Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittaa Tindermiesten pinnallisuus!

Vierailija
24.09.2020 |

Olen nelikymppinen sporttinen, siro ja hoikka nainen.
Vartaloni on muodokas (DD-kupin rinnat) ja vartalo treenattu (urheilen 5 krt viikossa). On pitkä tukka etc.

Olen rehelliset kuvat ladannut Tinderiin kuten vartalokuvan salitrikoissa (näkyy vartalon malli).

Huvittaa kun moni minua lähestynyt mies (usein minua 5-10 v vanhempi) kysyy ovatko kuvat aitoja ja juuri otettu. On ne. Minua häiritsee kyselyssä se, että nämä kyselijät iITSE ovat rupsahtaneita, kaljamahaisia, pakenevan hiusrajan kanssa.

En ole pinnallinen, mulle on ihan Ok että mies näyttää. Ikäiseltään. Se mikä haittaa on se, että mies itse vaatii naiselta ns fitness kroppaa ja rypytöntä naamaa, vaikka ITSE on kaljamahainen ja ryppyinen naamastaan.

Toki tällaiset pellet menee poistoon, mutta jotenkin ärsyttää ja huvittaa miesten kaksoisstandardit.

Juuri yhdelle miehelle vastasin kun vinkui lisäkuva ja kysyi onko kuvat aidot (kerroin että on) vastasin että on aidot ja pyysin miestä itseään lataamaan vartalokuvan Tinderiin tasapuolisuuden nimissä. Jos hän vaatii lisäkuvia, vaadin mieheltä myös vartalokuvaa. Kuvassa nimittäin näkyi puolivartalo. Paidan alla oli kaljamaha....

Ei kuulunut sitten miehestä enää😂😂😂

Mutta miehet tiedoksi: jos vaaditte naiselta sporttikroppaa ja kauneutta, teillä itsellänne pitää olla myös sporttikroppa ja komeutta.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuhun tuossa avauksessa en ota kantaa, mutta minuakin on alkanut häiritä se että aika moni mies kyselee ovatko kuvani tuoreita ja onko niissä käytetty filttereitä. Ovat ja ei filttereitä. Joku oli näyttänyt kuviani kaverilleen ja pyytänyt arvioimaan ikää. Kuulemma 19-vuotiaalta näytän. Ikäni on 42!

En tajua mistä se johtuu että jotkut näkevät minut paljon nuoremman näköisenä, mutta tuo kyseleminen häiritsee minua. En ole mikään kauppatavara, enkä halua miestä jolle ulkonäköni on se tärkein asia minussa. Kuvia on kuitenkin pakko olla, jotta kukaan voisi kiinnostua, sen ymmärrän. 

Pitäisikö tässä alkaa filtteröidä kuviaan sellaisella mummofiltterillä vanhemman näköisiksi? Vai laittaa jo tekstiin vastaukset noihin usein kysyttyihin kysymyksiin? Se varmaan taas vaikuttaisi fiksujen miesten mielestä typerältä, jos erikseen jo tekstissä korostaisin että kuvat ovat tuoreita. 

Vierailija
22/43 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne miehet, jotka kuolaavat Tinderissä tai oikeassa elämässä, ovat niitä miehiä, joita ylipäätään on syytä vältellä. Siksi oikeassa elämässä sillä vartalolla ei ole niin merkitystä. Täällä painotetaan hyvää vartaloa kovanakin juttuna, mutta oikeastaan sillä saa ainoastaan kuolaavia katseita ja epämiellyttävän ihmisten lähentelyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itehän sä niitä kaljuuntuvia ikäloppuja menet tykkäilemään ei kai ne muuten voi viestiä laittaa?

Ehkä ap:ta ei häiritse miehen kaljuuntuminen tai ryppyisyys, vaan se että mies käyttäytyy epäluuloisesti naisen kuvien suhteen ja hänelle on selvästi hyvin tärkeää miltä nainen näyttää? Tätä asiaa ei näe päällepäin. Näkisikin niin pyyhkisin ainakin itse nuo vasemmalle.

t. 21

Vierailija
24/43 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole mikään kauppatavara, enkä halua miestä jolle ulkonäköni on se tärkein asia minussa. Kuvia on kuitenkin pakko olla, jotta kukaan voisi kiinnostua, sen ymmärrän. 

Jos kuvasi, ikäsi ja tekstisi ovat ristiriitaiset, niin ymmärräthän miksi toinen voi epäillä huijausta? Samoin jos toinen on tosi erilainen kuin itse olen esim. sporttinen vs. selvästi ylipainoinen, niin kyllähän siinä herää ajatus, että mikäs huijaus tämä on.

Vierailija
25/43 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole mikään kauppatavara, enkä halua miestä jolle ulkonäköni on se tärkein asia minussa. Kuvia on kuitenkin pakko olla, jotta kukaan voisi kiinnostua, sen ymmärrän. 

Jos kuvasi, ikäsi ja tekstisi ovat ristiriitaiset, niin ymmärräthän miksi toinen voi epäillä huijausta? Samoin jos toinen on tosi erilainen kuin itse olen esim. sporttinen vs. selvästi ylipainoinen, niin kyllähän siinä herää ajatus, että mikäs huijaus tämä on.

Naiset ei jotenkin ymmärrä millainen se deittimaailma on miehelle...

Vierailija
26/43 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP aloittaa kuvailemalla pinnallisesti itseään, ja esittelee sitä samaa Tinderissä, ja hämmästyy kun kiinnostuneet kyselevät tuosta pinnallisesta ominaisuudesta? Jos haluat vastapuolen kiinnostuvan sinun runoilija-sielustasi, niin älä postaa niitä pyllistely kuvia.

Vierailija
27/43 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuhun tuossa avauksessa en ota kantaa, mutta minuakin on alkanut häiritä se että aika moni mies kyselee ovatko kuvani tuoreita ja onko niissä käytetty filttereitä. Ovat ja ei filttereitä. Joku oli näyttänyt kuviani kaverilleen ja pyytänyt arvioimaan ikää. Kuulemma 19-vuotiaalta näytän. Ikäni on 42!

En tajua mistä se johtuu että jotkut näkevät minut paljon nuoremman näköisenä, mutta tuo kyseleminen häiritsee minua. En ole mikään kauppatavara, enkä halua miestä jolle ulkonäköni on se tärkein asia minussa. Kuvia on kuitenkin pakko olla, jotta kukaan voisi kiinnostua, sen ymmärrän. 

Pitäisikö tässä alkaa filtteröidä kuviaan sellaisella mummofiltterillä vanhemman näköisiksi? Vai laittaa jo tekstiin vastaukset noihin usein kysyttyihin kysymyksiin? Se varmaan taas vaikuttaisi fiksujen miesten mielestä typerältä, jos erikseen jo tekstissä korostaisin että kuvat ovat tuoreita. 

Luuletko oikeasti, että nämä Tinderissä kerrotut jutut ovat totta. Ne on kirjoitettu sulle puhtaasti kehumista varten, koska kehumalla yleensä ns. irtoaa. Toisaalta vaikka kuvassa ei olisi mitään suodatuksia, niin se voi valehdella hyvinkin pahasti. Sen takia moni voi kysellä. 40 vuotias ei luonnossa 18 vuotiaalta näytä, vaikka olisi kuinka treenannut. Suomi-naisesta näkee kyllä 30-vuotiaana jo selvästi, että on vähintään 28 vuotta lasissa. Aasialaisista ehkä 5 vuotta myöhemmin, mutta jopa heistäkin kyllä näkee.

Vierailija
28/43 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa Tindernaisten itsensä tyrkyttäminen ja pinnallisuus!

Vierailija
29/43 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on taas kaikille tullut Porvoolaisrouva, joka tehtailee näitä aloituksiaan. Noloa ap, eikö sinulla ole oikeasti parempaa tekemistä? :D

Vierailija
30/43 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tervetullutta, että ihmiset netissä epäilevät juttuja mitkä vaikuttavat olevan liian hyviä ollakseen totta. Uutisissa ihan liikaa tarinoita, miten ihmiset eri tavoin jakavat rahojaan erilaisille huijareille. Mikäli parikymppinen kaunotar innoissaan viestiin isänsä ikäiselle miehelle, niin sopii olla terveen epäilevä, että ehkei neidillä ole puhtaat jauhot pussissa. Samoin rahaa tarvitsevat nigerialaisprinssit tai jenkkiupseerit luultavasti keksivät muitakin tuttuja kuin sattumanvaraisen suomalaisnaisen. 

Tinderissä oli aikoinaan feikkiprofiileja, joissa käytettiin aivan jäätävän kauniita naisia kuvissa. Matchin tullessa meni pari minuuttia ja tulikin sama avausviesti aina. Nykyään feikeissa kehotetaan nettisivulle nimihot tjsp.

Vierailija
31/43 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko tätä avausta yhtään. Varmasti kuvailemasi nainen tykkäilisi vaatimattomista kaljamahaisista miehistä ja varmasti nämä miehet kerrankin tykkäyksen saatuaan alkaisivat "hankalaksi". Ei mitään realismia tässä.

Vierailija
32/43 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kymmenes profiili on feikki, joten ei ole mikään ihme, että pyydetää todisteita kuvien aitoudesta.

Vierailija
33/43 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siinä ylipäätänsä pitää olla toi tykkäys toiminto?    Olisko hienompi et kaikki käyttäjät vois jutella toistensa kanssa.

Vierailija
34/43 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaa naiset pitää linja älkääkä aina vaihtako mielipidettä silloin, kun se teille sopii. Joko jokainen saa vaatia mahdolliselta kumppaniltaan ihan mitä haluaa tai sitten ei saa. Lyhyt nainen ei siis saa vaatia pitkää miestä, köyhä nainen ei rikasta miestä, ylipainoinen nainen ei normaalipainoista miestä jne.

Vierailija
35/43 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi siinä ylipäätänsä pitää olla toi tykkäys toiminto?    Olisko hienompi et kaikki käyttäjät vois jutella toistensa kanssa.

Minusta hyvä, ettyä kummankin pitää hyväksyä viestittelyn avaaminen. En ymmärrä ihmisiä, jotka laittavat esim. instagram tilinsä nimen profiiliinsa mahdollistaen kenen vain lähestymisen. Ellen ole jostain profiilista tykännyt, niin minulla on ollut syyni. Miksi haluaisin noilta henkilöiltä viestejäkään?

Vierailija
36/43 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas huvittaa tinder naisten pinnallisuus. Ei yhtäkään aitoa mätchiä koskaan. Pelkästään botteja, maksullisia, pilailijoita

Vierailija
37/43 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa jokainen mies, joka on Tinderissä.

Ihan kuin sukunumihullulesbon suusta.

Vierailija
38/43 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta hyvä, ettyä kummankin pitää hyväksyä viestittelyn avaaminen. En ymmärrä ihmisiä, jotka laittavat esim. instagram tilinsä nimen profiiliinsa mahdollistaen kenen vain lähestymisen. Ellen ole jostain profiilista tykännyt, niin minulla on ollut syyni. Miksi haluaisin noilta henkilöiltä viestejäkään?

Tuollaiset naiset ovat tinderissä vaan insta seuraajia kalastamassa kun nykyisin on noita sivustoja jotka paljastavat montako ostettua seuraaja löytyy tililtä.

Ei noilla instamuijilla ole mitään aikomustakaan löytää tinderistä seuraa. Joko se poikkis löytyy jo tai sitten odotellaan että joku niko ranta aho laittaa instassa privaa.

Vierailija
39/43 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jahas täällä meillä taas on kunnon lumihiutale. Luulis jo tuossa iässä olevan hieman karaistunut ihmisten typeriin kommentteihin, koska niitä tulee aina teit miten päin vaan.

Itse olen kanssa lapsenkasvoinen 39-vuotias ja omalla kohdalla valaistus vaikuttaa paljon siihen kuinka ihon ikääntyminen näkyy. Tietyssä valossa menen varmaan 15 vuotta nuoremmasta helposti. Mutta sellanen harmaa loistevalo taas saa näyttämään kaikki uurteet ja silmäpussit kilometrien päähän.

Vierailija
40/43 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha_likainen_setä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko oikeasti, että nämä Tinderissä kerrotut jutut ovat totta. Ne on kirjoitettu sulle puhtaasti kehumista varten, koska kehumalla yleensä ns. irtoaa. Toisaalta vaikka kuvassa ei olisi mitään suodatuksia, niin se voi valehdella hyvinkin pahasti. Sen takia moni voi kysellä. 40 vuotias ei luonnossa 18 vuotiaalta näytä, vaikka olisi kuinka treenannut. Suomi-naisesta näkee kyllä 30-vuotiaana jo selvästi, että on vähintään 28 vuotta lasissa. Aasialaisista ehkä 5 vuotta myöhemmin, mutta jopa heistäkin kyllä näkee.

Ei se ole minulle mikään kehu, että minut nähdään 19-vuotiaan näköisenä. Se saa kyseenalaistamaan miehen arvostelukyvyn. 

Kuva voi valehdella jonkin verran, joo. Mutta eihän kukaan saa ihmisestä muutenkaan täydellistä kokonaiskuvaa ja käsitystä pelkän profiilin perusteella. Jossain vaiheessa on tarkoitus ihan tavatakin, jutella monelaisista asioista, ehkä kokea erilaisia asioita yhdessä jne. Sitten alkaa syntyä käsitys siitä, voisiko tämä ihminen olla minulle sopiva parisuhteeseen. En ymmärrä mitä hyötyä se yksityiskohtainen kuvista kyseleminen ja lisäkuvien tivaaminen tuo tähän prosessiin, kun niin paljon tärkeämmät asiat ovat siinä vaiheessa kuitenkin vielä pimennossa. Paitsi tietysti jos kaikkein tärkeintä on juuri se ulkonäkö ja muulla ei ole merkitystä. Sellainen kuva näistä tivaajista tulee, ja samalla syntyy helposti käsitys, että heidän arvostelukykynsä ja suhteellisuudentajunsa ei muutenkaan ole ihan kohdallaan. Vai onko heillä niin paljon ylitarjontaa naisista, että on varaa noin tarkkaan valikoida jo matchin synnyttyä?

Näistä syistä tuo käytös on turn off - ulkonäöstäni huolimatta haluan miehen, joka ei ole pinnallinen.

t. 21

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan