Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Facebookin tökkäykset

Vierailija
26.11.2013 |

Mitä tökkääminen facebookissa tarkoittaa?

Kerran humalaspäissään naapurin mies flirttaili mulle ja nyt on alkanut tökkimään mua tuolla. Mitä nää tökkimiset aikuisten oikeesti tarkottaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mitään. Ei siellä kukaan tosissaan töki tai ota sitä tökkimistä. Älä ylianalysoi! Vaikka toki juu juu on korviaan myöten rakastunut suhun ja kaikkea.

Vierailija
2/5 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tottakai himoitsee sua ja ajattelee sua yötä päivää kun kerran facebookissakin tökkii!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ensin ottaa muuten kontaktia ja sitten tökkii, se tarkoittaa kosintaa. Nämä on näitä FB:n käytössääntöjä.

Eli nyt vaan varaat kirkon ja ilmoitat miehelle vihkipäivän, jos siis haluat hänen kanssaan naimisiin. Muussa tapauksessa lähetät kauniin viestin tyyliin:

"Olen erittäin otettu kosinnastasi. Mutta tällä hetkellä elämntilanteeni on sellainen, että en kykene avioon. Kaikkea hyvää sinulle, hymyillään kun törmätään!"

Vierailija
4/5 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan "miehet" tuntuvat ihan aikuisten oikeasti osoittavan kiinnostuksensa intiimiin kanssakäymiseen Facebookissa tökkimällä tai tykkäilemällä. Voi kun tulis joku, joka ottais kyselemättä.

Vierailija
5/5 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttiä...