Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

American Diners- mitä kannattais syödä?

Vierailija
27.11.2013 |

Suositelkaa mitä siellä kannattaisi syödä, kana ja kala käy, ei punaista lihaa.

Mennään sinne työporukalla eikä listalta oikein mikään annos kolahtanut.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvetin aloitus tämä taas on?

Jos mikään lihas ei käy ja olet katsonut listan läpi ja mikään ei kolahtanut, niin jäljelle jäänee ne muutamat vegevaihtoehdot.

Mä en vaan ymmärrä, mikä juttu tää on, että ravintolaan mennessä pitää katsoa lista etukäteen ja stressata, kun ei löydy sopivaa evästä. Varsinkin, kun kyseessä on tavallinen hamppariravintola! Eiköhän sieltä jotain ruokaa saa, ota vaikka pelkkä jälkkäri, jos et muuta keksi.

Miksi ei vaan voi saapua paikalle ja katsoa paikan päällä, mitä söisi. Hinnat ko.paikassa ei päätä huimaa.

Jotenkin vähän paremmin ymmärtäisin, jos kyse olisi jostain fine diningista.. Ehkä.

Vierailija
2/6 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan työporukan kanssa menossa suoraan töistä ensin Megazoneen, sit saunaan, syömään American D:iin ja sitten johonkin jatkamaan iltaa. Jos en syö kunnolla iltani loppuu lyhyeen ja siksi kyselen vinkkejä mitä tuolla kannattaisi syödä.

Eipä tuonne American Dinersiin muutoin tulisi mentyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne sandwichit on tosi hyviä, ota joko tonnikala tai tomaatti-mozzarella-pesto. Varsinkin jälkimmäinen on tosi hyvä, mozzarella ihanan venyvää :)

Vierailija
4/6 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sori, tonnikala ei käy. Luin äsken vähän huonosti. Mutta toi jälkimmäinen on mun suositus. Olen ottanut sellaisen pari kertaa vaikka syön punaista lihaa, kanaa ja kalaa.

Vierailija
5/6 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Argh, ehkä mä menen nukkuun. Siis kala käy kun lukee oikein tarkasti :D

Ja yksi vaihtoehto on joku broilerinfile-annos. Sellaista tosin en ole maistanut mutta lienee takuuhyvää peruskamaa?

Vierailija
6/6 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten tosi motivoivaa vastata näihin kun ei saa tietää mitä mieltä ap on ehdotuksista :O