Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittaa Tindermiesten pinnallisuus!

Vierailija
24.09.2020 |

Olen nelikymppinen sporttinen, siro ja hoikka nainen.
Vartaloni on muodokas (DD-kupin rinnat) ja vartalo treenattu (urheilen 5 krt viikossa). On pitkä tukka etc.

Olen rehelliset kuvat ladannut Tinderiin kuten vartalokuvan salitrikoissa (näkyy vartalon malli).

Huvittaa kun moni minua lähestynyt mies (usein minua 5-10 v vanhempi) kysyy ovatko kuvat aitoja ja juuri otettu. On ne. Minua häiritsee kyselyssä se, että nämä kyselijät iITSE ovat rupsahtaneita, kaljamahaisia, pakenevan hiusrajan kanssa.

En ole pinnallinen, mulle on ihan Ok että mies näyttää. Ikäiseltään. Se mikä haittaa on se, että mies itse vaatii naiselta ns fitness kroppaa ja rypytöntä naamaa, vaikka ITSE on kaljamahainen ja ryppyinen naamastaan.

Toki tällaiset pellet menee poistoon, mutta jotenkin ärsyttää ja huvittaa miesten kaksoisstandardit.

Juuri yhdelle miehelle vastasin kun vinkui lisäkuva ja kysyi onko kuvat aidot (kerroin että on) vastasin että on aidot ja pyysin miestä itseään lataamaan vartalokuvan Tinderiin tasapuolisuuden nimissä. Jos hän vaatii lisäkuvia, vaadin mieheltä myös vartalokuvaa. Kuvassa nimittäin näkyi puolivartalo. Paidan alla oli kaljamaha....

Ei kuulunut sitten miehestä enää😂😂😂

Mutta miehet tiedoksi: jos vaaditte naiselta sporttikroppaa ja kauneutta, teillä itsellänne pitää olla myös sporttikroppa ja komeutta.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan tarvitse olla miehellä sporttinen kroppa jos on rahaa ja asemaa

Vierailija
42/43 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuhun tuossa avauksessa en ota kantaa, mutta minuakin on alkanut häiritä se että aika moni mies kyselee ovatko kuvani tuoreita ja onko niissä käytetty filttereitä. Ovat ja ei filttereitä. Joku oli näyttänyt kuviani kaverilleen ja pyytänyt arvioimaan ikää. Kuulemma 19-vuotiaalta näytän. Ikäni on 42!

En tajua mistä se johtuu että jotkut näkevät minut paljon nuoremman näköisenä, mutta tuo kyseleminen häiritsee minua. En ole mikään kauppatavara, enkä halua miestä jolle ulkonäköni on se tärkein asia minussa. Kuvia on kuitenkin pakko olla, jotta kukaan voisi kiinnostua, sen ymmärrän. 

Pitäisikö tässä alkaa filtteröidä kuviaan sellaisella mummofiltterillä vanhemman näköisiksi? Vai laittaa jo tekstiin vastaukset noihin usein kysyttyihin kysymyksiin? Se varmaan taas vaikuttaisi fiksujen miesten mielestä typerältä, jos erikseen jo tekstissä korostaisin että kuvat ovat tuoreita. 

Jahas täällä meillä taas on kunnon lumihiutale. Luulis jo tuossa iässä olevan hieman karaistunut ihmisten typeriin kommentteihin, koska niitä tulee aina teit miten päin vaan.

Itse olen kanssa lapsenkasvoinen 39-vuotias ja omalla kohdalla valaistus vaikuttaa paljon siihen kuinka ihon ikääntyminen näkyy. Tietyssä valossa menen varmaan 15 vuotta nuoremmasta helposti. Mutta sellanen harmaa loistevalo taas saa näyttämään kaikki uurteet ja silmäpussit kilometrien päähän.

Kyllä minä myönnän ihan avoimesti, että tällainen käytös häiritsee. Minua häiritsee todella moni muukin asia elämänkumppania etsiessäni, koska tiedän minkälaisen ihmisen kanssa saan onnellisen suhteen, ja mitkä asiat olisivat onnellisuuden esteenä. Veikkaan että en ole edes ihan ainoa, jolla on kriteerejä kumppanin suhteen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee tökeröiden kysymysten esittäjät estoon, sillä en halua sosiaalisesti kyvytöntä miestä. Etenkin, jos minua heti jo lähtökohtaisesti epäiltäisiin valehtelijaksi. Joten kysykää ihmeesä kuvieni tuoreudesta, jotta voin lopettaa turhan tutustumisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan