Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihtymisvaiheen maskisuositus

Vierailija
24.09.2020 |

Mitä veikkaatte alkaako kukaan käyttämään maskia kaupassa ym. Kiihtymisvaiheen maskisuosituksen mukaisesti ?

Jotenkin itse epäilen. Aion kyllä käyttää maskia itse.

Kiihtymisvaiheen maskisuositus

Vaihtoehdot

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen lainsäädäntö ei mahdollista maskipakon määräämistä ja niin kauan kun ei ole pakkoa en käytä. Jos en pääse ilman maskia johonkin kauppaan niin vaihdan kauppaa. Jos ei enää kauppoja mihin pääsisi niin tilaan verkkokaupasta. Se naurettava kirurginmaski ei edes suojaa koronalta joten käyttäminen pelkkä vitsi johon nyt pitäisi koko yhteiskunnan mennä. En aio osallistua. 

Vierailija
62/66 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hyvä että kanssaihmisten turvallisuus on sinulle noin tärkeää. Mitään ei ole pakko tehdä, paitsi kuolla ja maksaa veroja. Silti voi joskus miettiä muidenkin ihmisten hyvinvointia, eikä pelkästään omaa napaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edelleenkään noiden maskien tehoon usko, mutta käytän nyt, kun tartuntoja alkaa olla aika paljon ja sitä suositellaan. Jos huomataan myöhemmin, että maskit levittävät tautia tai niistä on muuta terveydellistä haittaa, niin eipä ole minun vastuullani. Itse lähinnä liikun ihmisten ilmoilla työmatkat ja kaupassa käynnit. Pidän turvavälejä aina kun voin. Montakohan tartuntaa mahtaa olla Helsingissäkään julkisissa tullut? Eiköhän nuo ole bileistä ym. tapahtumista saatuja. 

Vierailija
64/66 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritin, mutta rillipäänä rn nähnyt mitään joten se siitä. Eli en käytä ellei oikeasti tule pakko sakon uhalla.

Vierailija
65/66 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin tänään että useampi asiakas kuin ennen käytti maskia. Itellä maski tai visiiri töissä (kauppakeskuksessa) ollut keväästä asti. Vapaa-ajalla maski jos johonkin julkiseen paikkaan on asiaa, työmatkat kuljen maalta pk seudulle autolla.

Vierailija
66/66 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla just nyt oo ainakaan varaa ostaa maskeja. Katsoo sitten ensi kuun puolella, mutta tuskin ostan sittenkään jos ei nyt aivan pakkoa tule. Kun täällä ei ole jaettu edes ilmaisia.

Voin kertoa, että ihan helvetin paljon halvemmaksi tulee ostaa maskit kuin sairastua, käyttää valtavasti rahaa lääkkeisiin ja huonolla tuurilla saada pitkäaikaiskorona, joka tekee osan työkyvytöömiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi