Mitkä ovat sinun top 5 netflix sarjaa?
Tässä on minun mieleeni parhaat:
1. Peaky blinders
2. Breaking Bad
3. Mindhunter
4. Stranger Things
5. Ratched
Kommentit (231)
Mulla on aika laajaa vaihtelua tyylissä:
Narcos
The Mechanism
Breaking Bad
Peaky Blinders
Gilmore Girls / Modern Family
Gilmore Girls - vuosi elämää
Suits
The Flash
Outlander
Luke Cage
Moderni perhe
Frendit
Himym
Stranger things
OITNB
Locke & Key
Sweet Magnolias
Gilmore girls
How I met your mother
Unsolved mysteries
The Crown
Virgin river
Black Mirror
sisustussarjat
remppasarjat
Peaky Blinders oli tosi viihdyttävä. Sarja sisältää kauniita kohtauksia ja tapahtuu menneessä ajassa. Mustalaismafiasta kai tämä kertoo, mutta sisältää paljon muutakin.
Dark
Black Mirror
Rick & Morty
Mindhunter
en keksi viidettä
The Crown
Emily in Paris
Eliittikoulu
The Suits
Quicksand
Selling Sunset
1. Juhlat (Russian Doll)
2. BoJack Horseman
3. The Haunting of Hill house
4. Santa Clarita Diet
5. Good Girls
Derry Girls
Stranger Things
The Good Place
Dark
Orphan Black
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen netflixin tarjonta on kyllä onneton.
Samat leffat tungettu useaan kategoriaan, ettei näkyisi, miten pieni se tarjonta on.
On siellä vaikka kuinka paljon elokuvia/sarjoja.
Jotkut ovat hyvin piilossa siellä joukossa.
Se etsiminen vasta haastavaa onkin ja kaipa on siitäkin kiinni, kuinka nirso maku on.Itse olen lähes "kaikkiruokainen".
Amerikassa ja Briteissä on paljon parempi valikoima. Jopa brittiläisiä laatusarjoja.
1. BoJack Horseman
2. Breaking Bad
3. Rick & Morty
4. Paluu Pulpettiin (Community)
5. Orange Is The New Black
Vierailija kirjoitti:
Hei 66-vuotias yli-ikäinen! Täällä 61-vuotias, joka katsoo Netflixiä, HBO:ta, ruutu plussaa, ym. Ei kai ikä mikään este sarjojen katselulle ole. Minä tosin kuuntelen radiosta Yle X:ää. Varsinkin aamujen Ville ja Köpi jaksavat naurattaa. Olen nainen, en usko, että moni uskoisi, mitä katson ja kuuntelen. Outfit on aika ladylike. Älä koskaan aliarvioi naapuriasi!
Jep. tarkoitinkin lähinnä sitä, että selvästi ainakin tarjonta huomioiden Netflixin kohderyhmää ovat hiukan (tai paljon) meitä nuoremmat. Mutta en väittänyt, ettemme mekin saisi sitä katsoa. En vaan oikein enää jaksa innostua kovinkaan yliluonnollisista sarjoista, vampyyreistä puhumattakaan. Katsoin Walking Deadia sihen asti, kunnes Rick hävisi vai kuoliko hän. Ne nahkaoliot oli jotenkin niin vastenmielisiä. Enemmän kuin zombit :).
Radion kuuntelun lopetin aika pian kun Radio Mafia vaihtui YleX:ksi. Katson myös nykyisin hyvin paljon youtuben LIVE-kissajuttuja. Nytkin on jännittävää seurata kisuemon poikastensa vieroittamista. Ja ihanien villien kisunpoikien temmellystä. Kun ei tarvitse itse herätä siihen...
Anteeksi OT!
Moderni perhe
Frendit
Grace & Frankie
Breaking Bad
Good Girls
Mindhunter eka kausi.
Breaking Bad
The Crown kaksi ekaa kautta.
Sex education
Jumalattomat
Ja bonarina:
Bridgerton.
Olkaa hyvä ja katsomisen iloa!
Breaking Bad
Better call Saul
Mindhunter
Orange is the new black
Kalifaatti
Black Mirror
You
The 100
Superstore
Netflixiin saa paljon enemmän tarjontaa, kun vaihtaa oletuskieleksi englannin. Suomen kieliasetuksilla se näyttää vain ne, joissa on tekstitys suomeksi. Jos englanti kelpaa tekstityskieleksi niin maailma avautuu!
-Ohis
Black Mirror
Ozark
Mindhunter
The Crown
River tai The Fall viidenneksi
Varmaan on muitakin hyviä, jotka ei tuu nyt mieleen.