Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rv 24, kiloja tullu 5, mies huomauttelee :(

Vierailija
26.11.2013 |

Tuntuu pahalta. Kaiken lisäksi kilot ovat menneet ns. "oikeisiin" paikkoihin eli reidet eivät ole levinneet vaan minulla on söpö pallomaha, lisäksi rinnat ovat kasvaneet pari kuppikokoa. Takaa katsottuna en edes näytä siltä, että olisin raskaana, esim. vyötärö löytyy edelleen.

Nyt mies on sitten alkanut huomautella, että "ei tarvii syödä kahden edestä" ja "näänköhän mä koskaan enää sulla litteää vatsaa" jne. jne.

Hauskaahan tässä on se, että mies on 10-vuotisen suhteemme aikana lihonut itse yli 30 kg. Oli kyllä alkujaan alipainoinen, mutta nyt löytyy ihan kunnon maha (isompi kuin minun!) eikä se minua haittaa tippaakaan. Eikö edes vähän samaa joustamista voisi odottaa mieheltä?

Lapsi on kuitenkin toivottu ja mies odottaa syntymää innolla. On muuten hyvä aviomies, mutta ei kai tajua, miten tuollainen satuttaa.

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan ihan todella tietää että tajuaako ukko keskustelujen tai neuvolakäynnin seurauksena oman käytöksensä järjettömyyden ja muuttuuko käytös. Mielestäni pitäisi saada myös keskusteltua miehen peloista noiden kommenttien taustalla, jostainhan nuo kumpuaa. Tulethan ap kertomaan miten homma etenee!

Vierailija
2/69 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mereen tollanen mies!

Ei todellakaan tarvitse kuunnella tuollaisia juttuja, varsinkaan raskaana ollessaan. Hänhän on itse syönyt kahden edestä jo pidemmän aikaa, miten sitten kehtaa ruveta sinua arvostelemaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh mikä pässi sulla on miehenä.

Vie se äijä peilin eteen ja vertailkaa vatsojanne, totea että sinulta tämä lähtee muutaman kuukauden kuluttua mutta entäs sulta rakkaani. Ihan vaan rauhallisesti todeten.

Tehosta vielä silitellen raskausvatsaasi ja sano että teitä on kaksi ja höpötä ikään kuin vauvalle että sun isälläs on suurempi vatsa vaikka siellä ei ole vauvaa kasvamassa. Ihan tyynenä pysy ja pidä pokka.

Tule kertomaan miehen reaktiot.

Vierailija
4/69 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sano nyt suoraan että paranee sen omalla möllykällä kauheasti huomautella ja että on todella tökeröä sanoa raskaana olevalle naiselle "yyyy sul ei oo enää liitteetä mahaa", niin kuin jotakin muuta hän odotti? Miehet on kakaroita, jos niille ei sano suoraan.

Vierailija
5/69 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranen aika, mikä paukapää mies. Panee ensin eukkonsa paksuksi ja sitten alkaa vinoilla lihomisesta. Ja itse kerännyt kiloja moninkertaisen määrän.  Ai että toivoisin, että mieskin voisi tulla raskaaksi. eiköhän typerät puheet loppuisi.

Vierailija
6/69 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi käyttäytyy todella moukkamaisesti.

Vastaa hänelle samaan tyyliin:

näenköhän minä koskaan enää SINULLA litteää vatsaa?

Vierailija
7/69 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesko tää läski/raskauskilo + valittava mies -avaus tääkin jo tänään on... Riittää jo, kiitos.

Vierailija
8/69 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Litteä vatsa raskaana? Pitäis olla? Onko miehesi huumorimiehiä?

Vierailija
9/69 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille, että jos haluaa lapsensa syntyvän terveenä, niin kilojakin silloin tulee raskauden myötä. 

T: Rv32 ja +18kg

Vierailija
10/69 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei mies tietenkään oleta, että nyt raskausaikana olisi litteä vatsa, mutta spekuloi, palaako se koskaan sellaiseksi. Taidan tosiaan ryhtyä spekuloimaan samaa hänen vatsastaan. :)

Mies myös arvostelee muiden raskaana olevien naisten vartaloita, "levinneitä" haukkuu (minulle siis, ei nyt näille naisille itselleen tietenkään) ja taas sellaisia, joilla on painoa tullut vain mahaan, kehuu ja ihastelee. Ironista on vaan se, että itsekin lukeudun jälkimmäisten joukkoon.

AP

Vierailija
11/69 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun "vatsassani" kasvaa meidän yhteinen vauvamme.

Sinun laajamittaisessa pötsissäsi on olutta, makkaraa, lihapiirakoita, pasteijoita, karkkia, suklaata, pihvejä, pastaa ja ranskanpottuja.

Vierailija
12/69 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa törkeää käytöstä mieheltäsi. Huomioi myös, että sinustakin voi vielä tulla sellainen "levinnyt" versio, ja jos siitä kauhistuneena lopetat syömisen miehesi tuomiota peläten, siitä on haittaa vauvalle.

Vierailija
13/69 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kyllä sen verran hormonihöyryissäni raskausaikana että olisin ihan oikeasti jättänyt mieheni jos olis jotain noin idioottimaista päästänyt suustaan. Eli pisteet sulle siitä ettet kuitenkaan ylireagoinut kuten minä olisin tehnyt. Kyllä mies on pienen näpäytyksen ansainnut eli mahoja vertaamaan vaan :)

Vierailija
14/69 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö kommentoijat huomanneet, ettei ap:tä häiritse miehen paino. Miestä kuitenkin häiritsee ap:n paino. 

Vierailija
15/69 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ehdottaisit miehellesi pientä kilpailua. Kumpi on ensimmäisenä normaalipainossa ja litteävatsaisena? :) Sinulla on kertynyt kiloja niin maltillisesti, että todennäköisesti suurin osa lähtee ihan imettämällä. Miehesi voi noita kolmeakymmentä kiloa joutua vähän enemmän työstämään.

Vierailija
16/69 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin huomasimme. Öykkäröijälle pitää vastata öykkärimäisesti.

Vierailija
17/69 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 20:34"]

Tietenkin huomasimme. Öykkäröijälle pitää vastata öykkärimäisesti.

[/quote]

Ei se mene suhteessa niin, että jos toista ei häiritse toisen alkoholinkäyttö, henkilökohtainen hygienia, talousasioiden hoitaminen tai muu seikka, se sama asia ei saa häiritä toistakaan. Tietenkään ei saa olla niin tahdton kuin mies tässä.

Vierailija
18/69 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 20:26"]

Ettekö kommentoijat huomanneet, ettei ap:tä häiritse miehen paino. Miestä kuitenkin häiritsee ap:n paino. 

[/quote]

Onko tällä ja muilla näillä aloituksilla (esimerkiksi keskustelu, jossa miehen mielestä suhteen suurin ongelma on vaimon paino) jotenkin tarkoitus etsiä oikeutusta sille, että vatsakas ylipainoinen mies haluaa timmin naisen? Ja se oikeutus tulee siitä, että sitä naista ei miehen paino haittaa? Eihän se paino haittaakaan, vaan pinnallisuus.

Vierailija
19/69 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhahahaha, täällä rv 24 ja kiloja tullut kymmenen, ja mies ihan onnessaan, kun näytän "niin naiselliselta" :D Nimimerkillä onneton rinnaton riuku normitilassa.

Vierailija
20/69 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä, koskas sun laskettu aikas on?