliikkeestä läheltä Stockaa ja kun hiukan tingin hinta putosi roimasti.

Vierailija
13/13 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea on kuitenkin löytää kello josta tulee se kulttikello. Ootteko huomannut miten hankalaa se on? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi