Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihtymisvaiheen maskisuositus

Vierailija
24.09.2020 |

Mitä veikkaatte alkaako kukaan käyttämään maskia kaupassa ym. Kiihtymisvaiheen maskisuosituksen mukaisesti ?

Jotenkin itse epäilen. Aion kyllä käyttää maskia itse.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kuljen tuolla rillit päässä, on sula mahdottomuus käyttää maskia, sillä näköttimet melkein samantien huurussa. Eikä ne hengitysongelmatkaan pahoinvointeineen, ja tajunmenetyksineen houkuttele. Joten, en käytä maskia, mukaani kuitenkin saatan ottaa, varmuuden vuoksi.

Googlettele ulkomailta ohjeita rillit ja maskit sekä vähän muutenkin tietopohjaa maskien hyödyistä. Sekä tuosta hiilidioksidi asiasta, jos se sinua pelottaa.

Vierailija
22/66 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korona on tarjonnut hyvän uuden tavan mitata ihmisen älykkyyttä. Jos ihminen käyttää sanaa ”hysteria” viitatessaan maailmanlaajuiseen, monelle vakavia oireita ja mahdollisesti pitkäaikaisia haittoja aiheuttavaan pandemiaan, hän selvästi on ihmislajin astetta tyhmempi edustaja.

Ei ole kynät ihan terävimmästä päästä tai kaikki muumit laaksossa, jos ei maskia käytä joukkoliikenteessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korona on tarjonnut hyvän uuden tavan mitata ihmisen älykkyyttä. Jos ihminen käyttää sanaa ”hysteria” viitatessaan maailmanlaajuiseen, monelle vakavia oireita ja mahdollisesti pitkäaikaisia haittoja aiheuttavaan pandemiaan, hän selvästi on ihmislajin astetta tyhmempi edustaja.

LOL. Sama juttu joka vuosi jonkun kausiinfluenssan kanssa. Toki tää korona on tilastollisesti harmittomampi kuin kausiinfluenssa.

Vierailija
24/66 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kuljen tuolla rillit päässä, on sula mahdottomuus käyttää maskia, sillä näköttimet melkein samantien huurussa. Eikä ne hengitysongelmatkaan pahoinvointeineen, ja tajunmenetyksineen houkuttele. Joten, en käytä maskia, mukaani kuitenkin saatan ottaa, varmuuden vuoksi.

Googlettele ulkomailta ohjeita rillit ja maskit sekä vähän muutenkin tietopohjaa maskien hyödyistä. Sekä tuosta hiilidioksidi asiasta, jos se sinua pelottaa.

Kiitos, mutta ei kiitos. Minun osaltani riittää.

En osallistu enää yhtään tähän koko korona -pelleilyyn. Olen jo osani tehnyt. Nyt on niiden vuoro, jotka ovat tuolla viruslingoissa pyörineet koko tämän ajan, kun moni meistä on ollut omaehtoisissa karanteeneissa, vältelleet liikkumista niin paljon, kuin mahdollista jne.

Vierailija
25/66 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kynät ihan terävimmästä päästä tai kaikki muumit laaksossa, jos ei maskia käytä joukkoliikenteessä.

Miksi käyttäisit turhaa maskia? Ethän käytä maskia kausi-influenssankaan takia. Korona ei ole lähelläkään niin tappava kuin influenssa.

"Toistaiseksi influenssa näyttää tilastojen valossa tappavammalta taudilta kuin korona"

https://www.iltalehti.fi/flunssa/a/2e9e4a1f-c3a4-4b6e-b70d-fa09e11a5b75

Vierailija
26/66 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki semmosia maskeja joista ei mene huuruun!

Itse luin iltapäivälehden vertailun ja tilasin niitä joista testaaja totesi että parhaita silmälasipäiselle.

Kiitos ehdotuksesta, mutten aio osallistua tähän hysteriaan omalla kustannuksellani yhtään tämän enempää. Saa luvan riittää minun osaltani.

Lue: MINÄ voin levittää oireettomana koronaa muihin. Ei koske Minua. Yhteiskunnan pitää hoitaa koronaan sairastuneet. Jos Minä sairastun koronaan, yhteiskunnan pitää hoitaa Minut. Minulla on oikeus vaarantaa muiden turvallisuus, mutta muilla ei ole oikeutta vaarantaa Minun turvallisuuttani. Jos tehohoitopaikoista tulee pulaa, Minut pitää kuitenkin hoitaa ensimmäisenä.

Vierailija
27/66 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

<25 v.?

Vierailija
28/66 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hysteriaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LOL. Sama juttu joka vuosi jonkun kausiinfluenssan kanssa. Toki tää korona on tilastollisesti harmittomampi kuin kausiinfluenssa.

LOL jos sinulle ainoa mittapuu taudin vaikeuden määrittelyssä on kuolleisuus.

Vierailija
29/66 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tää voitais jo unohtaa?

Vierailija
30/66 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hysteriaa. Älkää alistuko tällaisen fasistisen kontrollin edessä

Nää denialistit kuvittelee kai olevansa jotain uraauurtavia edelläkävijöitä ja itsenäisi ajattelijoita, kun eivät suostu uskomaan kehotusta suojata itseään ja muita. Nolo totuus on, että vouhottavat vain hölmöstä öykkäriydestään ja osoittavat vajaavaisuutensa luetun ymmärtämisessä ja maailman havainnoinnissa.

Ehkei korona tapa perustervettä, mutta vuoden oireilu jälkitauteineen ei oo houkutteleva ajatus. En toivo sitä edes näille vouhkaajille.

Vierailija
31/66 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse luin iltapäivälehden vertailun ja tilasin niitä joista testaaja totesi että parhaita silmälasipäiselle.

Kiitos ehdotuksesta, mutten aio osallistua tähän hysteriaan omalla kustannuksellani yhtään tämän enempää. Saa luvan riittää minun osaltani.

Lue: MINÄ voin levittää oireettomana koronaa muihin. Ei koske Minua. Yhteiskunnan pitää hoitaa koronaan sairastuneet. Jos Minä sairastun koronaan, yhteiskunnan pitää hoitaa Minut. Minulla on oikeus vaarantaa muiden turvallisuus, mutta muilla ei ole oikeutta vaarantaa Minun turvallisuuttani. Jos tehohoitopaikoista tulee pulaa, Minut pitää kuitenkin hoitaa ensimmäisenä.

Yhteiskunnan ei ole tähänKÄÄN saakka tarvinnut pitää minusta huolta yhtään mitenkään, eikä tarvitse jatkossakaan. Ole siis huoleti. Minä EN vie sinulta, enkä sinun läheisiltäsi pienintäkään mahdollisuutta saada tarvitsemaasi apua, tai hoitoa.

Vierailija
32/66 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös siinä thl. kalvossa, STM tiedotus tilaisuudessa oltu luetteloitu lähes kaikki mahdolliset se isä tilat yms.? Eli koulut, museot, leffat, teatterit, konsertit, kirjastot, jne. Urheilujuttuja yms........

Että ne maskit on kyllä tulossa joka paikkaan kohtapuolin Suomessa.

Hyvä näin, niin Viirus ei leviä ja saadaan pysäytetyksi.

Vierailija
33/66 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskeja hommattu varalle. Saako nuoret kouluista maskit, eli maksaako kaupunki ne, jos tulee ohje, että pitää kouluissa koko ajan käyttää maskia, tarvitsee useamman per päivä.

Vierailija
34/66 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei pakota minua peittämään kasvojani jos en halua. Tämä ei ole mikään islam.

Vierailija
35/66 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös siinä thl. kalvossa, STM tiedotus tilaisuudessa oltu luetteloitu lähes kaikki mahdolliset se isä tilat yms.? Eli koulut, museot, leffat, teatterit, konsertit, kirjastot, jne. Urheilujuttuja yms........

Että ne maskit on kyllä tulossa joka paikkaan kohtapuolin Suomessa.

Hyvä näin, niin Viirus ei leviä ja saadaan pysäytetyksi.

Kaupat ja kauppakeskukset myös. Se on hyvä, kun myyjät ovat usein niitä nuoria

Vierailija
36/66 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolleiden keski-ikä on 84v joten en käytä.

Vierailija
37/66 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maskeja hommattu varalle. Saako nuoret kouluista maskit, eli maksaako kaupunki ne, jos tulee ohje, että pitää kouluissa koko ajan käyttää maskia, tarvitsee useamman per päivä.

Kaupunki maksaa, älä murehdi.

Vierailija
38/66 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla just nyt oo ainakaan varaa ostaa maskeja. Katsoo sitten ensi kuun puolella, mutta tuskin ostan sittenkään jos ei nyt aivan pakkoa tule. Kun täällä ei ole jaettu edes ilmaisia.

Sulla ei ole kymmentä euroa? Itse tilasin kangasmaskit netistä, jolloin yhden maskin hinnaksi tuli postikulut mukaanlukien 7,50 e. Minusta kohtuullista. Ei ole pakko ostaa kertakäyttömaskeja.

Vierailija
39/66 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei pakota minua peittämään kasvojani jos en halua. Tämä ei ole mikään islam.

No niin, uskontokortti vedetty esiin! Itsemääräsinidiotismi onkin jo niin kulunut. 

Tämä on demokratiaa, ehkä kristillisyyttäkin. En oikein tiedä, mitä haet takaa oudolla lauseellasi "tämä ei ole mikään islam".  Siis  mikä ei ole? Korona ei tosiaan oo islam, oot sentään sen ymmärtäny.

Vierailija
40/66 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskunnan ei ole tähänKÄÄN saakka tarvinnut pitää minusta huolta yhtään mitenkään, eikä tarvitse jatkossakaan. Ole siis huoleti. Minä EN vie sinulta, enkä sinun läheisiltäsi pienintäkään mahdollisuutta saada tarvitsemaasi apua, tai hoitoa.

Et ole tarvinnut sairauden- tai terveydenhoitoa, käynyt koulua, käyttänyt tietä, taloosi ei tule vesijohtoa eikä myöskään mene viemäriin mitään. Haluatko, että jatkan vielä, miten Minä en ole saanut yhteiskunnalta mitäänKÄÄN.