Miksi Ohisalo on laittanut maskin nauhat ristikkäin?
Kommentit (37)
Eikö se maski lörpähdä auki sivuilta, jos narut on ristissä? Ainakin näyttää siltä.
Sen piilomerkitys on feministinen, ”jalat ristiin”. Edustaa siis naisten ylivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se maski lörpähdä auki sivuilta, jos narut on ristissä? Ainakin näyttää siltä.
Monilla tosiaan näyttää käyvän näin, mutta kai kaikki riippuu kasvojen muodosta. Kertakäyttömaskit on vähän sellaista one size fits nobody -mallia, ja kukin askartelee sellaisen kiinnityksen jolla saa parhaan istuvuuden. Usein erityisesti naisilla näyttää olevan kaikenlaista kikkakolmosta käytössä, kun tässäkin asiassa kai mies on ihmisen standardityyppi... Mulla ei toimi tuo ristikkäismalli ollenkaan, vaan jos nauhat on liian pitkät, on paras tapa kiinnittää ne hiuspinneillä tukkaan pari senttiä korvien takaa.
Ristiin laittaminen ei välttämättä saa maskia tiiviimmäksi, koska se vetää sivut enemmän kuprulle. Näin ainakin minulla.
Halla-aho jauhotti tänään Ohisalon MT:n tentissä
Aika monikin tekee niin. Jos Mestari käyttäisi maskia siten niin olisi varmaan ok?
Vierailija kirjoitti:
Kangasmaskissa on säädettävät nauhat, ei tarvitse ristiin laittaa kun kiristää riittävän tiukaksi. Miksi muuten vihreä ministeri ei käytä ekologista kangasmaskia vaan kertäkäyttöistä? Ei oikein sovi vihreisiin arvoihin tuollainen.
Koska kangasmaski pitäisi itse puhdistaa, nyt uuden maskin saa aina avustajakomppanialta. Ja lasku menee yhteiskunnalle
Vierailija kirjoitti:
Paperimaskista on sivut ihan avonaiset kun nauhat laittaa ristiin. Sieltähän sen pitäisi olla tiukka eikä suun päältä :D
Sivuille muodostuu virushaavit, kun ne nauhat laittaa ristiin.
T.hoitsu
..kun nauhat on ristissä, kulkee siellä maskissa edes vähän ilma. Helpompi hengittää. Itse pidän töissä myös ristissä, kun sitä maskia on pakko pitää tai visiiriä sit vaihtoehtona.
Vierailija kirjoitti:
Kangasmaskissa on säädettävät nauhat, ei tarvitse ristiin laittaa kun kiristää riittävän tiukaksi. Miksi muuten vihreä ministeri ei käytä ekologista kangasmaskia vaan kertäkäyttöistä? Ei oikein sovi vihreisiin arvoihin tuollainen.
Moni käyttää sekä kangas- että kertakäyttömaskeja tilanteen mukaan, ja käsittääkseni eduskunnan hankkimat ovat kertakäyttöisiä
Aina sitä saa yllättyä siitä, mikä kulloinkin vaivaa pienen ihmisen mieltä.
Hallituksen on erottava! Tohtori Puisto pääministeriksi!
Se on vähän kuin vapaamuurarien käsi piilossa merkki. Kertoo kuulumisesta sateenkaarivarjohallitukseen.