Mobiiliversiossa ei onnistu kommentointi
Olen koittanut tuolla m.vauva.fi -puolen aihe vapaalla pari kertaa kommentoida keskustelua. Ei onnistu. Puhelin jää jumittamaan vastaamistilaan. Onko muilla vastaavia ongelmia?
Kommentit (26)
Mä en taas näe keskustelun otsikoita ollenkaan, saati viestejä. En siis pysty lukemaan koko palstaa kännykällä. Eikä tietenkään linkki takaisin normaaliversioon toimi, joten tuleepa sekin aika käytettyä johonkin järkevämpään.
Mobiiliversio on tosi ärsyttävä. Tarjoaa linkkiä siirry täysversioon, mutta pysyy kuitenkin mobiilisivustolla. Mobiilissa näkyi mulle päällimmäisenä (uusimpana?) keskustelu pussilakanoista vuodelta 2008. Arghh!
[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 18:33"]
Mobiiliversio on tosi ärsyttävä. Tarjoaa linkkiä siirry täysversioon, mutta pysyy kuitenkin mobiilisivustolla. Mobiilissa näkyi mulle päällimmäisenä (uusimpana?) keskustelu pussilakanoista vuodelta 2008. Arghh!
[/quote]
Joo, mulla käy samalla tavalla! Oon ihmetelly, että mitä mä nyt vahingossa painoin, ku tulee pussilakanajutut...
-ap
Mullakaan mobiiliversiossa vastaaminen ei onnistu lainkaan Lumialla. Se vaan jumittaa. Näin ollut sen julkistamisesta asti.
Välillä myös näyttää jotkut vanhat ketjut vaan.
Kumma, ettei ole vieläkään bugeja korjattu, vaikka ollut jo pitkään käytössä. Miksi luoda mobiiliversiota, jos se tökkii?
Samahan oli aikoinaan Finnkinon mobiiliversion kanssa. Nyt vasta tänä syksynä alkanut joten kuten toimia.
Tuosta on tällä palstalla valitettu jo useaan, eli kaikilla taitaa olla sama ongelma. Miksi tuollaisia mobiiliversioita tehdään, jos ne ei ole toimivia?
Joo, pussilakanat täälläkin, eikä pääse täysversioon. Ja nyt oli ihan itse vaihtanut sivuston mobiiliksi. Eilen aamulla meni samasta suosikki- linkistä täysversioon ja illalla tuli mobiilipussilakana. Ärsytttttäääääää.
Mulla toimii kaikki, enkä koskaan ole nähnyt mitään pussilakanakeskustelua.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 10:17"]Mulla toimii kaikki, enkä koskaan ole nähnyt mitään pussilakanakeskustelua.
[/quote]
Samoin. Ärsyttää kun ihmiset aina vaan valittaa kaikesta.
Pussilakanat täälläkin, aukeaa kun klikkaa täysversion linkkiä, käytössä android. Ja vastaaminen ei onnistu.
Pitäisikö kenties ilmoittaa ylläpidolle, jos haluaa asiaan korjausta? Ketjuihin kirjoittelu ei taida asiaa auttaa.
Itsekään en pysty mobiilisti kommentoimaan ,mutta ei haittaa, eipähän tule kirjoiteltua mitään, mitä pitäisi katua.
Mulla on sama pussilakanajuttu! Lisäksi jos haen googlella jotain ja tulen sieltä linkistä tänne niin heittääkin keskustelujen etusivulle eikä siihen keskusteluun johon olin menossa. Perkele.
Enkä pääse takaisin täysversioon, eli kännykällä ei voi käyttää tätä.
Sama pussilakana täälläkin. Takaisin lumiassa saa vaihdettua kun laittaa asetuksista sen täysversio-vaihtoehdon.
Vaihdoin takaisin Lumialla täysversioon, ei pystynyt vastaamaan ja selaus oli persiistä.
Täälläkin pussilakanat, lisäksi en pääse lukemaan Vauva.fi:n muita keskustelualueita (esim. Vauvakuumetta) iPhonella ollenkaan, kun heittää aina vain av:n etusivulle. Todella raivostuttavaa!
Sama täällä, pussilakanaa pukkaa, täysversioon ei pääse millään eikä kommentin lähettäminen onnistu.
Jättäkää palautetta sivustolle, niin mäkin tein!
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 15:06"]Jättäkää palautetta sivustolle, niin mäkin tein!
[/quote]
Onnistuuko palautteen jättäminen mobiiliversion kautta?
On mulla ainakin ja Lumia on käytössä.
Varsin ärsyttävää.