Mihin kaikki hyvät miehet ovat menneet?
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Mä olen alkanut epäilemään vakavissani tätä nykyaikana ilmenevää egon inflatoitumista eli esiaste-narsismia pariutumisen ja sitoutumisen estäväksi ongelmaksi. Ihmiset hamuavat täydellisintä kumppania ja kaikki heikkoudet nähdään turn-offeina, vaikka pohjimmiltaan olemme kaikki erehtyväisen inhimillisiä.
Tottakai olemme! Varsinkin täällä palstalla roikkujat! Kaikilla meillä täällä tuntuu olevan elämässä jotain sontaa meneillään kun tänne kirjoitellaan. Muutenhan elettäisi elämää ilman tänne palstalle ulisemista ja nautittaisi elämästä.
Mutta jos viittaat edelliseen kirjoitukseen, kun mainitsin tälle nimimerkille M25, että hänestä paistaa epävarmuus, kun ei osaa nimetä parhaita puoliaan itsestään, niin aika moni aikuinen saman ikäinen nainen saattaa vähän pitää nössönä tuollaista miestä.
Aivan sama vaikka on tällä hetkellä työtön, kunhan on valmis kuitenkin niitä tekemään. Itse ainakin etsin miehestä rehellisyyttä, rempseyttä, kauniita käytöstapoja ja sellaista peräkammarinpoika meininkiä en katso hyvällä, että asutaan vanhempien nurkissa, eikä ole itsetuntemusta ollenkaan.
Ulkonäöstään huolehtiva mies on myös plussaa.. ei tupakoi, ei juo liikaa ja panostaa ulkoiseen habitukseen = hyvä hygienia, hampaat kunnossa ja siistit puhtaat vaatteet sekä hyvä ryhti!
Pitää nyt itsekin sen verran kirjoittaa, että minusta on ihan turhaa lähteä kritisoimaan nimerkkiä M25. Itse ainakin pidän häntä mukavan kuuloisena ja monesti huomaan, että olemme samaa mieltä eri asioista. Ei todellakaan ole tullut huonoa kuvaa ainakaan viestien perusteella. Itsekin voin ihan suoraan sanoa, että olen myös kiltti ja haluan kohdella muita hyvin ja minusta tämäkin on plussa tässä maailmassa, että edes joku pyrkii toimimaan niin. Itsekin asun aika pienessä kylässä ja olen työtön sekä pitää todeta ettei täällä paljon töitä ole kuin tietyille aloille ja opiskelemaan yritän aina hakea, mutta ei sekään aina niin helppoa ole. Ja itselle toisen pieni epävarmuus on ehkä sellainen "helpommin" lähestyttävä asia kuin liiallinen ylpeys. En minäkään ole todellakaan mikään täydellinen. Terveisin melkein saman ikäinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Quote: "Myös suuteluissa harvemmin maistat/haistat, ellei hän ole ollut viihteellä."
Haloo!
Sinäkö se päätät maistuuko vai haiseeko. Tämä on aistinvaraista tarkastelua. Ihminen aistii mitä aistii.
Aika erikoinen lähestymistapa elämään, että sinun on vaikea hyväksyä toisen ihmisen kokemusta ja näkemystä asiasta. Se on hänen kokemuksensa ja sillä siisti.
Itse hyvin kauan sitten tein näin, eli aloitin hetken huumassa seurustelun tupakoivan kanssa ja parin viikon kuluttua kun ensihuuma oli haihtunut, suudelman paha maku tuli huuman läpi ja olin rehellinen enkä valehtelija, ja kerroin että yököttää suuteleminen pahan maun ja hajun vuoksi, sitä ei voi poistaa millään suuvedellä kurlaamisella, vaan se haju on siellä ihossa ja elimistössä ja ällöttää.
Jos toisen suuteleminen ja lähelläoleminen ällöttää muuten synkkaamisesta huolimatta, niin sen tupakoivan pitäisi ottaa tästä onkeensa ja muuttaa tilannetta jos hänellä on intressejä jatkaa suhdetta. Tämä pätee kaikkeen muuhunkin.
Rehellisyys on tärkeää, et halua aloittaa suhdetta jonkun valehtelijan kanssa, joka sanoo 10 vuoden jälkeen että on feikannut koko ajan, kun hän olisi voinut olla rehellinen ensimmäisellä viikolla.
En enää lähde koittamaan onneani miesten kanssa ja mihinkään jalostushankkeisiin, hän hänkkikoon terapiaa muualta, ei kumppani ole mikään äiti tai terapeutti.
Valmiiksi jalostettu mies kelpaa, ja tässä takeena on se että hänellä on ollut pitkiä läheisiä ja hyviä suhteita rehellisten naisten kanssa, joissa hän on oppinut erilaisia asioita ja ottamaan vastuuta.
Ei tarvitse olla täydellinen. Täytyy vain olla sopiva.
Kuten sanottu preferenssit säilyvät. Se siitä.
Jos väität että kerran kuukaudessa kuukaudessa (tai vaikka kerran kahdessa viikossa) poltto haisee/maistuu toisesta. Voisin suositella viinin maistajan ammattia sinulle.
Myös yhtä hyvin "joskus" voi tarkoittaa kerran vuodessa.
Minä en kritisoi teidän kriteerejä mahdollista kumppania kohtaan. Kyllä yhtälailla minulla on kriteerit. Yritän vain mainita ettei kannattaisi katsoa maailmaa (kumppani ehdokkaita) ihan niin mustavalkoisesti.
Ja sitten vielä ketjun aiheeseen hyviä miehiä on vaikka kuinka paljon ja joka kolkassa. Mutta uskallatteko edes sellaiseen tutustua jos vaikka häneltä puuttuisi hammas tai jos deittiprofiilin kuvassa käsi olikin taskussa tai jos vaikka mainitsee poltavansa joskus nikotiini tuotteen?!
Valitettavasti joudun toteamaan että hyvien miesten löytymisen esteenä on naiset itse. Yhtälailla kuin hyvien naisten löytymisen esteenä on miehet itse. Ja meidän kaikkien ennakkoasenteet.
Mitäs ennakkoluuloja sinulla on?
t. eri
Esim. Henkilö jolla ei ole pitkää parisuhdetta takana. Joutuu minun ennakkoluulojen kohteeksi.
Mitä luuloja tuollainen ihminen herättää? Minkä laskisit pitkäksi parisuhteeksi?
Itselleni riittää +5v mutta on pitänyt asua jo yhdessä. Pidempi kuiten parempi, johten siitä että oma pisin kesti melkein kaksikymmentä vuotta.
Koska olen jo tapaillut jo muutamia ja seurustellutkin, minun todella pitkien parisuhteiden jälkeen. Olen havainnoinnut että nämä joilla on ollut vain lyhyitä seurusteluja eivät osaa elää parisuhteessa, vaan elävät edelleen "sinkku elämää". Voisin melkein luokitella heidät, pelkästään heidän käytöksen perusteella ennemmin FWB. Vaikka yksi jopa asusteli minun tykönä.
Tässä iässä tai vähän nuoremmissa "ikisinkut" eivät pakosti ymmärrä että parisuhteessa olisi syytä ottaa huomioon toisen tarpeet. Myös että parisuhteessa olisi syytä pelata "peliä" me vastaan muu maailma, eikä minä vastaan kumppani.
Siis tämä on vain minun pieni omakohtainen otanta jonka takia olen saanut minun henkilökohtaiset ennakkoasenteet.
Hyviä miehiä on joka puolella jos asut ulos ovesta.
Mutta aloittajan hakemia "hyviä" miehiä on hollywoodissa rikkaiden alueella esim.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen hyvä mies. Olin 24-vuotiaaksi asti sinkku ja olisin ollut kyllä ihan avoin lähestymisyrityksille, mutta harvassa olivat. Tosin minulle selvisi myöhemmin, että ilmeisesti harva nainen uskoi minun olevan vapaa. Nyt 45-vuotiaana naimisissa sen ensimmäisen tyttöystävän kanssa.
Kai se nyt on aika selvää, ettei 30-vuotiaissa voi olla kovin paljoa hyviä miehiä vapaana, niin kuin tuskin naisiakaan. Siinä vaiheessa jos haluaa pariutua, on syytä laskea rimaa...
Hyviä ihmisiäkin vapautuu jatkuvasti markkinoille erilaisista itsestä riippumattomista syistä. Eihän se niin mene, että kaikkien hyvien miesten loppuelämä menee oikein heti ensimmäisestä suhteesta. Melko satumainen maailmankuva.
Mua kutsuttiin kerran hyväksi mieheksi kun en ymmärtänyt matikan tehtävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset kiinnostaa nykyään aika harvoja miehiä. Osa jättää kokonaan väliin ja keskittyy muihin asioihin ja se toinen puolikas käyttää teidän naisten kehoja. Kannattaa tutustua erääseen rottakaupunki kokeeseen.
Siinä kokeessa simuloitiin rotilla kaupunki asumista. Aika nopeasti isosta osasta rottia tuli homoja, osasta urosrotista teki mgtowit ja pieni osa kaikista aggressiivisimmasta rotista pani kaikkia naaraita. Nuo aggressiivimmat rotat olivat myös eniten arpien peitossa jatkuvan tappelemisen vuoksi. Mgtow rotat olivat siisteimpiä, ne pesivät itseään jatkuvasti ja heräsivät aikaisin syömään välttääkseen kohtaamisen niiden aggressiivisien rottien kanssa. Nuo mgtow rotat chillailivat usein rottakaupungin ylemmillä tasoilla ja katselivat menoa vain. Alffarotat tappelivat ja parittelivat sekä partioivat rottakaupungin alatasoilla. Osa rotista myös masentui ja alkoi käyttäytymään itsetuhoisesti.Ja kaikki eläinlajista lähtien meni väärin.
Jaa, rat ei ole rotta??
In 1947, to keep a close eye on his charges, Calhoun constructed a quarter-acre "rat city" behind his house, and filled it with breeding pairs. He expected to be able to house 5,000 rats there, but over the two years he observed the city, the population never exceeded 150. At that point, the rats became too stressed to reproduce. They started acting weirdly, rolling dirt into balls rather than digging normal tunnels. They hissed and fought.
Hamstereitakaan ei saa laittaa edes kahta samaan häkkiin mutta tämä ei tarkoita etteikö kaksi ihmistä voisi asua sovussa samassa asunnossa. Nämä eläinallegoriat eivät todista mitään muuta kuin juuri sen eläimen käyttäytymisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Quote: "Myös suuteluissa harvemmin maistat/haistat, ellei hän ole ollut viihteellä."
Haloo!
Sinäkö se päätät maistuuko vai haiseeko. Tämä on aistinvaraista tarkastelua. Ihminen aistii mitä aistii.
Aika erikoinen lähestymistapa elämään, että sinun on vaikea hyväksyä toisen ihmisen kokemusta ja näkemystä asiasta. Se on hänen kokemuksensa ja sillä siisti.
Itse hyvin kauan sitten tein näin, eli aloitin hetken huumassa seurustelun tupakoivan kanssa ja parin viikon kuluttua kun ensihuuma oli haihtunut, suudelman paha maku tuli huuman läpi ja olin rehellinen enkä valehtelija, ja kerroin että yököttää suuteleminen pahan maun ja hajun vuoksi, sitä ei voi poistaa millään suuvedellä kurlaamisella, vaan se haju on siellä ihossa ja elimistössä ja ällöttää.
Jos toisen suuteleminen ja lähelläoleminen ällöttää muuten synkkaamisesta huolimatta, niin sen tupakoivan pitäisi ottaa tästä onkeensa ja muuttaa tilannetta jos hänellä on intressejä jatkaa suhdetta. Tämä pätee kaikkeen muuhunkin.
Rehellisyys on tärkeää, et halua aloittaa suhdetta jonkun valehtelijan kanssa, joka sanoo 10 vuoden jälkeen että on feikannut koko ajan, kun hän olisi voinut olla rehellinen ensimmäisellä viikolla.
En enää lähde koittamaan onneani miesten kanssa ja mihinkään jalostushankkeisiin, hän hänkkikoon terapiaa muualta, ei kumppani ole mikään äiti tai terapeutti.
Valmiiksi jalostettu mies kelpaa, ja tässä takeena on se että hänellä on ollut pitkiä läheisiä ja hyviä suhteita rehellisten naisten kanssa, joissa hän on oppinut erilaisia asioita ja ottamaan vastuuta.
Jos väität että kerran kuukaudessa kuukaudessa (tai vaikka kerran kahdessa viikossa) poltto haisee/maistuu toisesta. Voisin suositella viinin maistajan ammattia sinulle.
Minä en kritisoi teidän kriteerejä mahdollista kumppania kohtaan. Kyllä yhtälailla minulla on kriteerit. Yritän vain mainita ettei kannattaisi katsoa maailmaa (kumppani ehdokkaita) ihan niin mustavalkoisesti.
Ja sitten vielä ketjun aiheeseen hyviä miehiä on vaikka kuinka paljon ja joka kolkassa. Mutta uskallatteko edes sellaiseen tutustua jos vaikka häneltä puuttuisi hammas tai jos deittiprofiilin kuvassa käsi olikin taskussa tai jos vaikka mainitsee poltavansa joskus nikotiini tuotteen?!
Valitettavasti joudun toteamaan että hyvien miesten löytymisen esteenä on naiset itse. Yhtälailla kuin hyvien naisten löytymisen esteenä on miehet itse. Ja meidän kaikkien ennakkoasenteet.
t. eri
Esim. Henkilö jolla ei ole pitkää parisuhdetta takana. Joutuu minun ennakkoluulojen kohteeksi.
Mitä luuloja tuollainen ihminen herättää? Minkä laskisit pitkäksi parisuhteeksi?
Itselleni riittää +5v mutta on pitänyt asua jo yhdessä. Pidempi kuiten parempi, johten siitä että oma pisin kesti melkein kaksikymmentä vuotta.
Koska olen jo tapaillut jo muutamia ja seurustellutkin, minun todella pitkien parisuhteiden jälkeen. Olen havainnoinnut että nämä joilla on ollut vain lyhyitä seurusteluja eivät osaa elää parisuhteessa, vaan elävät edelleen "sinkku elämää". Voisin melkein luokitella heidät, pelkästään heidän käytöksen perusteella ennemmin FWB. Vaikka yksi jopa asusteli minun tykönä.
Tässä iässä tai vähän nuoremmissa "ikisinkut" eivät pakosti ymmärrä että parisuhteessa olisi syytä ottaa huomioon toisen tarpeet. Myös että parisuhteessa olisi syytä pelata "peliä" me vastaan muu maailma, eikä minä vastaan kumppani.
Siis tämä on vain minun pieni omakohtainen otanta jonka takia olen saanut minun henkilökohtaiset ennakkoasenteet.
Oletko koskaan ajatellut että syy-seuraussuhde ei ole niin että ikisinkut tai lyhyiden parisuhteiden ihmiset ovat siksi huonoja parisuhteissa kun heillä ei ole ollut pitkiä suhteita, vaan että heillä ei ole pitkiä suhteita koska heissä on ihmisinä ominaisuuksia joiden takia he eivät sellaisia saa tai pysty ylläpitämään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haloo!
t. eri
Oletko koskaan ajatellut että syy-seuraussuhde ei ole niin että ikisinkut tai lyhyiden parisuhteiden ihmiset ovat siksi huonoja parisuhteissa kun heillä ei ole ollut pitkiä suhteita, vaan että heillä ei ole pitkiä suhteita koska heissä on ihmisinä ominaisuuksia joiden takia he eivät sellaisia saa tai pysty ylläpitämään?
Kyllä tuota olen miettinyt ja myös epäilen sitä. Ja tuo on syy miksi en ole innokkaasti hakemassa heistä kumppania itselleni
Mutta varmasti noissa ikisinkuissa on oikein mahtavia tyyppejä ja saattaisi olla myös minulle varteenotettava kumppani. Ja kyllähän edeltävä kumppani on saattanut olla pettäjä/alkoholisti tai jotain muuta minkä takia tämä "ikisinkku" on lähtenyt suhteesta. Mutta joka tapauksessa nämä minun henkilökohtaiset ennakkoluulot estävät minua lähestymästä heitä (deittipalveluissa).
Myös voisin sanoa toisen ennakkoasenteeni. En voi kuvitella tutustuvan henkilöön jolla on kissa (terveydellisistä syistä). Ja koska minä en luopuisi mistään hinnasta omasta koirasta niin oletan tietenkin että toinen ei luovu kissasta. Varmasti keskuudestamme löytyy henkilöitä jotka voisi luopua lemmikistä sopivan kumppanin tullessa vastaan. (mutta tuo rikkoo jo vähän minun arvoja, jos on valmis luopumaan. Asia on täysin eri jos lapsi syntyisi joka olisi allerginen lemmikeille jne.)
Tässä on yksi, mutta keskityn nykyisin omiin asioihini, joten en ole tarjolla. Jos kävisi uskomaton tuuri, voisimme tavata, mutta mahdollisuus on todella pieni. Tää meni nyt näin.
Mit vit?? Miksi mua pitäisi kiinnostaa ottaa tarkistaa kaikki faktat?? Enpä ole mikään v itun hesarin toimittaja.
Ja missä sun omat lähteet on??