Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aihetta uudelle raskaustestille?

Vierailija
27.11.2013 |

Tein tänään raskaustestin ja ohjeissa sanottiin, että 5 minuutin odotusaikana testi laitetaan tasaiselle alustalle ikkunapuoli ylöspäin. Epähuomioissa olin kuitenkin pitänyt sitä ikkunapuoli alaspäin. Tasaisella alustalla kuitenkin. 5 minuutin jälkeen testissä oli selvälti vain 1 viiva. Pidin sitä varmuudeksi vielä 5 minuuttia oikein päin ja edelleen oli selvästi vain 1 viiva. Voiko tähän nyt siis luottaa vai voiko tuossa tapahtua virhe ja olisi asiaa uudelle testille? Todella pelottaa että olisin raskaana enkä halua enää panikoida..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä uskon että tuohon voi ihan luottaa. Eikai sillä niin väliä miten päin se on jos kuitenkin selvä tulos tuli. Älä turhia panikoi :)

Vierailija
2/5 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kai.. Mietin vain kun testissä sanottiin, että jos mitenkään poikkeaa ohjeista niin saattaa tulla väärä tulos.. Ei siinä kyllä kiellettykään sen pitämistä toisinpäin, kai se on loogisinta pitää niin että tuloksen näkee heti kun se alkaa hahmottumaan :D En itse vaan paniikissa edes huomannut sitä ikkunaa siinä testissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni kannattaisi kyllä tehdä uusi testi ja tällä kertaa lukea ne ohjeet vähän tarkemmin

Vierailija
4/5 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh. Se ohjeisti siksi pitämään ikkunapuoli ylöspäin, että näet tuloksen heti. Se ei vaikuta tulokseen mitenkään. Tää oli aika... idioottimainen kysymys :D

Vierailija
5/5 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh nojoo oli varmaan.. :D Oon vaan aika nuori ja paniikissa ni tuli heti kauhee apua olo ku huomasinki että oon tehny jotain väärin :D no kiitti vastauksista, voin olla levollisin mielin huh :)