Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mobiiliversiossa ei onnistu kommentointi

Vierailija
27.11.2013 |

Olen koittanut tuolla m.vauva.fi -puolen aihe vapaalla pari kertaa kommentoida keskustelua. Ei onnistu. Puhelin jää jumittamaan vastaamistilaan. Onko muilla vastaavia ongelmia?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla ainakin ja Lumia on käytössä. 

Varsin ärsyttävää.

Vierailija
2/26 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taas näe keskustelun otsikoita ollenkaan, saati viestejä. En siis pysty lukemaan koko palstaa kännykällä. Eikä tietenkään linkki takaisin normaaliversioon toimi, joten tuleepa sekin aika käytettyä johonkin järkevämpään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mobiiliversio on tosi ärsyttävä. Tarjoaa linkkiä siirry täysversioon, mutta pysyy kuitenkin mobiilisivustolla.  Mobiilissa näkyi mulle päällimmäisenä (uusimpana?) keskustelu pussilakanoista vuodelta 2008. Arghh!

Vierailija
4/26 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 18:33"]

Mobiiliversio on tosi ärsyttävä. Tarjoaa linkkiä siirry täysversioon, mutta pysyy kuitenkin mobiilisivustolla.  Mobiilissa näkyi mulle päällimmäisenä (uusimpana?) keskustelu pussilakanoista vuodelta 2008. Arghh!

[/quote]

Joo, mulla käy samalla tavalla! Oon ihmetelly, että mitä mä nyt vahingossa painoin, ku tulee pussilakanajutut...

-ap

Vierailija
5/26 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan mobiiliversiossa vastaaminen ei onnistu lainkaan Lumialla. Se vaan jumittaa. Näin ollut sen julkistamisesta asti.

Välillä myös näyttää jotkut vanhat ketjut vaan.

Kumma, ettei ole vieläkään bugeja korjattu, vaikka ollut jo pitkään käytössä. Miksi luoda mobiiliversiota, jos se tökkii?

Samahan oli aikoinaan Finnkinon mobiiliversion kanssa. Nyt vasta tänä syksynä alkanut joten kuten toimia.

Vierailija
6/26 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta on tällä palstalla valitettu jo useaan, eli kaikilla taitaa olla sama ongelma. Miksi tuollaisia mobiiliversioita tehdään, jos ne ei ole toimivia?

Vierailija
7/26 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma ja iPhonella käytän.

Vierailija
8/26 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, pussilakanat ja lagaus.

Vierailija
9/26 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, pussilakanat täälläkin, eikä pääse täysversioon. Ja nyt oli ihan itse vaihtanut sivuston mobiiliksi. Eilen aamulla meni samasta suosikki- linkistä täysversioon ja illalla tuli mobiilipussilakana. Ärsytttttäääääää.

Vierailija
10/26 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimii kaikki, enkä koskaan ole nähnyt mitään pussilakanakeskustelua.

Vierailija
11/26 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 10:17"]Mulla toimii kaikki, enkä koskaan ole nähnyt mitään pussilakanakeskustelua.

[/quote]

Samoin. Ärsyttää kun ihmiset aina vaan valittaa kaikesta.

Vierailija
12/26 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussilakanat täälläkin, aukeaa kun klikkaa täysversion linkkiä, käytössä android. Ja vastaaminen ei onnistu.

Vierailija
13/26 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö kenties ilmoittaa ylläpidolle, jos haluaa asiaan korjausta? Ketjuihin kirjoittelu ei taida asiaa auttaa.

Itsekään en pysty mobiilisti kommentoimaan ,mutta ei haittaa, eipähän tule kirjoiteltua mitään, mitä pitäisi katua.

Vierailija
14/26 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama pussilakanajuttu! Lisäksi jos haen googlella jotain ja tulen sieltä linkistä tänne niin heittääkin keskustelujen etusivulle eikä siihen keskusteluun johon olin menossa. Perkele.

Enkä pääse takaisin täysversioon, eli kännykällä ei voi käyttää tätä.

Vierailija
15/26 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama pussilakana täälläkin. Takaisin lumiassa saa vaihdettua kun laittaa asetuksista sen täysversio-vaihtoehdon.

Vierailija
16/26 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin takaisin Lumialla täysversioon, ei pystynyt vastaamaan ja selaus oli persiistä.

Vierailija
17/26 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin pussilakanat, lisäksi en pääse lukemaan Vauva.fi:n muita keskustelualueita (esim. Vauvakuumetta) iPhonella ollenkaan, kun heittää aina vain av:n etusivulle. Todella raivostuttavaa!

Vierailija
18/26 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, pussilakanaa pukkaa, täysversioon ei pääse millään eikä kommentin lähettäminen onnistu.

Vierailija
19/26 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää palautetta sivustolle, niin mäkin tein!

Vierailija
20/26 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 15:06"]Jättäkää palautetta sivustolle, niin mäkin tein!

[/quote]

Onnistuuko palautteen jättäminen mobiiliversion kautta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi