Facebookin tökkäykset
Mitä tökkääminen facebookissa tarkoittaa?
Kerran humalaspäissään naapurin mies flirttaili mulle ja nyt on alkanut tökkimään mua tuolla. Mitä nää tökkimiset aikuisten oikeesti tarkottaa?
Kommentit (5)
no tottakai himoitsee sua ja ajattelee sua yötä päivää kun kerran facebookissakin tökkii!
Jos mies ensin ottaa muuten kontaktia ja sitten tökkii, se tarkoittaa kosintaa. Nämä on näitä FB:n käytössääntöjä.
Eli nyt vaan varaat kirkon ja ilmoitat miehelle vihkipäivän, jos siis haluat hänen kanssaan naimisiin. Muussa tapauksessa lähetät kauniin viestin tyyliin:
"Olen erittäin otettu kosinnastasi. Mutta tällä hetkellä elämntilanteeni on sellainen, että en kykene avioon. Kaikkea hyvää sinulle, hymyillään kun törmätään!"
Nykyajan "miehet" tuntuvat ihan aikuisten oikeasti osoittavan kiinnostuksensa intiimiin kanssakäymiseen Facebookissa tökkimällä tai tykkäilemällä. Voi kun tulis joku, joka ottais kyselemättä.
No ei mitään. Ei siellä kukaan tosissaan töki tai ota sitä tökkimistä. Älä ylianalysoi! Vaikka toki juu juu on korviaan myöten rakastunut suhun ja kaikkea.