Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen työmatkat ja lasten pettymys..

Vierailija
27.11.2013 |

Mies menee työmatkalle viikoksi, lapset kaipaa ja laskee päivä siihen, että iskä tulee kotiin. Ja miten käy, mies ilmoittaa vaimolle, että jäänkin viikon päätteeksi kaverin luokse vielä yöksi ja ryyppämään, senhän jo tietää. Ja riittääkö edes yksi yö. Miksi minun pitää aina lakaista sirpaleet, sitten kun lapset kuulee että ei riitäkään että laskee ne yöt mitä isin kanssa sopi, vaan lisätäänpä siihen vielä yksi tai kaksi. Ja eipä ole eka kerta!!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lupauksia rikotaan juomisen takia niin ukko päätyisi kyllä meidän taloudessa ulkoruokintaan.

Mutta oma isäni saattoi aikoinaan lähteä lyhyellä varoitusajalla vuodeksikin matkatöihin ulkomaille (jonka aikana kävi siis kerran tai kaksi kotona) tai toisaalta lähteä parin kuukauden työmatkalle ja sitten tulikin pari muuttujaa ja projekti venyi puoleksi vuodeksi. Tulopäivät ja lähtöpäivät elivät jatkuvasti, eikä isäni voinut niihin silloin vaikuttaa, vaan projektin eteneminen joka ei ollut hänestä pelkästään kiinni sekä työnantaja määrittelivät isän sijainnin.

Minä en kärsinyt isän poissaoloista sinänsä. Kärsin vain siitä mitä lähdöt ja muuttuvat suunnitelmat tekivät äidille. Äiti yksinkertaisesti romahti joka kerta, mikä oli vaikeaa katseltavaa lapsille. Hän oli muutenkin aika epätasapainoinen, ja meillä se meni niin päin että lapset siivosivat sirpaleita.

Tuollainen huvin vuoksi eli ryyppyiltojen takia lupausten rikkominen on kyllä minunkin mielestäni anteeksiantamatonta. Mutta ei minulle lapsena suunnitelmien muutokset ja muutama kuukausi sinne tänne olisi ollut mikään iso juttu jos meillä olisi ollut turvallinen aikuinen kanssamme.

Vierailija
22/25 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tuollaista sietäisi vaikka ei lapsia olisikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ensi kerralla kertoo jäävänsä kaverille viikonlopuksi, niin kysy, että onko varmakans että jäät, ei muuten, mutta voin pyytää rakastan yöksi viikonloppuna.

Saattaa työreisu lopahtaa jo perjantaina puolilta päivin ja käy kotona viikollakin

Vierailija
24/25 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pidät tuollaista miestä? Miksi siedä tullaista käytöstä?

Vierailija
25/25 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 11:53"]

Kun ensi kerralla kertoo jäävänsä kaverille viikonlopuksi, niin kysy, että onko varmakans että jäät, ei muuten, mutta voin pyytää rakastan yöksi viikonloppuna.

Saattaa työreisu lopahtaa jo perjantaina puolilta päivin ja käy kotona viikollakin

[/quote]

Lapsellista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä