Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin kaikki hyvät miehet ovat menneet?

Vierailija
24.09.2020 |

Otsikko kertookin kaiken olennaisen.

Kommentit (111)

Vierailija
41/111 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät miehet ovat edelleen kaikkialla. Prismassa, töissä, kotona tai jopa deittipalveluissa. Ei ne (me) mihinkään ole kadonnut. Mutta jos etsitte täydellistä niin löytyvät vain mielikuvituksesta.

T. Melkei nelikymppinen sinkku, lapseton (isoilla tuloilla). Mutta eronnut, lukihäiriöinen, koulut kesken jättänyt, ja joskus sikareita polttava.

Vierailija
42/111 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät miehet ovat edelleen kaikkialla. Prismassa, töissä, kotona tai jopa deittipalveluissa. Ei ne (me) mihinkään ole kadonnut. Mutta jos etsitte täydellistä niin löytyvät vain mielikuvituksesta.

T. Melkei nelikymppinen sinkku, lapseton (isoilla tuloilla). Mutta eronnut, lukihäiriöinen, koulut kesken jättänyt, ja joskus sikareita polttava.

Kaikki muut käy, mutta sikari haisee ihan pskalle, ja sen polttaja myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/111 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan tiedä. Monta olen luullut löytäneeni. Tuntuu että kovasti ollaan niin hyviä ja pariutumishaluisia ja uskollisia ja luotettavia ja vaikka mitä, ehkä vuoden tai parin ajan. Sitten ne ”hyvät miehet” huomaavatkin että ei nyt oikeestaan niin nappaakkaan tämä tylsä arki ja perhe-elämä, vaikka ei siinä oikein mitään vikaakaan osata nimetä. Seksikään ei oikein kiinnosta eikä mikään perheeseen liittyvä.

Vierailija
44/111 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän minä.

Vierailija
45/111 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sikareita polttava... jäänyt jollekin 70 luvulle. Sikareiden polttamisessa ei ole mitään coolia. Lopeta ja tasokkaat naiset kiinnostuvat.

Nää sikarit on jotenkin nolo juttu. Miehet näkee netin kuvastosta että menestyneet polttavat sikareita, se varmaan se yhtymäkohta tässä, mutta se on imago, ja imagot on tylsiä egopönkkiä, epäsuoria tapoja pönkittää itsetuntoa tai näyttää menestyneeltä muiden silmissä.

Vierailija
46/111 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomailta hain missin näköisen.

Suomessa kyllä kelpaisin ihan hyvännäköisille, mutta teidän persoonat on kyllä ihan kauheita. Vaihtelee tylsästä ja passivisesta, mt-ongelmaisiin ja varsinaisiin pirttihirmuihin. Plus vaikka teillä on löysä seksuaalinen moraali niin kuitenkin onnistutte olemaan huonoja sängyssä.

Kertoo ihan riittävästi sinusta kun naisen ainoa avu on "missin näköinen". Olisit päässyt halvemmalla ja vähemmällä draamalla kun olisit ostanut barbinuken sovalle viereesi.

Vierailija
47/111 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinityttö: Feminismiä!

20v nainen: Minä en miestä kaipaa elämääni.

30v nainen: Missä kaikki hyvät miehet ovat?

40v nainen: 20 kissaa

Vierailija
48/111 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviä miehiä on vielä pariutumisiässä olevia, hyvät aikuiset miehet ovat varattuja 100 %.

Hyvä mies ei ole vapaa. Jos hän on onnettomassa liitossa, hän vaihtaa lennossa niin ettei ole vapaa siinä välillä.

Hyvä mies saattaa löytyä ikivaareista jotka ovat rautaa, ja kovaa tekoa ja elossa kun muut ovat jo lähteneet, mutta lisääntymisikäisiä hyviä ja VAPAITA miehiä ei ole olemassa. 

Hyvä mies täytyy tavata nuorena, tai harrastuksissa tai työpaikalla tavaten lennosta vaihtaen, jos sielu sietää. Mutta sinkkuina niitä EI ole. 

Siksi tinder tai nettideitit ovat "hyvää aikuista miestä" etsiville täysin turhia.

Siellä on jotain metsässä asuvia erakkoja tai muita muille naisille kelpaamattomia, ja se tarkoittaa että aika ankeaa tasoa, sillä naisilla on matalat rimat koska me jaksamme näitä kehityshenkkeita, niin kauan kuin jaksamme.

Tämä kommentti oli sellaista miesten aliarvioimista, että ylläpidon olisi pitänyt jättää se kokonaan julkaisematta.

Vierailija
49/111 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä niillä on jo vaimo ja lapset.

Siellähän ne ovat, perheensä luona.

Ei välttämättä lapsia.

Vierailija
50/111 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on heistä kaikkein paras, rakkain ja ihanin. Oikeastaan palvon mun miestä:)

Vierailija
51/111 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kyllä ole hyvä mies. Hyvä mies on kunnollinen, eikä mikään koulut kesken jättänyt röökimies. Jotain realismia omaan tasoon! Kunnolliset ovat aina kunnollisesti elämänsä hoitaneita. Voit olla ok jollekin, mutta hyvä et ole.

Vierailija
52/111 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haudassa ovat! Nykyaikana parisuhteet kertiskamaa! Pannaan menemään ja kun vako on painettu loppuun, niin aika siirtyä vehreämmille laitumille ja taas uutta putkeen, kun tämäkin on jo poltettu loppuun. Uusioperhekuviot yleisiä ja ydinperhe on vain kaunis haave tänä päivänä.

Uskollisuutta on siis turha pyytää tai raittiutta, koska kaikki tässä maassa kärsii epävarmuudesta, jota pönkitetään muita naimalla ja stressiä helpotetaan pullonkaulaan tarttumalla.. ja siihenhän tartuntaan niin perkeleesti, että hyvä jos selvää viikonloppua edes näkee sen kumppanin kanssa, kun se rakastaa sitä pulloa enemmän kuin kumppaniaan.

Mielenterveysongelmat ovat myöskin kovaa huutoa tänä päivänä ja vähintään joka toinen suomalainen on aivan täysin hukassa oman itsensä kanssa, ja silti siihen pitäisi tottakai se oma kultakutri löytää vierelle.

Vierailija
53/111 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sikareita polttava... jäänyt jollekin 70 luvulle. Sikareiden polttamisessa ei ole mitään coolia. Lopeta ja tasokkaat naiset kiinnostuvat.

Nää sikarit on jotenkin nolo juttu. Miehet näkee netin kuvastosta että menestyneet polttavat sikareita, se varmaan se yhtymäkohta tässä, mutta se on imago, ja imagot on tylsiä egopönkkiä, epäsuoria tapoja pönkittää itsetuntoa tai näyttää menestyneeltä muiden silmissä.

Tärkeän kohdan ohitit "joskus". Ja eipä toisten silmien alle mennä polttelemaan.

Taas huomaa miten mielikuvat toisten ihmisten teksteistä vääristyvät. Ei ihme että "hyviä" miehiä ei löydy.

Vierailija
54/111 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kyllä ole hyvä mies. Hyvä mies on kunnollinen, eikä mikään koulut kesken jättänyt röökimies. Jotain realismia omaan tasoon! Kunnolliset ovat aina kunnollisesti elämänsä hoitaneita. Voit olla ok jollekin, mutta hyvä et ole.

Sinulla ei ole yksinoikeutta määritellä hyvän miehen kriteerejä.

-eri

Vierailija
55/111 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ny tiiä oonko mie hyvä mies, ku oon työtön. :/ Enkä kyl tykkää itsekehusta. Mut jos oon jonkun mielestä, nii tääl mie oon pienessä kaupungissa (kylässä) syrjäseudulla. :) M25

Vierailija
56/111 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ny tiiä oonko mie hyvä mies, ku oon työtön. :/ Enkä kyl tykkää itsekehusta. Mut jos oon jonkun mielestä, nii tääl mie oon pienessä kaupungissa (kylässä) syrjäseudulla. :) M25

Miksi olet työtön? Kerro omat vahvuutesi ihmisenä/miehenä? Oletko seurustellut ja jos olet, niin osaatko sanoa syytä erolle?

Vierailija
57/111 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonnan mukaan hyvät miehet ovat naimisissa tai homoja. Minä, alle 100-vuotias heteropoikamies istun kotona vapaaehtoisessa karanteenissa kommentoimassa näitä vauvvelipalstojen provoja.

Vierailija
58/111 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän me 40+ "hyvät" miehet olla jo niin suhteissamme kolhiintuneita ja murjottuja, että hädin tuskin ollaan enää parisuhdekelpoisia. Tällaiseen johtopäätökseen olen omalta osaltani päätynyt.

M

Vierailija
59/111 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet työtön? Kerro omat vahvuutesi ihmisenä/miehenä? Oletko seurustellut ja jos olet, niin osaatko sanoa syytä erolle?

Oon työtön, ku pienes kaupungis (kylässä) ei oo työpaikkoja. En mie ny tiiä mitä vahvuuksia miul o. :o Riippuu missä asiassa o vahvuuksia. En oo ikinä seurustellu. :/ M25

Vierailija
60/111 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset kiinnostaa nykyään aika harvoja miehiä. Osa jättää kokonaan väliin ja keskittyy muihin asioihin ja se toinen puolikas käyttää teidän naisten kehoja. Kannattaa tutustua erääseen rottakaupunki kokeeseen.

Siinä kokeessa simuloitiin rotilla kaupunki asumista. Aika nopeasti isosta osasta rottia tuli homoja, osasta urosrotista teki mgtowit ja pieni osa kaikista aggressiivisimmasta rotista pani kaikkia naaraita. Nuo aggressiivimmat rotat olivat myös eniten arpien peitossa jatkuvan tappelemisen vuoksi. Mgtow rotat olivat siisteimpiä, ne pesivät itseään jatkuvasti ja heräsivät aikaisin syömään välttääkseen kohtaamisen niiden aggressiivisien rottien kanssa. Nuo mgtow rotat chillailivat usein rottakaupungin ylemmillä tasoilla ja katselivat menoa vain. Alffarotat tappelivat ja parittelivat sekä partioivat rottakaupungin alatasoilla. Osa rotista myös masentui ja alkoi käyttäytymään itsetuhoisesti.

Ja kaikki eläinlajista lähtien meni väärin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän