Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimiiko teillä e-laskutus?

Vierailija
27.11.2013 |

Näpyttelin joitakin aikoja sitten kaikki laskut e-laskuiksi ja nyt alkaa tippua maksukehotuksia.

Jotain on kuitenkin tapahtunut, kun suoraveloitus on lakannut, mutta e-laskua ei sit ole tullutkaan. Verkkopankissa e-laskusopimukset näkyyy ja olen tarkistanut kaikki tiedot ne on on oikein. Mikä meni pieleen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että e-lasku pyynnöt ei välttämättä mene kerralla. On pitänyt laittaa uudelleen verkkopankissa. 

Vierailija
2/5 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että e-lasku pyynnöt ei välttämättä mene kerralla. On pitänyt laittaa uudelleen verkkopankissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

soita laskuttajalle?  pankin asiakaspalveluun?

Vierailija
4/5 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut samaa, nyt joudun koko ajan tarkkailemaan tilejä. Toki ymmärrän, että jos tänään teen e-laskun, niin eihän se heti sinne laskuttajalle ehdi. Mutta mulle on käynyt myös niin, että suoraveloituksessa ollut lasku on tullutkin yhtäkkiä tavislaskuna postissa ja kun olen lukenut laskun huonosti (olettaen sen olevan suoravelonnassa) on kohta tullut uusi postissa. Vaikka siis suoraveloituksen pitäisi olla edelleen voimassa.

Suosittelen kaikkia olemaan nyt erityisen tarkkana laskujen kans, ikävää tällainen :(

Vierailija
5/5 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordean sivuilla kerrotaan, että ensimmäinen lasku voi vielä tulla paperisena..