Insta tietäjät! Antaako ig ehdotukseksi sellaisia henkilöitä jotka mahdollisesti stalkkaavat sivuanne?
Mulle tuli kummallisia ehdotuksia; monta sellaista jotka ovat oikeassa elämässä osoittaneet vihaavansa minua. Stalkkaavatko he tiliäni?
Kommentit (7)
En ole kiinnittänyt huomiota moiseen, kun en jaksa sellaisella turhanpäiväisyydellä vaivata päätäni.
Voihan se olla, että Instagram ehdottaa seurattaviks, sellaisia, joiden kanssa seuraat samoja sivuja, olet samoista asioista kiinnostunut, tai jotka ovat alueeltasi, kenties olet heidän kanssaan jo Facebookissa kaverina, tai joskus ollut yms.
Ei välttämättä mistään stalkkaamisesta kyse.
Eiks insta just ole stalkkausta varten?
Mulla on julkinen tili ja kyllähän sitä kuka vaan voi katsella.
Vierailija kirjoitti:
Eiks insta just ole stalkkausta varten?
Mulla on julkinen tili ja kyllähän sitä kuka vaan voi katsella.
No näin just. Ei voi puhua stalkkaamisesta, jos itse levittelee asiansa nettiin toisten katsottavaksi.
Ei mulla ainakaan. Stalkkerithan näkee apilla ja mulla ne eivät ole samoja, mitä ehdotuksissa.
Ne tietää kännykän perusteella ketä olet tavannut
Minulla on yksityinen tili, joten kukaan ei pääse sitä stalkkaamaan. Paljon saan ehdotuksia, että alkaisin seuraamaan jotain tutun tuttua, tai sellaisia, joiden äidin tiliä seuraan. Tai kun seuraan tietyn firman instatiliä, ehdotetaan minulle seurattavaksi ko. firman yhteistyökumppaneiden ja asiakkaiden tilejä. Yleensä niissä ehdotuksissa lukee, mikä tai mitkä seuraamistani tileistä seuraavat ehdotettua tiliä.
Oma lukunsa ovat tilit, joita itse stalkkaan. Niitä ehdotetaan tuon tuostakin seurattaviksi. Minulla vain on syyni, miksi en niitä seuraa vaan stalkkaan. Julkkiksia ovat he. Aikansa stalkkaan, jos on mielenkiintoista sisältöä, mutta kun mielenkiinto lopahtaa, jätän vain katsomatta ko. tilin.
Tätä on varmaan moni muukin ihmetellyt?